قیمت میلگرد 18 امیرکبیر

27,300 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 18 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ 27,300 0%
قیمت میلگرد 18 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 27,300 0.73%
قیمت میلگرد 18 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 27,500 0%
قیمت میلگرد 18 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ 27,500 0.36%
قیمت میلگرد 18 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 27,600 0%
قیمت میلگرد 18 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 27,600 0%
قیمت میلگرد 18 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 27,600 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 18 امیرکبیر

در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 27,300 تومان می باشد

میلگردهای سایز ۱۸ یکی از پرفروش‌ترین میلگردهای موجود در بازار هستند که برای تقویت فونداسیون، تقویت تیرها و افزایش مقاومت آن‌ها در برابر خم شدن و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده می‌شوند. این محصول در کارخانه‌های مختلفی تولید شده که یکی از مهم‌ترین این کارخانه‌ها، مجتمع فولادی امیرکبیر خزر است. این کارخانه میلگردهای ساده و آجدار را در سایزهای مختلفی تولید کرده که از هرکدام می‌توان برای کاربردهای متنوعی استفاده کرد. در میان تمامی این سایزها، میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر برای مصارف ساختمانی است. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کنید. برای ثبت سفارش و خرید میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر از طریق شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ با کارشناسان ما در تماس باشید.

اطلاع از روند قیمت آهن می‌تواند به شما کمک کند که بتوانید مقاع فولادی موردنیاز را در بهترین زمان خریداری کنید. برای استعلام قیمت محصولات فولادی می‌توانید به صورت روزانه به سایت آهن رسان سر بزنید.

قیمت روز میلگرد ۱۸ امیرکبیر

قیمت میلگرد برای بسیاری از افراد فعال در حوزه خرید و فروش آهن‌آلات اهمیت بالایی دارد. در میان تمامی سایزهای میلگرد، میلگرد سایز ۱۸ تقریبا وزن بالایی دارد؛ به همین دلیل از قیمت بیشتری هم نسبت به میلگرد سایز ۱۴ یا میلگرد سایز ۱۶ برخوردار است. وزن میلگرد ۱۰ به دلیل قطر ثابت تقریبا ۲۴ کیلوگرم است. قیمت روز میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر به غیر از وزن بر اساس پارامترهای زیر هم تعیین می‌شود:

  • برند تولیدکننده
  • سایز
  • ابعاد میلگرد
  • نوسانات نرخ ارز و دلار به عنوان عوامل بیرونی
  • مسائل سیاسی و اقتصادی کشور
  • بازار بورس
  • میزان عرضه و تقاضا برای خرید این محصول
  • و…

خرید میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر

خرید میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر بیشتر برای پروژه‌های ساختمانی است؛ زیرا دوام و استحکام بالای این میلگرد باعث شده که بتوان از آن به وفور در پروژه‌های ساختمانی استفاده کرد. خرید این محصول بیشتر برای پروژه‌هایی که در شمال کشور هستند، توصیه می‌شود؛ زیرا از این طریق می‌توانند هزینه کمتری برای هزینه حمل‌ونقل پرداخت کنند. در زمان خرید این محصول حتما دقت داشته باشید که از مراکز معتبر و شناخته شده آن را تهیه کنید. قبل از خرید بهتر است مشخصات فنی میلگرد ۱۸ امیرکبیر را مدنظر داشته باشید تا بتوانید با توجه به نوع پروژه خود، بهترین محصول را انتخاب کنید.

مشخصات فنی میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر

برای بسیاری از خریدارن، اطلاع از مشخصات فنی میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر اهمیت بالایی دارد؛ زیرا این محصول به‌عنوان یک میلگرد پرفروش در بازار شناخته می‌شود. میلگرد ۱۸ امیرکبیر، در رده میلگردهای نیمه سخت قرار می‌گیرد. آج‌های موجود بر روی این نوع میلگرد به­ صورت هفت هشتی طراحی شده‌اند و دارای مقاومت بیشتری نسبت به میلگرد A2 است. تنش سیلان این نوع میلگرد حدود ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی­متر مربع و گسیختگی آن هم حدود ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی­متر مربع است.

این محصول با هدف افزایش استحکام و مقاومت سازه‌های بتنی تولید شده و از جنس فولاد با استاندارد A3 ساخته می‌شود و دارای سایز ۱۸ است. کاربرد اصلی این میلگرد در صنعت ساختمان‌سازی است؛ چرا که از آن برای ساخت و تقویت سازه‌های بتنی استفاده می‌شود. همچنین در بتن ریزی کف سازه از این محصول به‌عنوان تقویت کننده استفاده خواهد شد.

میلگرد ۱۸ امیرکبیر با داشتن آج‌های جناقی هفت و هشت، به خوبی در داخل بتن گیر کرده و این موضوع باعث می‌شود که سازه نهایی دوام و استحکام بالایی داشته باشد. با انتخاب این محصول می‌توانید از سازه‌هایی با عمر طولانی و قابلیت مقابله با بارهای استاتیک و دینامیک بالا استفاده کنید.

ویژگی‌های فنی میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر

مقاومت کششی بالا، چسبندگی مناسب به بتن و همچنین مقاومت در برابر لغزش از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است.  محصولات تولید شده در مجتمع فولادی امیرکبیر خزر به دلیل کیفیت و تنوع بالا در میان خریداران طرفداران زیادی دارند. میلگرد ۱۸ به دلیل مقاومت بالا در بیشتر مواقع برای افزایش مقاومت ستون و سقف‌ها استفاده می‌شود.

خرید میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر از آهن رسان

خرید میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر به دلیل مقاومت بالا و کیفیت بسیار خوب این محصول در بین خریداران بازار انجام می‌شود. اگر پروژه‌ای در تهران یا مشهد دارید و به هر دلیلی به این محصول نیاز دارید، می‌توانید برای ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید. در زمان خرید این محصول باید فاکتورهایی را مدنظر داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل سفارش خود را ثبت کنید. در زمان خرید به وزن میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر، استانداردهای تولید شده در زمان ساخت این محصول و بسیاری از موارد دیگر دقت و توجه کافی داشته باشید.

اگر محدودیت مالی داشته باشید و نتوانید تمامی هزینه‌های خرید را بپردازید، آهن رسان شرایط خرید اعتباری میلگرد را برای شما در نظر می‌گیرد. از مهم‌ترین مزایای خرید میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر از آهن رسان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • به‌روزرسانی قیمت‌ها در سایت و دسترسی به قیمت محصول در بازه زمانی هفته یا ماه‌های گذشته
  • ارسال درخواست مشاوره برای خرید این محصول
  • دسترسی به جدول قیمت امروز میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر
  • ثبت شماره تلفن همراه برای ارتباط سریع با کارشناس مجموعه آهن رسان
  • ارائه شرایط بازگشت بار در صورت عدم رضایت از محصول ارسال شده
  • ارائه فاکتور رسمی مطابق با محصول خریداری شده
  • ارائه برگه آنالیز محصول به مشتری در زمان ارسال بار
  • امکان خرید چکی یا قسطی از مجموعه آهن رسان
  • ارسال بار در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین شکل به دست مشتری

همان‌طور که گفته شد، میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر یکی از میلگردهای باکیفیت و قیمت مناسب در بازار است که بیشترین مصارف آن برای ساختمان‌سازی است.  با اینکه عوامل زیادی در قیمت میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر تاثیر دارند؛ اما مهم‌ترین فاکتوری که در این قضیه تاثیرگذار است، وزن این محصول است. برای خرید و ثبت سفارش میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر می‌توانید مجموعه آهن رسان را انتخاب کنید. خوشبختانه در مجموعه آهن رسان علاوه بر خرید مقاطع فولادی باکیفیت بالا و قیمت عالی، می‌توانید هرآنچه که نیاز دارید را به صورت قسطی و چکی خریداری کنید. خرید اعتباری به شما کمک می‌کند که بتوانید بدون دغدغه محصولات موردنیاز را برای پروژه خود سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد خرید اعتباری آهن آلات با چک با کارشناسان ما در تماس باشید تا راهنمایی‌های لازم را در این زمینه کسب کنید.

در نظر داشته باشید که که با توجه به نوسانات بازار آهن در حال حاضر، ممکن است قیمت‌ میلگرد امیرکبیر خزر متغییر باشد؛ بنابراین، بهتر است قبل از خرید، با کارشناسان متخصص ما تماس بگیرید تا اطلاعات به‌روز و قیمت دقیق میلگرد ۱۸ امیرکبیر را دریافت کنید.

سوالات متداول

  1. قیمت میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر چقدر است؟

به فاکتورهای مختلفی مانند: نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، قیمت مواد اولیه و… بستگی دارد.

  1. برای خرید میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر چه کنیم؟

برای خرید این محصول می‌توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما تمامی راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما می‌گذارند.

  1. کاربرد میلگرد ۱۸ امیرکبیر خزر چیست؟

از این محصول برای سازه‌های غیربتنی بیشترین استفاده را خواهد شد.

  1. آیا هزینه‌های حمل‌ونقل خرید این محصول برعهده مشتری است؟

بله. تمامی هزینه‌های حمل و نقل برعهده مشتری است.

  1. آیا می‌توان این نوع میلگرد را از آهن رسان به صورت اقساطی خرید؟

شما می‌توانید به صورت چکی و اقساطی، این محصول را از مجموعه ما خریداری کنید.

  1. فروش میلگرد امیرکبیر خزر به صورت وزن است یا شاخه‌ای؟

در مجموعه آهن رسان فروش این محصول به هر دو حالت انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره موجود در سایت تماس بگیرید.

 

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 18 امیرکبیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *