قیمت میلگرد 18 حسن رود

25,455 تومان

272
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 18 حسن رود ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 25,455 1.06%
قیمت میلگرد 18 حسن رود ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 25,727 2.42%
قیمت میلگرد 18 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 26,364 2.03%
قیمت میلگرد 18 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ 26,909 2.78%
قیمت میلگرد 18 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ 26,182 0.91%
قیمت میلگرد 18 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ 26,422 14.29%
قیمت میلگرد 18 حسن رود ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ 23,119 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 18 حسن رود

در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 25,455 تومان می باشد

قیمت میلگرد ۱۸ حسن رود این روزها بسیار دچار نوسان می‌شود. قیمت این مصالح ساختمانی به عوامل متعدد و زیادی مانند وزن، سایز، مواد اولیه و.. وابسته است. میلگرد ۱۸ مقطعی فولادی است که وجود آن باعث می‌شود استحکام ساختمان‌ها افزایش یابد. به همین علت اطلاع از قیمت میلگرد ۱۸ حسن رود در صنعت ساختمان‌سازی اهمیت ویژه‌ای دارد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ میلگرد به سایت آهن رسان مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما به‌طور کامل به تمامی سوالات شما پاسخ دهند.

قیمت روز میلگرد ۱۸ حسن رود

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، قیمت روز میلگرد ۱۸ حسن رود متغیر است. زیرا تورم و نوسان قیمت بازار ارز می‌توانند به‌صورت مستقیم بر قیمت میلگرد اثر بگذارد. عوامل دیگری مانند  قیمت آهن، قیمت مواد اولیه، وزن میلگرد و هزینه حمل‌ونقل هم می‌توانند قیمت روز میلگرد ۱۸ حسن رود را دستخوش تغییر کنند. چنانچه می‌خواهید از قیمت روز این میلگردها مطلع شوید می‌توانید به صفحه‌ قیمت میلگرد ۱۸ مراجعه کنید

خرید میلگرد ۱۸ حسن رود

برای خرید میلگرد ۱۸ حسن رود باید به شرکتی مطمئن و با تجربه مراجعه کنید. زیرا میزان کیفیت میلگرد برای صنعت ساختمان‌سازی اهمیت زیادی دارد و نمونه‌های تقلبی این مصالح در بازار زیاد است. آهن رسان یکی از شرکت‌هایی است که بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه تأمین میلگرد ۱۸ دارد. به همین علت شما با خیالی آسوده می‌توانید مصالح موردنظر خود را از این شرکت خریداری کنید. برای اطلاع از روند خرید آهن رسان و پرسش سوالات خود می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاع دقیق را در اختیار شما قرار دهند یا با عضویت در کانال قیمت آهن مشهد در تلگرام قیمت‌های به‌روز را مشاهده کنید.

مزایای خرید میلگرد ۱۸ حسن رود از آهن رسان

ما در آهن رسان با دغدغه‌های تأمین کنندگان و مدیران پروژه‌های ساختمانی آشنا هستیم و برای آنها روش‌های خرید متفاوتی درنظر گرفته‌ایم. زیرا هر پروژه ساختمانی شرایط خاص خود را دارد، ممکن است پروژه‌ای بودجه لازم برای پرداخت نقد و یکباره‌ی هزینه خرید میلگرد ۱۸ را داشته باشد. در این حالت تأمین کنندگان می‌توانند از طریق فروش اعتباری آهن آلات، اقدام به خرید کنند. این روش بسیار ایمن و مطئمن است؛ زیرا یک ناظر از بانک بر تمامی روند انعقاد قرارداد نظارت خواهد داشت.

چنانچه بودجه‌ی پروژه ساختمانی برای خرید یکباره میلگرد ۱۸ حسن رود کافی نبود، تأمین کنندگان می‌توانند از طریق فروش چکی آهن آلات اقدام نمایند. در این روش خریداران می‌توانند بدون پرداخت هیچ پیش پرداختی هر میزان میلگردی که نیاز دارند را تهیه کنند.

مشخصات میلگرد ۱۸ حسن رود

میلگرد ۱۸ در کارخانه حسن رود تولید و به بازار عرضه می‌شود. این میلگردها از جنس فولاد هستند؛ به همین علت باعث افزایش استحکام سازه‌های ساختمانی و بتنی خواهند شد. میلگرد ۱۸ حسن رود در دو نوع آجدار و بدون آج تولید می‌شوند که نوع آجدار آن از استحکام بیشتری برخودار است. از مشخصات اصلی و فنی میلگرد ۱۸ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بر اساس آنالیز: میلگردهای ۱۸ در این کارخانه با دو آنالیز کلی A2 و A3 تولید و به دست مشتریان می‌رسند.
  2. استاندارد میلگرد حسن رود: کارخانه حسن رود از استاندارد ۳۱۳۲ برای ساخت مقاطع فولادی میلگرد استفاده می‌کند که این استاندارد به افزایش مقاومت آنها کمک می‌کند.
  3. وزن میلگرد حسن رود: وزن میلگردهای ۱۸ بر اساس جدول اشتال، استاندارد مشخصی دارد که شما با مشاهده‌ این جدول می‌توانید وزن این میلگردها را پیدا کنید.

کاربردهای میلگرد ۱۸ حسن رود

هدف اصلی میلگرد ۱۸ حسن رود افزایش استحکام و مقاوم‌سازی سازه‌های بتنی و ساختمانی است. توجه کنید که این میلگردها به علت انعطاف‌پذیری کمی که دارند، برای کارهایی که با جوشکاری سروکار دارد مناسب نیستند. از کاربردهای میلگرد ۱۸ حسن رود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده در بتن‌ریزی کف سازه‌ها
  • افزایش نیروی برشی
  • تقویت فونداسیون و افزایش مقاومت بتن
  • کاربرد در بتن‌ریزی دیوارها

سوالات متداول

قیمت میلگرد ۱۸حسن رود را از کجا مشاهده کنیم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت آهن رسان قیمت‌های به‌روز را مشاهده کنید.

چگونه می‌توانم میلگرد ۱۸ حسن رود را سفارش دهم؟

با شماره تلفن ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما به‌طور کامل شما را راهنمایی کنند.

هزینه باربری و حمل‌ونقل بر عهده چه کسی است؟

مطابق قرارداد هزینه‌های حمل‌ونقل بر عهده‌ی خریدار است.

خرید چکی آهن آلات در آهن رسان چگونه است؟
شما می‌توانید با ارائه چک، میلگرد ۱۸ حسن رود را به‌صورت اقساط و بدون پرداخت پیش‌ پرداخت تهیه کنید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 18 حسن رود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *