قیمت میلگرد 18 خرمدشت تاکستان

23,000 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 18 خرمدشت تاکستان ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ 23,000 0%
قیمت میلگرد 18 خرمدشت تاکستان ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ 23,000 0%
قیمت میلگرد 18 خرمدشت تاکستان ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ 23,000 0%
قیمت میلگرد 18 خرمدشت تاکستان ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ 23,000 0%
قیمت میلگرد 18 خرمدشت تاکستان ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ 23,000 0%
قیمت میلگرد 18 خرمدشت تاکستان ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ 23,000 0%
قیمت میلگرد 18 خرمدشت تاکستان ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ 23,000 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 18 خرمدشت تاکستان

در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۲

برابر با 23,000 تومان می باشد

قیمت میلگرد ۱۸ خرمدشت یکی از عوامل مهم تاثیر گذار در تعیین زمان خرید این میلگرد است. یکی از عوامل مهمی که بر نوسان قیمت میلگرد موثر است شرایط اقتصادی و تصمیم‌گیری‌های کلان ملی و بین‌المللی است. قیمت میلگرد ۱۸ خرمدشت نسبت به میلگرد ۱۶ خرمدشت، به خاطر وزن بالاتری که دارد، بیشتر است. همچنین کیفیت محصول و اعتبار کارخانه در تولید انواع میلگرد خرمدشت تاکستان، باعث می‌شود مهندسان و پیمانکارانی که در ساختمان‌سازی و عمران مشغول فعالیت هستند، این محصول را تایید کرده و در پروژه‌های خود استفاده کنند. اما فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت میلگرد ۱۸ تاثیرگذارند که از جمله این فاکتورها می‌توان به نرخ ارز، قیمت آهن در بازار جهانی و میزان عرضه و تقاضا در بازار آهن داخلی اشاره کرد. بنابراین ضروری است قبل از اینکه اقدام به خرید کنید از قیمت به روز محصول مطلع شوید.

قیمت روز میلگرد ۱۸ خرمدشت

برای تعیین قیمت میلگرد ۱۸ باید به عوامل مختلفی توجه کنید. مثلا نرخ ارز به صورت مداوم در حال تغییر است و این عامل باعث می‌شود بر قیمت لحظه‌ای میلگرد تاثیر بگذارد. همینطور چنانچه حادثه‌ای در جهان رخ دهد، بر قیمت میلگرد به صورت جهانی تاثیر گذاشته و باعث می‌شود. قیمت میلگرد خرمدشت نیز دچار نوسان شود. بهترین راه برای خرید میلگرد ۱۸ این است که حتما قبل از خرید از شرکت معتبری همچون آهن رسان استعلام قیمت بگیرید. استفاده از کانال قیمت آهن مشهد می‌تواند به شما کمک کند از قیمت به روز محصولات باخبر شوید. مشاوران آهن رسان با شماره تماس ۰۵۱۳۱۹۱۶ هم می‌توانند به شما در تصمیم‌گیری برای خرید اعتباری مقاطع فولادی از آهن رسان کمک کنند.

قیمت میلگرد ۱۸ خرمدشت امروز

قیمت میلگرد ۱۸ خرمدشت معمولا به صورت روزانه و یا لحظه‌ای تغییر می‌کند. بنابر این اطلاع از نرخ دقیق این محصول یکی از نیازهای مهم شماست. ویژگی‌هایی مانند طول و وزن تاثیر به‌سزایی در قیمت نهایی آن دارد. همینطور عوامل بازاری نیز می‌تواند قیمت این محصول را دچار تغییر کند. مثلا اگر تقاضا برای میلگرد ۱۸ زیاد باشد یا عرضه آن کاهش یابد، قیمت نهایی آن تغییر خواهد کرد. قیمت مواد اولیه مورد استفاده در تولید این میلگرد نیز می‌تواند تحت تاثیر تغییرات در بازار جهانی باشد. مثلا تغییر قیمت آهن، نفت و فولاد روی قیمت نهایی میلگرد تاثیرگذار است. همینطور کیفیت و استاندارد استفاده شده در میلگرد، دقت تجهیزاتی که با آن میلگرد تهیه می‌شود، هزینه‌های تولید و حمل و نقل در مناطق مختلف، متفاوت بوده و در قیمت آن موثر است. با بررسی روزانه قیمت میلگرد ۱۸ خرمدشت امروز در سایت آهن رسان می‌توانید از آخرین تغییرات نرخ این محصول مطلع شوید. کارشناسان فروش ما با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ نیز آماده ارائه راهنمایی‌های لازم در زمینه خرید این محصول به شما هستند.

خرید میلگرد ۱۸ خرمدشت

یکی از موارد مهمی که برای مشتریان مهم است، دریافت محصول باکیفیت مطابق با مشخصات میلگرد ۱۸ خرمدشت پس از ثبت سفارش است. اطمینان از دریافت سفارش خود به جز از طریق خرید از شرکت معتبری همچون آهن رسان امکان‌پذیر نیست. همینطور توجه به قیمت نهایی، زمان ارسال بار به محل پروژه و قیمت آن نیز یکی از فاکتورهای مهم است که باید به آن توجه شود. ما در مجموعه آهن رسان با ارائه محصولات با کیفیت و همین طور عرضه مقرون به صرفه میلگرد مورد نیاز شما، کمک می‌کنیم خرید مطلوبی را تجربه کنید.

نحوه خرید میلگرد ۱۸ خرمدشت 

معمولی‌ترین روش خرید میلگرد ۱۸ خرمدشت و یا سایر مقاطع فولادی و آهن‌آلات، در اکثر شرکت‌ها به صورت نقدی است. اما ما در آهن رسان برای آن دسته از مشتریانی که سفارش در حجم بالا دارند و یا نقدینگی کافی برای خرید ندارند، امکان خرید اعتباری به صورت اعتباری را در نظر گرفته‌ایم. گفتنی است با این شرایط پر از نوسان بازار کمتر شرکتی این نوع خدمت را ارائه می‌دهد. منتها استفاده از این فرصت دارای شرایطی است که می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان ما از آن مطلع شده و از این مزیت استفاده کنید.

ویژگی‌های فنی میلگرد ۱۸ خرمدشت

میلگرد ۱۸ خرمدشت دارای مشخصات فنی منحصر به فردی است. چرا که این محصول در کارخانه با استفاده از تجهیزات دقیق و پیشرفته تولید می‌شود. آنچه این نوع میلگرد را کاربردی کرده مشخصات فنی آن است:

  • مواد سازنده آن از فولاد است.
  • در برابر خوردگی مقاوم است.
  • قطر این میلگرد ۱۸ میلی‌متر است.
  • در شاخه‌های ۱۲ متری تولید می‌شود.
  • وزن هر شاخه ۲۳ کیلوگرم است.
  • دارای گرید روسی A3 است.
  • در کارخانه معتبر خرمدشت تاکستان قزوین تولید می‌شود.
  • از به هم تابیده شدن دو میله نورد گرم و سرد با پیچ و تاب‌های کنترل شده تولید شده است.
  • آج‌های جناقی شکل دارد.
  • ترد و شکننده است و انعطاف‌پذیر نیست.
  • این نوع میلگرد برای جوشکاری مناسب نیست.

کاربردهای میلگرد ۱۸ خرمدشت

میلگرد ۱۸ خرمدشت یکی از مقاطع فولادی با ابعاد بزرگ و وزن بالاست که معمولا در سازه‌های عظیم و چند طبقه مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌خاطر دوام و استحکام بالای این محصول در ساختمان‌سازی، صنایع خودرو و تاسیسات دریایی استفاده می‌شود. اگر در حال ساخت پروژه‌ای بزرگ و یا چند طبقه هستید و استحکام و دوام سازه برای شما اهمیت زیادی دارد، استفاده از میلگرد ۱۸ خرمدشت برای شما مناسب است.

سایر کاربردهای میلگرد ۱۸ خرمدشت با توجه به ویژگی‌های فنی آن عبارتند از:

  • در بتن‌ریزی کف سازه‌ها استفاده می‌شود.
  • در بتن‌ریزی دیوارها کاربرد دارد.
  • برای تقویت فوندانسیون و افزایش مقاومت بتن استفاده می‌شود.
  • باعث افزایش نیروی برشی و مقاومت سازه در برابر زلزله می‌شود.

جمع‌بندی

یکی از میلگردهای پرکاربرد در صنعت ساختمان‌سازی و پروژه‌های بزرگ، میلگرد ۱۸ خرمدشت است. با توجه به ویژگی‌های فنی این محصول و همچنین استاندارد و کیفیت تولید آن در کارخانه خرمدشت تاکستان، تقاضا برای خرید این محصول بالاست. بنابراین این عامل به همراه سایر عواملی همچون نوسانات نرخ ارز، قیمت مواد اولیه، قیمت مصالح فولادی در جهان و … قیمت این محصول را دچار نوسان می‌کند. به شما توصیه می‌کنیم حتما قبل از خرید، از قیمت روزانه میلگرد ۱۸ خرمدشت با استفاده از سایت آهن رسان و یا تماس با کارشناسان ما با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ اطلاع یابید و همچنین از مزایای خرید اعتباری ما استفاده کنید.

سوالات متداول

قیمت امروز میلگرد ۱۸ چقدر است؟

قیمت ثابتی ندارد و مانند نوسانات نرخ ارز، به روز و لحظه‌ای اعلام می‌شود.

میلگرد ۱۸ خرمدشت را از کجا بخرم؟

ما در شرکت بازرگانی آهن رسان انواع میلگرد، مقاطع فولادی و آهنی را از کارخانجات مختلف در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چرا خرید مصالح از آهن رسان مقرون‌به‌صرفه است؟

ما با خرید بدون واسطه محصول از کارخانه، باعث کاهش قیمت تمام شده خرید محصول می‌شویم.

فقط می‌توانم خرید نقدی انجام دهم؟

خرید در آهن رسان به دو صورت نقدی و اعتباری انجام می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

چطور به قیمت به روز شده محصول دسترسی داشته باشم؟

با مشاهده قیمت‌ها در سایت، شبکه‌های اجتماعی و یا تماس با ۰۵۱۳۱۹۱۶ می‌توانید از قیمت‌های به روز مطلع شوید.

 

 

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 18 خرمدشت تاکستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *