میلگرد آجدار 18 خلیج فارس A3

23,550 تومان

180
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
میلگرد آجدار 18 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 23,550 0.76%
میلگرد آجدار 18 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 23,730 1.49%
میلگرد آجدار 18 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 24,090 0%
میلگرد آجدار 18 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 24,090 2.59%
میلگرد آجدار 18 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 24,730 1.79%
میلگرد آجدار 18 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ 25,180 1.82%
میلگرد آجدار 18 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ 24,730 0.16%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد آجدار 18 خلیج فارس A3

در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 23,550 تومان می باشد

میلگرد ۱۸ خلیج یک نوع میلگرد است که توسط شرکت آتیه خلیج فارس تولید می‌شود. این محصول با ویژگی آج ۴۰۰ و با استفاده از نوع گرم نوردیده، برای تسلیح بتن استفاده می‌شود. شرکت آتیه خلیج فارس با بهره­گیری از نیروهای مجرب و ارتقاء کیفیت میلگرد تولیدی خود، به یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین کارخانه­ های تولید میلگرد در سطح کشور تبدیل شده ­است. میلگرد خلیج فارس پس از تولید در چهار سکوی کاری انبار شمش، قفسه‌های نورد، آزمایشگاه و انبار محصول آزمایش گردیده و کیفیت محصول تولیدی توسط تیم حرفه‌ای این مجموعه کنترل می‌گردد.

قیمت میلگرد ۱۸ خلیج

قیمت میلگرد ۱۸ خلیج تحت تاثیر چندین عامل قرار دارد که در ذیل به آن­ ها اشاره خواهیم کرد:

هزینه مواد اولیه: برای تولید میلگردهای فولادی، مواد اولیه مختلفی لازم است. دو ماده اولیه ضروری که در تولید میلگرد و انواع مقاطع آهنی استفاده می‌شود، ضایعات فلزی و سنگ آهن است  به همین جهت قیمت آهن بسیار اهمیت دارد.

تقاضا و عرضه در بازار آهن: یکی از عوامل مهمی که در تعیین قیمت میلگرد تأثیر می‌گذارد و در بازار آهن نقش پررنگی دارد، میزان عرضه و تقاضا برای انواع مقاطع فولادی است.

شرایط آب و هوایی: شرایط آب و هوایی نیز  بر قیمت میلگرد ۱۸ تأثیر دارد. به عنوان مثال، در فصل تابستان سال با گرم‌تر شدن هوا و افزایش نیروی برق در بیشتر استان‌های ایران، کشور با بحران بی‌برقی روبرو می­شود. به‌طوری که مسئولان چاره را در قطع کردن دوره‌ای برق می­بینندد. به‌دنبال این راهکار، برق بسیاری از کارخانه­ ها و تولیدکنندگان محدود شده و در بازۀ مشخصی از روز برق دارند.

خرید میلگرد ۱۸ خلیج

برای خرید میلگرد ۱۸ خلیج، می‌توانید از دو طریق مراجعه حضوری یا خرید آنلاین اقدام کنید. البته امروزه به جهت ایجاد سهولت هرچه بیشتر برای مشتریان، تامین­ کننده­ های آهن­ لات  نوع آنلاین ثبت سفارش را جایگزین خرید حضوری کرده ­اند. آهن رسان، یکی از این برند­های معتبر است و شما هم­اکنون می­توانید با ماجعه به وب­سایت این فروشگاه سفارش خود را در ضمن دریافت راهنمایی­ های لازم از مشاورین مجرب ما، نهایی کنید. همچنین لازم به ذکر است که قیمت این محصول و سایر مقاطع فولادی نیز در وب­سایت ما  به ­صورت روزانه، هماهنگ با قیمت جهانی می­شود. در هنگام خرید میلگرد ۱۸ خلیج، بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

انتخاب محل خرید میلگرد می تواند بسیار مهم باشد. بهتر است از فروشگاه هایی که تایید هستند و سهم بزرگی از بازار را دارند، خرید کنید. این می تواند به شما اطمینان بیشتری بدهد که میلگرد اصلی است و محصول با کیفیت را تهیه می­کنید.

میلگرد ۱۸ خلیج یک محصول سنگین است و بنابراین باید آن را به جهت ویژگی های مختلفی مانند کیفیت ساخت، مقاومت در برابر آب و مقاومت در برابر خشکی بررسی کنید.

با توجه به این نکات، می توانید بهترین تصمیم خود را برای خرید میلگرد ۱۸ خلیج بگیرید. کافیست به کارشناسان ما در مجموعه آهن ­رسان در ارتباط باشید و راهنمایی­ های لازم را دریافت کنید.

ویژگی میلگرد ۱۸ خلیج

میلگرد ۱۸ خلیج برای افزایش مقاومت سازه های بتنی استفاده می شود. این میلگرد به دو دسته کلی آجدار و ساده دسته بندی می شوند. میلگرد ۱۸ آجدار دارای شیارهایی بر روی سطح خود است که از لغزش و سر خوردن بتن جلوگیری می­نماید.

این نوع از میلگرد در دو رنگ مشکی و روکش اپوکسی وجود دارد. در مواردی که احتمال خطر کمتری وجود دارد از میلگرد مشکی استفاده می‌شود؛ اما در سازه‌هایی که احتمال خطر بالا است و استحکام و مقاومت سازه اهمیت دارد، همچون پل‌ها، از روکش اپوکسی استفاده می‌شود.

سوالات متداول

کدهای درج شده روی میلگرد ۱۸ خلیج، نشان­ دهنده چیست؟

شرکت سازنده بر روی میلگردهای آجدار،  کدهایی را قید کرده است که روش استاندارد تولید میلگرد را نشان می­دهد.

حرف های U و T حک شده پس از نشان­های درج شده بر روی میلگرد ۱۸ خلیج چه چیزی را نشان می­دهد؟

برای میلگرد ۱۸ آجدار تولید شده به روش آلیاژی از حرف U و برای میلگردهای آجدار تولید شده به روش ترمکس از حرف T استفاده می­کنند.

تأثیر افزایش قیمت آهن بر میلگرد چگونه است؟

با افزایش نرخ آهن، طبیعتاً میلگرد تولید شده از همان آهن نیز با افزایش قیمت روبرو خواهد شد.

بازارهای جهانی چگونه بر قیمت میلگرد ۱۸ خلیج تاثیر دارند؟

 قیمت آهن‌آلات در بازارهای جهانی هم از فاکتورهای تعیین‌کننده قیمت مقاطع، در بازار داخل کشور است؛ همچنین قیمت جهانی، بر روی نرخ مقاطع صادراتی نیز تأثیرگذار است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میلگرد آجدار 18 خلیج فارس A3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *