قیمت میلگرد 18 درپاد تبریز

26,500 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 18 درپاد تبریز ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ 26,500 0%
قیمت میلگرد 18 درپاد تبریز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ 26,500 0%
قیمت میلگرد 18 درپاد تبریز ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ 26,500 0%
قیمت میلگرد 18 درپاد تبریز ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ 26,500 0%
قیمت میلگرد 18 درپاد تبریز ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ 26,500 4.33%
قیمت میلگرد 18 درپاد تبریز ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ 25,400 0%
قیمت میلگرد 18 درپاد تبریز ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ 25,400 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 18 درپاد تبریز

در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۲

برابر با 26,500 تومان می باشد

قیمت میلگرد ۱۸ درپاد تبریز با توجه به نوسانات بازار آهن آلات و برخی عوامل وابسته از جمله قیمت مواد اولیه مثل قیمت میلگرد که خود تابعی از قیمت فولاد و قیمت آهن امروز است، وزن میلگرد، طول و قطر میلگرد، کارخانه تولیدکننده (مجموعه صنعتی درپاد تبریز)، میزان عرضه و تقاضا، هزینه‌های حمل‌ونقل و … تغییر می‌کند. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۸ درپاد تبریز می‌توانید به صفحه قیمت میلگرد درپاد تبریز مراجعه کنید و از قیمت سایر محصولات تولیدی این کارخانه در انواع سایز نیز مطلع شوید. در آهن‌رسان قیمت میلگرد ۱۸ درپاد به صورت روزانه در سایت و شبکه‌های اجتماعی بروزرسانی شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قیمت میلگرد ۱۸ درپاد تبریز امروز

قیمت میلگرد ۱۸ درپاد تبریز در برخی از اوقات که شرایط بازار همواره در حال نوسان است، ممکن است به‌صورت روزانه تغییر کند. چرا که نوسانات نرخ ارز، عرضه و تقاضا در بازار بورس و بازار آزاد، قیمت جهانی فولاد و آهن، قیمت مواد اولیه داخل، تجهیزات و دستگاه‌ها و در آخر، تکنولوژی یا روش تولید بر قیمت میلگرد ۱۸ درپاد امروز تاثیرگذار است و باعث نوسانات می‌شود. ازاین‌رو نمی‌توان نرخ ثابتی را برای قیمت میلگرد ۱۸ در نظر گرفت. پس برای اطلاع دقیق از قیمت روز میلگرد ۱۸ درپاد تبریز می‌توانید به صورت روزانه این صفحه از سایت را چک کنید و قیمت لحظه‌ای میلگرد ۱۸ درپاد را به‌صورت روزانه در جداول قیمتی سایت آهن رسان مشاهده کنید. علاوه‌براین می‌توانید با کارشناسان فروش آهن رسان (۰۵۱۳۱۹۱۶ ☎) در تماس باشید و قیمت این محصول و سایر مقاطع فولادی مورد نیاز را جویا شوید.

خرید میلگرد ۱۸ درپاد تبریز

برای خرید میلگرد ۱۸ درپاد تبریز در آهن رسان می‌توانید به دو صورت خرید تلفنی (۰۵۱۳۱۹۱۶) و ثبت سفارش اینترنتی در سایت اقدام کنید. در آهن‌رسان می‌توانید مشخصات فنی میلگرد ۱۸ درپاد را مشاهده کنید و از قیمت‌ آن مطلع شوید. سپس اگر تمایل به خرید تلفنی دارید، می‌توانید از طریق ارتباط تلفنی، با تیم کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید. مشاوران ما به شما راهنمایی لازم را در خصوص انتخاب محصول، مشاوره فنی و ثبت سفارش را خواهند داد. پس از تأیید سفارش و کامل کردن خرید، محصول به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهد شد. از طرفی یکی از روش‌های خرید از مجموعه ما استفاده از تسهیلاتی چون «فروش اعتباری میلگرد و آهن آلات» است که می‌تواند علاوه بر جلب اطمینان دوطرفه، به کاهش فشارهای مالی بر کارفرما نیز منجر شود.

نکات خرید میلگرد ۱۸ درپاد تبریز

برای خرید میلگردهای ساختمانی باید ابتدا مقدار نیاز مشخص شود. قیمت میلگرد ۱۸ درپاد با توجه به وزن یا طول درخواستی خریدار تعیین می‌گردد. چرا که میزان وزن آن حتی در تعیین نرخ حمل بار نیز اثرگذار است. بنابراین باید نخست میزان نیاز تعیین گردد. همچنین در مسیر خرید مصالح فولادی، می‌توانید از تسهیلات «خرید آهن آلات با چک» نیز بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های میلگرد ۱۸ درپاد تبریز

میلگرد ۱۸ درپاد تبریز با استفاده از علامت اختصاری D، اصالت و کیفیت بالای خود را نشان می‌دهد. این محصول با رعایت استاندارد ملی INSO 3132 تولید می‌شود که بر اساس استانداردهای بین‌المللی مانند آلمان، روسیه، ژاپن، بریتانیا و آمریکا تدوین شده است. این استانداردها و تکنولوژی‌های به‌روز، به میلگرد ۱۸ درپاد، توانایی مطلوبی در مقابل فشار، کشش و سایر نیازهای مقاومتی می‌بخشند. یکی از ویژگی‌های بارز میلگرد ۱۸ درپاد، مقاومت فوق‌العاده آن است. این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته تولید می‌شود که به آن امکان می‌دهد تحت فشارها و نیازهای سازه‌های ساختمانی با مقاومت و استحکام بالا عمل کند. همچنین، میلگرد درپاد تبریز به دلیل روش تولید متفاوت نسبت به رقبا، قیمت بیشتری دارد اما کیفیت برتر آن ارزش این هزینه را جبران می‌کند.

مشخصات فنی میلگرد آجدار ۱۸ درپاد تبریز

میلگرد ۱۸ درپاد دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی است که آن را از سایر میلگردها متمایز می‌کند. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم:
میلگرد ۱۸ درپاد دارای آج‌های جناغی یا هفت و هشتی است که باعث افزایش اتصال میان میلگرد و بتن می‌شود. این آج‌ها با روش خاصی طراحی شده‌اند که مقاومت بالایی در برابر بارهای خمشی و برشی دارند.
میلگرد ۱۸ درپاد از گروه A3 است که به معنی نیمه سخت بودن آن است. این میلگرد دارای مقاومت کششی بالایی است که باعث می‌شود در برابر بارهای دینامیکی و زلزله مقاوم باشد. تنش سیلان در این میلگرد ۴۰۰۰ و تنش گسیختگی آن ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.
میلگرد ۱۸ درپاد به عنوان میلگرد طولی در سازه‌های بتنی استفاده می‌شود. این میلگرد دارای طول استاندارد ۱۲ متر است و قطر آن ۱۸ میلی‌متر است. وزن هر متر از این میلگرد ۲.۵۴ کیلوگرم است.
میلگرد ۱۸ درپاد، تحت کنترل کیفی دقیق قرار می‌گیرد. این میلگرد از جنس فولاد کربنی با درصد کمی از عناصر آلیاژی است که باعث افزایش خواص مکانیکی آن می‌شود. این میلگرد دارای گواهینامه‌های معتبر از سازمان‌های مربوطه است.

سخن آخر

میلگرد ۱۸ درپاد یک محصول پرکاربرد است که قابلیت ارسال به سراسر کشور را دارد. شما می‌‎توانید از طریق تماس با تیم مجرب کارشناسان ما به شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ سفارش خود را ثبت کنید و پس از ثبت سفارش، محصول را در میزان دلخواه دریافت کنید. علاوه‌براین می‌توانید قیمت سایر میلگردهای موجود در انواع سایز و برند را در صفحه قیمت میلگرد مشهد ببینید و میلگردهای مورد نیاز را از راه‌های موجود بخرید.

سوالات متداول

  1. بهترین روش برای استعلام قیمت میلگرد ۱۸ درپاد چیست؟

شما می‌توانید همه روزه با مراجعه به سایت آهن رسان، از قیمت لحظه‌ای میلگرد ۱۸ درپاد و سایر محصولات باخبر شوید، یا از طریق تماس با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ نتیجه استعلام دقیق خود را از تیم ما دریافت کنید.

  1. چند شاخه میلگرد آجدار ۱۸ درپاد در بندیل‌های درپاد قرار دارد؟

این مورد کاملا به سایز میلگردها بستگی دارد و قابلیت تعیین دقیق را ندارد.

  1. چه ساعتی از روز می‌توان برای مشاهده قیمت میلگرد ۱۸ درپاد تبریز اقدام کرد؟

در بازار آهن، قیمت‌ها از همان ساعات ابتدایی شروع‌به‌کار بازار آهن اعلام می‌شوند. با این حال بهتر است تماس خود را در لحظه دلخواه با تیم مجرب ما برقرار سازید.

  1. میلگرد درپاد تبریز در چه سایزهای دیگری به جز ۱۸ در بازار وجود دارند؟

این میلگرد در سایزهای ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۲۰، ۲۲ و ۲۵ در بازار وجود دارند.

  1. آیا در لیست قیمت میلگرد ۱۸ درپاد تبریز، هزینه حمل و نقل هم لحاظ شده است؟

خیر؛ هزینه حمل‌و‌نقل به‌صورت جداگانه در فاکتور نهایی کالای خریداری شده درج و محاسبه می‌شود.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 18 درپاد تبریز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *