قیمت میلگرد 18 نیشابور

27,210 تومان

100
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

استاندارد

نوع

سایز

طول

ضخامت

محل بارگیری

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 18 نیشابور ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 27,210 0.37%
قیمت میلگرد 18 نیشابور ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 27,310 0.36%
قیمت میلگرد 18 نیشابور ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ 27,410 0.36%
قیمت میلگرد 18 نیشابور ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 27,510 0.36%
قیمت میلگرد 18 نیشابور ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 27,610 0%
قیمت میلگرد 18 نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 27,610 0%
قیمت میلگرد 18 نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 27,610 0.72%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 18 نیشابور

در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 27,210 تومان می باشد

قیمت میلگرد ۱۸ نیشابور در حوزه ساخت و ساز یکی از مهم‌ترین عوامل است که در تعیین هزینه‌ها و بودجه‌بندی پروژه‌های ساختمانی تأثیرگذاری دارد. این نوع مصلح به عنوان یکی از اصلی‌ترین مصالح ساختمانی، در انواع پروژه‌های ساختمانی از جمله ساختمان‌ها، پل‌ها و سازه‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تعیین قیمت میلگرد ۱۸ نیشابور به تأثیرات متعددی وابسته است، از جمله تغییرات در قیمت مواد اولیه تولید، تقاضا و عرضه در بازار ساختمانی، شرایط اقتصادی منطقه و کشور، تغییرات در سیاست‌های دولتی، و تحولات فناوری. آگاهی از این تغییرات و نوسانات بازار برای مهندسان، متخصصان ساختمانی و مدیران پروژه‌های ساختمانی اهمیت بسیار دارد تا بتوانند بهترین تصمیمات را در خصوص برنامه‌ریزی، مدیریت هزینه‌ها و بهره‌وری پروژه‌های خود اتخاذ کنند و با تغییرات بازار به بهترین شکل ممکن سازگاری داشته باشند.

میلگرد آجدار ۱۸ نیشابور یکی از مهم‌ترین انواع میلگردها در بازار آهن‌الات ایران است که مشتریان بسیاری دارد. راه‌های مختلغی برای خرید میلگرد ۱۸ وجود دارد که یکی از بهترین راه‌ها، ارتباط با کارشناسان ما در تیم فروش آهن‌رسان است. آهن رسان با بیش از سه دهه تجربه در حوزه تامین انواع مقاطع فولادی این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بدون نگرانی و با اطمینان خاطر لیست قیمت میلگرد ۱۸ نیشابور و همچنین قیمت آهن امروز را دریافت کنید و با مشاوره کارشناسان ما، این میلگرد و سایر مقاطع فولادی مدنظر خود را با مناسب‌ترین قیمت و در حجم مورد نظرتان خریداری کنید.

قیمت میلگرد ۱۸ نیشابور امروز

یکی از موارد مهم که در هنگام خرید میلگرد مورد توجه افراد قرار می‌گیرد، قیمت میلگرد امروز یا به‌عبارتی به‌روز میلگرد است. قیمت میلگرد ۱۸ نیشابور هم از این قاعده مستثنی نیست و به همین جهت در هنگام خرید این میلگرد باید به قیمت آن توجه کافی داشت. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۸ نیشابور امروز، علاوه‌بر مشاهده لیست قیمت‌ها می‌توانید با تیم فروش و پشتیبانی ما در آهن رسان به شماره ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

قیمت میلگرد آجدار ۱۸ نیشابور (A3)

میلگرد ۱۸ نیشابور در لیست میلگردهای آجدار قرار می‌گیرد و به همین دلیل افراد قابل توجهی این میلگرد را به نام میلگرد آجدار ۱۸ نیشابور (A3) می‌شناسند. قیمت میلگرد آجدار ۱۸ نیشابور (A3) با توجه به وزن و ویژگی‌های ساختاری و فیزیکی‌اش تعیین می‌شود که برای اطلاع از آن، آهن‌رسان آماده ارائه خدمات به شما است.

قیمت میلگرد 18 نیشابور، خرید میلگرد 18 نیشابور با قیمت مناسب و مشاهده وزن میلگرد 18 نیشابور در آهن رسان

 

قیمت میلگرد ۱۸ نیشابور (فولاد خراسان)

قیمت میلگرد ۱۸ نیشابور در کارخانه فولاد خراسان تحت تاثیر موارد مختلفی است که در نتیجه این موارد باعث می‌شود تا خرید میلگرد ۱۸ نیشابور از کارخانه به‌صورت مستقیم صرفه اقتصادی بهتری داشته باشد. البته بد نیست بدانید که برای این کار باید به هزینه‌هایی همچون ‌حمل‌ونقل محصولات تا مقصد مدنظرتان توجه داشته باشید.

قیمت هر شاخه میلگرد ۱۸ نیشابور

فروش میلگرد ۱۸ نیشابور به‌صورت کیلویی انجام می‌شود اما با این حال هستند افرادی که قصد دارند تا این میلگرد را به ‌صورت شاخه‌ای خریداری کنند. هیچ مشکلی ندارد؛ برای تعیین قیمت هر شاخه میلگرد ۱۸ نیشابور، با در نظر گرفتن وزن میلگرد ۱۸ نیشابور می‌شود قیمت هر شاخه را به‌دست آورد و در نتیجه محصول مورد نظر را خریداری کرد.

نحوه خرید میلگرد آجدار ۱۸ نیشابور (A3)

نحوه خرید میلگرد آجدار ۱۸ نیشابور (A3) به این صورت است که می‌توانید ضمن مشاهده لیست قیمت میلگرد نیشابور در آهن رسان، با تیم کارشناسان ما در تیم فروش تماس بگیرید تا اطلاعات کامل خرید این تیپ میلگرد و همچنین میلگرد ۲۰ نیشابور و میلگرد ۲۲ نیشابور را به‌سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. برای ارتباط با کارشناسان ما تنها کافی است تا با شماره ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

مشخصات میلگرد آجدار ۱۸ نیشابور (A3)

بررسی مشخصات میلگرد آجدار ۱۸ نیشابور (A3) آخرین موردی است که در این صفحه بررسی می‌کنیم. همانطور که از اسم این میلگرد مشخص است، این میلگرد با سایز ۱۸ از نوع آجدار و با استاندارد (A3) تولید می‌شود. واحد فروش این میلگرد، کیلوگرم است اما به‌صورت شاخه‌هایی با طول ۱۲ متر هم به فروش می‌رسد.

سوالات متداول

قیمت میلگرد ۱۸ نیشابور چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۸ نیشابور ضمن بهره‌مندی از پشتیبانی کارشناسان ما در آهن رسان می‌توانید با شماره ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا تمام آنچه می‌خواهید را به‌سادگی از کارشناسان کاربلد و خُره ما دربافت کنید.

وزن میلگرد ۱۸ نیشابور چقدر است؟

برای اطلاع از وزن میلگرد ۱۸ نیشابور باید به جدول وزنی میلگردها و جدول اشتال توجه داشت. با در نظر گرفتن این مورد می‌توانیم بگوییم که وزن این میلگرد برخلاف اکثر میلگردها در در دو جدول مذکور ثابت است و حدود ۲۴ کیلوگرم است.

امکان استعلام قیمت میلگرد ۱۸ نیشابور در آهن رسان وجود دارد؟

بله این امکان وجود دارد و شما می‌توانید در این مورد با کارشناسان ما در آهن رسان تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم در اختیارتان قرار بگیرد.

قیمت هر شاخه میلگرد ۱۸ نیشابور چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت هر شاخه میلگرد ۱۸ نیشابور نیاز است تا وزن هر شاخه به دست بیاید و پس از آن با توجه به وزن میلگرد، قیمت هر شاخه میلگرد ۱۸ نیشابور به دست خواهد آمد.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 18 نیشابور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *