قیمت میلگرد 18 بردسیر کرمان

27,000 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 18 بردسیر کرمان ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ 27,000 0%
قیمت میلگرد 18 بردسیر کرمان ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ 27,000 0%
قیمت میلگرد 18 بردسیر کرمان ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ 27,000 23.14%
قیمت میلگرد 18 بردسیر کرمان ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ 21,927 0%
قیمت میلگرد 18 بردسیر کرمان ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ تماس بگیرید 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 18 بردسیر کرمان

در تاریخ ۲۵ دی ۱۴۰۲

برابر با 27,000 تومان می باشد

کارخانه فولاد بردسیر به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک جهت تولید آهن‌آلات خود به یکی از بزرگترین و معروف‌ترین کارخانه تولید آهن‌آلات در کشور تبدیل شده است. میلگرد ۱۸ بردسیر یکی از پرکاربردترین میلگرد‌ها در صنعت ساختمان‌سازی است. این میلگرد با قطر ۱۸ میلی‌متر و آج‌های طولی بر روی سطح خود، از مقاومت بالایی در برابر فشارهای وارده بر سازه برخوردار است. به همین دلیل، از آن در ساخت سازه‌های بتنی که در معرض نیروها و فشارهای شدیدی قرار دارند، استفاده می‌شود. شما می‌توانید میلگرد ۱۸ بردسیر و سایر آهن‌آلات مورد نیاز خود را از مجموعه بزرگ آهن‌رسان خریداری کنید. همچنین می‌توانید از قیمت روز آهن در سایت بزرگ آهن‌رسان با خبر شوید.

قیمت روز میلگرد ۱۸ بردسیر

قیمت میلگرد ۱۸ همواره یک قیمت پویا و متغیر است و بر اساس نرخ ارز، قیمت طلا و نرخ عرضه و تقاضا، در حال تغییر است؛ اما شما مشتریان عزیز می‌توانید جهت اطلاع از قیمت روز میلگرد ۱۸ بردسیر به سایت قیمت روز میلگرد مراجعه فرمایید تا از جزئیات قیمت میلگرد ۱۸ بردسیر آگاه شوید.

قیمت لحظه ای میلگرد ۱۸ بردسیر

علاوه بر موادر بالا که ذکر شد عواملی مانند سیاست‌های دولت در صنعت آهن‌الات، هزینه‌های مالیات، هزینه‌های حمل و تقل و… نیز در قیمت لحظه ای میلگرد ۱۸ بردسیر تاثیر گذار است که باعث نوسان لحظه‌ای قیمت میلگرد ۱۸ بردسیر می‌شود. جهت اطلاع دقیق از قیمت لحظه‌ای میلگرد ۱۸ بردسیر می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مجموعه آهن‌رسان شما را از جزئیات قیمت لحظه‌ای‌ میلگرد ۱۸ بردسیر آگاه سازند.

نحوه خرید میلگرد ۱۸ بردسیر از مجموعه آهن رسان

خرید حضوری
برای تهیه میلگرد ۱۸ بردسیر از شرکت آهن‌رسان می‌توانید با مراجعه به یکی از شعبات مجموعه آهن‌رسان در تهران و مشهد، میلگرد ۱۸ بردسیر و سایر آهن‌آلات مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از مجموعه ما خریداری نمایید.

خرید آنلاین
اگر وقت یا شرایط مراجعه حضوری به مجموعه ما را ندارید جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. شرکت آهن‌رسان این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم آورده است که محصولات خود را به صورت آنلاین و همراه با مشاوره کامل در باره نکات خرید آهن‌آلات از مجموعه ما خریداری فرمایید. جهت خرید آنلاین میلگرد ۱۸ بردسیر می‌توانید به سایت سفارش آنلاین آهن‌آلات شرکت آهن‌رسان مراجعه کنید و محصولات خود را در کمترین زمان ممکن تهیه نمایید.

خرید اقساطی
شرکت آهن‌رسان با سه دهه فعالیت در حوزه آهن‌آلات، امکان خرید اقساطی میلگرد ۱۸ بردسیر و سایر آهن‌آلات را برای شما مشتریان عزیز فراهم آورده است. اگر میزان سفارش محصولات شما بالا است و مقدار نقدینگی لازم را جهت تهیه محصولات مورد نیاز خود را ندارید پیشنهاد ما استفاده از مزیت خرید اقساطی مجموعه آهن‌رسان است.

شما مشتریان عزیز می‌توانید با رعایت برخی شرایط و مقررات خرید اقساطی، از این مزیت استفاده نمایید. جهت اطلاع از نحوه خرید اقساطی و اعتباری شرکت آهن‌رسان به بخش خرید اقساطی و اعتباری مراجعه فرمایید.

ویژگی های میلگرد ۱۸ بردسیر

• میلگرد ۱۸ بردسیر از کیفیت و ساختار ظاهری بالایی برخوردار می‌باشد.
• میزان مقاومت میلگرد ۱۸ بردسیر نسبت به گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.
• میزان مقاومت میلگرد ۱۸ بردسیر نسبت به تغییر شکل میلگرد ۴۰۰۰ کیلو‌گرم بر سانتی متر مربع است.
• میلگرد ۱۸ بردسیر از فولاد تولید می‌شود. همین امر سبب شده تا از مقاومت و انعطاف بالایی برخوردار شود.
• همچنین میلگرد ۱۸ بردسیر به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در فرایند تولید در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی مقاوم است.
• یکی دیگر از ویژگی‌های این میلگرد مقرون به صرفه بودن آن است. میلگرد ۱۸ بردسیر نسبت به سایر میلگرد ها در این نوع، از قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

کاربرد های میلگرد ۱۸ بردسیر

تقویت ستون‌ها
ستون‌ها یکی از مهم‌ترین و حیاتی ترین اعضای ساختمان های هستند که وظیفه تحمل فشارهای وارده بر ساختمان را بر عهده دارند. میلگرد ۱۸ بردسیر به‌عنوان آرماتور در ستون‌ها قرار می‌گیرد و مقاومت آنها را نسبت به فشارهای وارده افزایش می‌دهد.

تقویت فونداسیون
فونداسیون یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک ساختمان است که وظیفه انتقال فشارهای وارده بر ساختمان را به زمین دارد. میلگرد ۱۸ بردسیر فونداسیون ساختمان را تقویت می‌کند و مانع شکستن فونداسیون در برابر فشارهای وارده می‌شود.

استفاده از میلگرد ۱۸ بردسیر در ساخت برج ها و ساختمان های بلند

میلگرد ۱۸ بردسیر به دلیل برخورداری از بهترین مواد اولیه جهت تولید از کیفیت بالایی برخوردار است. همین امر سبب شده است که از میلگرد ۱۸ بردسیر در ساخت برج ها و ساختمان‌های بلند جهت تقویت و استحکام سازه استفاده شود. به طور کلی از میلگرد ۱۸ بردسیر در صنایع‌هایی استفاده می‌شود که در آن مقاومت سازه نسبت به فشارهای وارده در اولویت قرار دارد.
علاوه بر موارد بالا میلگرد ۱۸ بردسیر در صنایع مختلفی از جمله پل سازی، صنایع سنگین، سازه‌های نظامی، استفاده از آن در ساخت دکل‌های بزرگ و … کاربرد دارد.

سخن آخر

شرکت فولاد بردسیر به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب جهت تولید میلگرد ۱۸ بردسیر توانسته است به تولید محصولی با کیفیت و بی نظیری دست یابد. استحکام و مقاومت این میلگرد باعث شده است که از میلگرد ۱۸ بردسیر در سازه های بلندی مانند: برج ها، ساختمان های بلند، صنایع دفاعی، سازه‌های دریایی و… استفاده شود. برای تهیه میلگرد ۱۸ بردسیر می‌توانید آهن‌رسان مراجعه فرمایید و محصول خود را به صورت آنلاین، حضوری و اقساطی خریداری نمایید.

سوالات متداول

۱. چه عواملی در قیمت میلگرد ۱۸ بردسیر موثر هستند؟
موارد مانند: نرخ ارز، نرخ دلار، نرخ عرضه و تقاضا، سیاست‌های دولت جهت خرید و فروش آهن‌آلات، هزینه مالیات، هزینه حمل و نقل از عوامل تعیین کننده قیمت میلگرد ۱۸ بردسیر هستند.

۲. چگونه از قیمت لحظه ای میلگرد ۱۸ بردسیر با خبر شویم؟
جهت اطلاع از قیمت لحظه‌ای میلگرد ۱۸ بردسیر کافی است با این شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس حاصل فرمایید.

۳. آیا میلگرد ۱۸ بردسیر با دوام است؟
به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب در فرایند تولید این میلگرد از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

۴. مراحل خرید آنلاین میلگرد ۸ بردسیر از شرکت آهن‌رسان به چه صورت است؟
۱. استعلام لحظه قیمت توسط مشتری
۲. دریافت پیش فاکتور در سریعترین زمان ممکن
۳. انتخاب نحوه تسویه (نقدی یا اعتباری)
۴. بررسی محصول توسط کارشناس
۵. بارگیری و حمل (تعیین نرخ حمل)
۶. تسویه نهایی (صدور فاکتور و ارسال بار)

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 18 بردسیر کرمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *