میلگرد 18 کوثر اهواز

26,700 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
میلگرد 18 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 26,700 0%
میلگرد 18 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 26,700 0%
میلگرد 18 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 26,700 0.75%
میلگرد 18 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 26,500 0%
میلگرد 18 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 26,500 0.75%
میلگرد 18 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 26,700 1.14%
میلگرد 18 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 26,400 1.12%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد 18 کوثر اهواز

در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 26,700 تومان می باشد

میلگرد ۱۸ کوثر اهواز یکی از مقاطع فولادی است که در صنعت ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. قیمت این محصول متغیر بوده و امکان دارد به‌صورت روزانه افزایش یا کاهش پیدا کند. به همین علت زمانی‌که می‌خواهید برای پروژه‌های خود از میلگرد ۱۸ استفاده کنید باید قیمت آهن امروز را بررسی کنید چرا که آهن به عنوان ماده اولیه بیشترین تاثیر را روی قیمت میلگرد دارد. برای اطلاع از قیمت‌ میلگرد اهواز می‌توانید به سایت آهن رسایت مراجعه کرده یا با کارشناسان ما با شماره‌ ۳۱۹۱۶ ارتباط برقرار کنید.

قیمت روز میلگرد ۱۸ کوثر اهواز

قیمت مقاطع فولادی به عوامل متعددی وابسته است. عواملی مانند میزان عرضه و تقضا یا مواد اولیه می‌توانند قیمت میلگرد ۱۸ را دچار تغییر کنند. قیمت میلگرد اهواز امروز را در سایت ما یعنی وب‌سایت آهن‌رسان مشاهده کنید. چنانچه سوالی در این زمینه داشتید می‌توانید با شماره‌ ۳۱۹۱۶ ارتباط برقرار کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

قیمت میلگرد ۱۸ کوثر اهواز امروز

نوسانات قیمت در بازار و هزینه‌های حمل‌ونقل روزانه در حال تغییر است. این تغییرات تأثیر مستقیمی بر قیمت میلگرد امروز میلگرد ۱۸ کوثر اهواز می‌گذارد. برای اطلاع لحظه‌ای از قیمت‌‌ها می‌توانید در کانال قیمت آهن آلات مشهد درون تلگرام عضو شوید. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به‌طور کامل راهنمایی کنند.

خرید میلگرد ۱۸ کوثر اهواز

با خرید اعتباری میلگرد از آهن رسان می‌توانید خریدی مطمئن را تجربه کنید. زیرا بانک به‌طور کامل بر روند معاملات نظارت دارد. باتوجه‌به قیمت زیاد میلگرد و نیاز به تعداد زیاد این نوع مصالح در ساختمان‌ها ممکن است هزینه آن برای پروژه زیاد باشد. ما در آهن‌رسان امکانی را فراهم کردیم تا شما بتوانید بدون پرداخت پیش‌پرداخت میلگرد ۱۸ کوثر اهواز را خریداری کنید.

میلگرد ۱۸ کوثر اهواز

این نوع میلگرد ۱۸ در مجتمع فولادی نورد کوثر اهواز تولید و به بازار عرضه می‌شود. این کارخانه یکی از معتبرترین مجتمع‌های تولید میلگرد در ایران است که از استاندارد A3 برای تولید میلگردها استفاده می‌کند. در کارخانه نورد کوثر میلگرد ۱۸ در دو نوع ساده و آجدار تولید می‌شود که میلگردهای آجدار آن باعث افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی افزایش مقاومت ساختمان خواهد شد.

مشخصات فنی میلگرد ۱۸ کوثر اهواز

این میلگرد دارای قطری به اندازه‌ی ۱۸ میلی‌متر است. ماده اولیه آن فولاد نرم بوده که ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع مقاومت کششی و ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع مقاومت گسیختگی دارد. میلگرد ۱۸ کوثر اهواز به‌صورت شاخه‌هایی با طول ۶ یا ۱۲ متر بفروش می‌رسد.

کاربرد میلگرد ۱۸ کوثر اهواز

مقاومت کششی زیاد، استحکام و پایداری، انعطاف‌پذیری و قیمت مناسب از جمله ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شوند میلگرد ۱۸ کوثر اهواز در پروژه‌های مختلف ساختمانی مانند ساخت سازه‌های بتنی، پل‌ها، اسکلت ساختمان، تیرها و ستون‌ها استفاده شود.

سخن پایانی

میلگرد ۱۸ کوثر اهواز یکی از مقاطع فولادی بوده که در صنایع ساختمان‌سازی به‌کار می‌رود. قیمت این محصول ساختمانی به‌صورت روزانه در حال تغییر است. برای اطلاع از قیمت روز میلگرد ۱۸ کوثر اهواز به سایت آهن رسان مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید با شماره‌ی ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما به‌صورت کامل شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

۱. قیمت میلگرد ۱۸ کوثر اهواز به‌صورت روزانه در سایت آهن رسان به‌روز می‌شود؟
بله، شما می‌توانید پس از ساعت ۱۱ صبح قیمت روز را بررسی نمایید.

۲. خرید اقساطی آهن رسان به چه صورت است؟
شما با ارئه‌ی چک می‌توانید میلگرد ۱۸ کوثر اهواز را بدون پرداخت پیش‌پرداخت خریداری نمایید.

۳. میلگرد ۱۸ با چه وزنی به فروش می‌رسد؟
این میلگردها به‌صورت شاخه‌ای در طول‌های ۶ یا ۱۲ متر در بازار برای فروش وجود دارند.

۴. برای دریافت مشاوره با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟
شما می‌توانید با شماره‌ی ۳۱۹۱۶ برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میلگرد 18 کوثر اهواز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *