قیمت میلگرد 20 ابرکوه

26,500 تومان

100
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 20 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 26,500 0.38%
قیمت میلگرد 20 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 26,600 1.12%
قیمت میلگرد 20 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 26,900 0%
قیمت میلگرد 20 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 26,900 0.37%
قیمت میلگرد 20 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 26,800 1.47%
قیمت میلگرد 20 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ 27,200 0%
قیمت میلگرد 20 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ 27,200 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 20 ابرکوه

در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 26,500 تومان می باشد

از جمله مهم‌ترین محصولات کارخانه و مجامع فولاد سرمد ابرکوه، میلگرد ۲۰ ابرکوه به‌شمار می‌رود. میلگرد آجدار ابرکوه به‌دلیل برخورداری از کیفیت بالا در کنار تنوع سایز توانسته است رضایت بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند. در حال حاضر، مجتمع فولاد ابرکوه این محصول را در سایزهای ۱۰ الی ۳۲ میلی‌متر و به شکل آجدار طراحی و تولید می‌کند. برای استعلام قیمت میلگرد ۲۰ فاکتورهای متعددی را باید در نظر بگیرید.
اگر شما هم به دنبال استعلام قیمت میلگرد در مشهد هستید، می‌توانید به تامین کنندگان در این حوزه مراجعه کنید و قیمت دقیق میلگرد و قیمت آهن را دریافت نمایید.

قیمت روز میلگرد ۲۰ ابرکوه

قیمت میلگرد ابرکوه می‌تواند در هزینه‌های ساخت و ساز تأثیر قابل توجهی داشته باشد. از این رو، بررسی روزانه و لحظه‌ای قیمت‌ها می‌تواند در تخمین هزینه‌ها و شروع یک پروژه ساخت و ساز، تاثیر بسزایی را ایفا کند. کارخانه فولاد ابرکوه با توجه به وجود عوامل موثر بر قیمت مقاطع فولادی از جمله میلگرد، ترجیح می‌دهند تا قیمت میلگرد آجدار ابرکوه را به‌صورت روزانه اعلام نمایند. اگر شما هم خواهان خرید اعتباری آهن آلات هستید، جهت ثبت سفارش محصول مورد نظر خود، می‌توانید به وب‌سایت آهن رسان مراجعه کنید.
قیمت میلگرد بر اساس سایز میلگرد و همچنین وزن آن متغیر خواهد بود. این جمله بدین معنی است که با تغییر سایز و وزن میلگرد، قیمت آن نیز دستخوش تغییرات خواهد شد. لازم به توضیح است که در برخی از موارد، بعضی از سایزهای میلگرد ۲۰ آجدار ابرکوه به دلیل کاربردهای گسترده، دارای قیمت بیشتری خواهد بود.

خرید میلگرد ۲۰ ابرکوه

میلگرد ۲۰ ابرکوه یکی از پرکاربردترین محصولات فولادی این کارخانه محسوب می‌شود که از مقاومت و استحکام بسیار زیادی برخوردار بوده و می‌تواند در ستون‌ها، فونداسیون و همچنین سقف سازه مورد استفاده قرار گیرد. با این احتساب، به کمک میلگرد ۲۰ ابرکوه وزن سازه شما به شدت کاهش خواهد یافت. برای تهیه و خرید میلگرد آجدار ابرکوه می‌توانید قیمت این محصول را که توسط کارشناسان مجموعه ما به صورت روزانه به‌روزرسانی می‌گردد، مشاهده کرده و سپس خرید خود را نهایی کنید.
توجه داشته باشید که این محصول در ابعاد و اندازه‌های مختلف قابل فروش بوده و شما عزیزان می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز پروژه خود، انواع میلگرد آجدار ابرکوه را در سایز و وزن مدنظرتان سفارش داده و در محل پروژه خود نیز تحویل بگیرید. همچنین امکان خرید اقساطی آهن آلات هم در وبسایت ما جهت رفاه مشتریان فراهم شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۵۱۳۱۹۱۶ در ارتباط باشید.

ویژگی‌های میلگرد ۲۰ ابرکوه

همان‌گونه که اشاره شد، میلگرد ۲۰ ابرکوه به‌صورت آجدار طراحی و تولید می‌شود. در خصوص آج این میلگرد باید اشاره کنیم که آج آن به شکل جناقی است که موجب خواهد شد تا چسبندگی میان میلگرد و بتن به شدت افزایش یابد و در نتیجه کم و کاستی های بتن را در سازه کاهش و از طرفی، عملکرد بتن را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. برای تولید میلگرد سرمد ابرکوه از تکنولوژی‌های نوین و روز دنیا و همچنین بهترین تجهیزات استفاده می‌شود. در حال حاضر کارخانه تولید کننده این میلگرد توانسته است با افزایش حجم میزان تولید خود به‌صورت سالیانه، حجم عظیمی از نیاز کشور به میلگرد آجدار را مرتفع سازد. لازم به ذکر است که در برخی از شرکت‌ها، امکان خرید اعتباری میلگرد ۲۰ ابرکوه هم وجود دارد.

سوالات متداول

۱. قیمت میلگرد ۲۰ ابرکوه به‌روز است؟
بله، قیمت میلگرد ۲۰ ابرکوه به‌صورت روزانه و لحظه‌ای در سایت ما به‌روزرسانی می‌گردد.

۲. آیا امکان خرید اقساطی آهن آلات وجود دارد؟
بله، در مجموعه ما امکان خرید آهن آلات با چک و به صورت اقساطی برای مشتریان گرامی فراهم گردیده است.

۳. فروش میلگرد به صورت شاخه‌ای انجام می‌گیرد یا بر اساس وزن است؟
فروش میلگرد ۲۰ آجدار ابرکوه در هر دو حالت برای مشتریان امکان‌پذیر خواهد بود.

۴. برای خرید اعتباری میلگرد ۲۰ ابرکوه چه مراحلی را باید طی کنیم؟
چنانچه قصد تهیه و خرید اعتباری میلگرد ۲۰ ابرکوه را دارید، ابعاد و اندازه‌های دلخواه‌تان و همچنین حجم پروژه‌تان را بررسی کرده و اطلاعات لازم را در اختیار کارشناسان ما قرار داده و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 20 ابرکوه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *