قیمت میلگرد 20 حدید سیرجان

29,900 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 20 حدید سیرجان ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 29,900 0%
قیمت میلگرد 20 حدید سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 29,900 0%
قیمت میلگرد 20 حدید سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 29,900 0%
قیمت میلگرد 20 حدید سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 29,900 0%
قیمت میلگرد 20 حدید سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 29,900 0.34%
قیمت میلگرد 20 حدید سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 29,800 0.68%
قیمت میلگرد 20 حدید سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 29,600 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 20 حدید سیرجان

در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 29,900 تومان می باشد

میلگرد ۲۰ سیرجان برای انجام پروژه‌های سنگین، ساختمان‌های بلند و چندطبقه استفاده می‌شود. به‌خاطر همین هرگونه افزایش و یا کاهش قیمت میلگرد سیرجان می‌تواند قیمت تمام شده پروژه شما را دستخوش تغییر کند. یکی از موارد مهم قبل از خرید، بررسی نمودار نوسان قیمت این محصول در سایت آهن رسان است. از آنجایی که قیمت میلگرد ۲۰ سیرجان تحت تاثیر عوامل متعدد دچار نوسان می‌شود، بهترین راه استعلام قیمت انواع میلگرد از مجموعه‌ای معتبر همچون آهن‌رسان است. ما در آهن‌رسان علاوه بر مشاوره رایگان امکان ارائه محصولات به صورت اعتباری را برای شما فراهم کرده‌ایم. شما می توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ با ما در تماس باشید.

قیمت میلگرد ۲۰ سیرجان امروز

همانطور که همه معاملات ارزی به صورت لحظه‌ای در حال تغییر هستند و اگر شرایط و تصمیمات اقتصادی و سیاسی تغییر کند، همه معاملات دچار تغییر می‌شوند، قیمت میلگرد ۲۰ امروز نیز ثابت نیست. در واقع می‌توان گفت قیمت میلگرد را باید به صورت لحظه‌ای دریافت کرد. پس قبل از اینکه سفارشی ثبت کنید، به شما توصیه می کنیم ابتدا قیمت آن را بررسی نمایید.

قیمت روز میلگرد ۲۰ سیرجان

قیمت روز میلگرد ۲۰ سیرجان با توجه به عواملی همچون قیمت آهن، نوسانات نرخ ارز، قیمت مواد اولیه، قیمت فولاد جهانی، معاملات بورس، میزان تقاضا و … به صورت مداوم در حال تغییر است. از آنجایی که قیمت میلگرد ۲۰ سیرجان ثابت نیست، باید قبل از خرید، استعلام قیمت بگیرید. ما در آهن رسان با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶  آماده‌ایم تا در این زمینه به شما کمک کنیم. برای استعلام قیمت روز میلگرد روش‌های مختلفی وجود دارد. می‌توانید به صورت مستقیم به سایت آهن رسان مراجعه کنید، یا عضو کانال قیمت آهن مشهد شوید. تماس با کارشناسان آهن رسان نیز گزینه در دسترسی است.

خرید میلگرد ۲۰ سیرجان

برای خرید میلگرد ۲۰ سیرجان باید به چند نکته دقت کنید. اول به سایز و نحوه کاربرد میلگرد توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در این زمینه می‌توانید از کارشناسان آهن رسان کمک بگیرید. نکته بعدی توجه به اعتبار فروشنده است. چرا که انتخاب مناسب باعث می‌شود کیفیت میلگردی که به دستتان می‌رسد، مرغوب باشد. زمان ارسال هم مهم است تا پروژه شما از زمان‌بندی عقب نیفتد. همچنین میلگرد را می‌توان از طریق روش‌های متنوعی خریداری کرد. آهن رسان در این زمینه کار را آسان کرده است و خرید غیرحضوری را تنها با یک تماس با ۰۵۱۳۱۹۱۶  برای شما میسر کرده است.

مزایای خرید میلگرد ۲۰ سیرجان از آهن رسان

همانطور که قبلا گفتیم برای خرید میلگرد ۲۰ سیرجان باید به قیمت روز آن توجه کنید. از طریق آهن رسان می‌توانید این استعلام قیمت را با مراجعه به سایت، شبکه‌های اجتماعی و همچنین تماس با کارشناسان دریافت کنید. خرید مقرون‌به‌صرفه از آهن‌رسان می‌تواند هزینه‌های شما را بهینه کند. چرا که ما محصولات مختلف را از کارخانه‌های متنوع بدون واسطه خرید می‌کنیم و این کار باعث می‌شود قیمت مناسبی برای مشتری ارائه دهیم.

مشاوره رایگان کارشناسان باتجربه ما می‌تواند در انتخاب بهترین محصول به شما کمک کند. همینطور اگر مایل به خرید در حجم بالا هستید ولی نقدینگی کافی ندارید، می‌توانید از خرید اعتباری آهن‌رسان بهره ببرید. در این صورت در زمان مناسب بدون هیچ‌گونه نگرانی خرید مطلوبی خواهید داشت. در این زمینه می‌توانید از کارشناسان ما ۰۵۱۳۱۹۱۶ کمک بگیرید.

مشخصات فنی میلگرد ۲۰ سیرجان

در جدول قیمت میلگرد ۲۰ سیرجان به صورت کیلویی نمایش داده می‌شود. این میلگرد در شاخه‌های ۱۲ متری توسط کارخانه سیرجان با استفاده از دستگاه‌های دقیق و پیشرفته تهیه و روانه بازار می‌شود. وزن آن حدود ۲۳ تا ۲۳.۵ کیلوگرم است. استاندارد A3 دارد و آج‌های جناقی یا هفت و هشت آن باعث مقاومت سازه خواهد شد. به عنوان یک میلگرد آجدار شناخته می‌شود که تنش جاری آن ۳۴۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تنش گسیختگی آن برابر ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن ۱۸ درصد بوده و و برای مصارف ساختمانی مناسب است.

کاربردهای میلگرد ۲۰ سیرجان

استحکام بالا و کیفیت میگرد ۲۰ سیرجان باعث شده به خوبی در برابر فشارهای وارد شده بر سازه، مقاومت داشته باشد. به‌خاطر همین مهندسان و پیمانکاران از این محصول در مقاوم‌سازی و ضد‌زلزله‌کردن سازه‌های خانگی، تجاری و اداری استفاده می‌کنند. این میلگرد به عنوان یکی از مصالح تقویتی ساختمان‌سازی شناخته می‌شود. سایر کاربردهای میلگرد ۲۰ سیرجان عبارت است از:

  • کاربرد در ستون‌سازی
  • تیر سازی
  • ساختن پل
  • دکل‌های نفتی
  • پتروشیمی و پالایشگاه و …

جمع‌بندی

قیمت میلگرد ۲۰ سیرجان تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوسان نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، معاملات در بورس و همچنین تصمیمات کلان اقتصادی و سیاسی داخلی و خارجی تغییر می‌کند. از این محصول در مقاوم‌سازی سازه‌های صنعتی و خانگی استفاده شده و در بازار تقاضای زیادی دارد. بهتر است قبل از سفارش حضوری و یا آنلاین محصول، استعلام قیمت بگیرید. همچنین کارشناسان ما در آهن رسان ضمن ارائه خدمات مشاوره رایگان، امکان خرید اعتباری را برای شما فراهم کرده‌اند. تنها کافیست با ما با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

سوالات متداول

  • وزن میلگرد ۲۰ سیرجان چقدر است؟

میلگرد به صورت شاخه‌های ۱۲ متری که هر شاخه ۲۳ کیلوگرم وزن دارد ارائه می‌شود.

  • هزینه حمل و نقل بر عهده خریدار است یا فروشنده؟

پس از ثبت سفارش، با توجه به مکان پروژه و آدرس مقصد، هزینه حمل مشخص خواهد شد و بر عهده خریدار است.

  • چرا آهن رسان قیمت مقرون‌به‌صرفه دارد؟

ما خرید انواع محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه انجام می‌دهیم.

  • ثبت سفارش در آهن رسان چگونه است؟

در مشهد و تهران به صورت حضوری و آنلاین و در سایر نقاط کشور به صورت آنلاین و از طریق تماس با ۰۵۱۳۱۹۱۶ سفارش انجام می‌شود.

 

 

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 20 حدید سیرجان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *