میلگرد 20 ذوب آهن اصفهان

26,700 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
میلگرد 20 ذوب آهن اصفهان ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 26,700 0%
میلگرد 20 ذوب آهن اصفهان ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 26,700 0.75%
میلگرد 20 ذوب آهن اصفهان ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 26,500 0%
میلگرد 20 ذوب آهن اصفهان ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 26,500 0.75%
میلگرد 20 ذوب آهن اصفهان ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 26,700 1.14%
میلگرد 20 ذوب آهن اصفهان ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 26,400 1.12%
میلگرد 20 ذوب آهن اصفهان ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ 26,700 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد 20 ذوب آهن اصفهان

در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 26,700 تومان می باشد

میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان، از فولاد ساخته شده و به همین علت بسیار با دوام و مستحکم است. ویژگی‌های منحصربه‌فردی که این نوع میلگرد دارد باعث شده تا در پروژه‌های ساختمانی برای تقویت سازه از آن استفاده شود. افرادی که در صنعت عمران و ساخت‌وساز کار می‌کنند این محصول ساختمانی را در پروژه‌های خود به‌کار می‌برند، به همین علت اطلاع از قیمت میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان برای آنها امری حیاتی است. اگر می‌خواهید با قیمت آهن و قیمت این محصول آشنا شوید و خرید خود را به‌صورت اقساطی انجام دهید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

قیمت میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان امروز

این روزها تغییرات بازار جهانی، نواسانات قیمت و تحریم‌ها تأثیر مستقیمی بر قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان دارند. به همین علت ممکن است قیمت میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان امروز با روزهای گذشته متفاوت باشد. برای اینکه از تغییرات بازار میلگرد آشنا شوید و از قیمت روز اطلاع داشته باشید در کانال قیمت آهن مشهد درون تلگرام عضو شوید.

خرید میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان

میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان وزن زیادی دارد که این ویژگی در ساختمان‌ها منجربه افزایش مقاومت سازه‌های آن می‌شود. به همین علت مهم است که میلگردها از کیفیت زیادی برخوردار باشند. شرکت آهن‌رسان از سال ۱۳۶۸ در حوزه پخش مصالح ساختمانی فعالیت می‌کند به همین علت میلگردهایی با کیفیت را به مشتریان عرضه می‌کند که میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان یکی از آنهاست.
چنانچه قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید از طریق وب‌سایت آهن‌رسان اقدام نمایید. یا با کارشناسان فروش ما در مشهد و تهران ارتباط برقرار کنید. آهن‌رسان امکان فروش اعتباری میلگرد و آهن آلات به‌صورت اقساطی را فراهم کرده است که مشتریان می‌توانند با ارائه‌ی چک میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان را به‌صورت اقساطی خریداری کنند.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان

قیمت میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان بنابر میزان عرضه‌وتقاضا در بازار دست‌خوش تغییر است. همچنین هزینه‌ها مواد اولیه، فرایندهای تولید و حمل‌ونقل و قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان هم می‌تواند بر قیمت این مصالح ساختمانی تأثیر بگذارد. میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان دارای دو نوع ساده و آجدار بوده که قیمت‌های متفاوتی دارند. به همین علت شما باید به‌صورت لحظه‌ای قیمت محصول موردنظر خود را از طریق سایت یا مشاوران ما در آهن‌رسان به شماره ۳۱۹۱۶ بررسی کنید.

مشخصات میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان

میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان، دارای قطر ۲۰ میلی‌متر و استاندارد A3 است که توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید می‌شود. این میلگرد آج‌های جناقی دارد که باعث افزایش چسبندگی آن به بتن می‌شود. این میلگرد در پروژه‌های ساختمانی، عمرانی و صنعتی کاربرد دارد. از جمله کاربردهای این میلگرد می‌توان به تقویت سازه‌های بتنی، ساخت اسکلت‌های فلزی، ساخت پل‌ها و سازه‌های عمرانی و ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی اشاره کرد.
از مزایای استفاده از میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• مقاومت زیاد در برابر کشش و خمش
• قابلیت جوشکاری
• قیمت مناسب
میلگرد ۲۰ یکی از پرکاربردترین میلگردهای موجود در بازار است. این میلگرد به دلیل کیفیت و قیمت مناسب خود، توجه بسیاری از سازندگان ساختمان را به خود جلب کرده است

وزن میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان

وزن میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان با توجه به استاندارد تولید آن، یعنی استاندارد A3 محاسبه می‌شود. این استاندارد، ویژگی‌های فیزیکی و مکانیکی میلگرد را تعیین می‌کند. وزن هر شاخه میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان با طول ۱۲ متر، ۴۷ کیلوگرم است.

کاربرد میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان

میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان در پروژه‌های ساختمانی، عمرانی و صنعتی کاربرد دارد. از جمله کاربردهای این میلگرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• تقویت سازه‌های بتنی: میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان در سازه‌های بتنی مانند ساختمان‌ها، پل‌ها، سدها و… برای تقویت بتن و افزایش مقاومت آن در برابر نیروهای کششی و خمش استفاده می‌شود.
• ساخت اسکلت‌های فلزی: این مصالح ساختمانی در ساخت اسکلت‌های فلزی مانند ساختمان‌های فلزی، برج‌ها و سازه‌های صنعتی کاربرد دارد.
• ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی: از میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان در ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی مانند جرثقیل‌ها و دستگاه‌های راه‌سازی نیز استفاده می‌شود.

سوالات متداول

۱. چه عواملی بر قیمت میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان تأثیر می‌گذارند؟
پارامترهایی مانند نوسانات نرخ ارز، مسائل سیاسی و میزان عرضه و تقاضا بر قیمت این محصول ساختمانی تأثیر می‌گذارد.

۲. چطور می‌توانم از شرایط خرید اقساطی آهن‌رسان استفاده کنم؟
کافیست شرایط آن را در صفحه‌ی فروش اعتباری میلگرد و آهن آلات – خرید با چک و LC | آهن رسان مشاهده کنید، یا با کارشناسان فروش ما (۳۱۹۱۶) تماس بگیرید.

۳. مزایای استفاده از میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان چیست؟
مزایای استفاده از میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان عبارت‌اند از:
• مقاوم در برابر کشش و خمش
• قابلیت جوشکاری
• مقرون‌به‌صرفه

۴. وزن میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان چقدر است؟
وزن هر شاخه میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان با طول ۱۲ متر، ۴۷ کیلوگرم است. بنابراین، وزن هر متر میلگرد ۲۰، ۳.۸۳ کیلوگرم است.

 

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میلگرد 20 ذوب آهن اصفهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *