قیمت میلگرد 20 شاهین بناب

29,400 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

شاهین بناب

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

20 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

20 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 20 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ 29,400 0%
قیمت میلگرد 20 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 29,400 0%
قیمت میلگرد 20 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 29,400 0%
قیمت میلگرد 20 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 29,400 0%
قیمت میلگرد 20 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 29,400 0%
قیمت میلگرد 20 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ 29,400 0%
قیمت میلگرد 20 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 29,400 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد ۲۰ شاهین بناب یکی از میلگردهای باکیفیت و پرکاربرد در صنعت ساختمان‌سازی است. به‌طور معمول قیمت میلگرد به فاکتورهای مختلفی مثل قیمت آهن امروز، مواد اولیه، کارخانه تولیدکننده و … بستگی دارد. برای خرید میلگرد ۲۰ شاهین بناب می‌توانید با شماره ۳۱۹۱۶ در تماس باشید. حتی از طریق مراجعه به سایت و به صورت آنلاین هم می‌توانید سفارش خودتان را در مجموعه آهن رسان ثبت کنید.

قیمت میلگرد ۲۰ شاهین بناب

میلگرد ۲۰ یکی از پرکاربردترین میلگردهای موجود در بازار فولاد است و قیمت میلگرد ۲۰ برای بسیاری از افراد اهمیت دارد.

اطلاع از قیمت میلگرد شاهین بناب برای آن دسته از افرادی که در حوزه فولاد فعالیت دارند، اهمیت زیادی دارد؛ چرا که این محصول یکی از میلگردهای باکیفیت در بازار فولاد است. فروش میلگرد ۲۰ شاهین بناب یکی از خدمات فروش آهن رسان است. قیمت این محصول به نرخ ارز، عرضه و تقاضا، میزان صادرات و واردات کالا، نوسانات بازار فولاد و خیلی از عوامل دیگر بستگی دارد.

لیست قیمت میلگرد شاهین بناب در جدول بالا آورده شده است. دقت داشته باشید که تمامی قیمت‌ها به روز شده هستند و با کلیک روی نمودار قیمت میلگرد شاهین بناب، می‌توانید به هر سایز این محصول دسترسی داشته باشید.

قیمت روز میلگرد ۲۰ شاهین بناب

پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت گذاری میلگرد ۲۰ شاهین بناب تاثیر دارند. قیمت میلگرد ۲۰ شاهین بناب امروز به عوامل زیر بستگی دارد:

  • قیمت مواد اولیه
  • قیمت انرژی
  • نرخ دلار
  • میزان عرضه و تقاضا
  • صادرات و واردات مقاطع فولادی
  • سیاست‌های دولت
  • مالیات بر ارزش افزوده

اگر برای استعلام قیمت میلگرد ۲۰ شاهین بناب به راهنمایی تخصصی و حرفه‌ای نیاز دارید، باید با شماره ۳۱۹۱۶ تماس بگیرد.

خرید میلگرد شاهین بناب از آهن رسان

به روش‌های مختلفی می‌توانید این محصول را از ما خریداری کنید:

  • به صورت حضوری و نقدی
  • به صورت مراجعه به سایت و آنلاین
  • به صورت اقساطی و چکی

اگر پروژه مورد نظر شما در تهران یا مشهد باشد، برای دسترسی راحت و سفارش ساده، می‌توان میلگرد ۲۰ شاهین بناب را از آهن رسان خریداری کنید. در غیر این صورت می‌توانید با مراجعه به سایت و به صورت آنلاین در کوتاه‌ترین زمان سفارش خودتان را ثبت کنید. برای این منظور، اگر از قبل با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید، راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد. روش سوم که محبوبیت بالایی دارد و در این بازار پرنوسان فولاد، روش خوبی است، خرید به صورت اقساطی و چکی است.

واحد باربری آهن رسان پس از بررسی شرکت‌های باربری، قابل اعتمادترین باربری را که کمترین قیمت، بیمه همچنین به‌روزترین و سالم‌ترین ماشین‌ها را در اختیار دارد. در مجموعه ما، مشاوره تخصصی به صورت رایگان توسط مدیران واحد فروش ارائه می‌شود.

مشتریان می‌توانند در صورت نیاز خرید خود را به‌صورت اقساطی با ارائه‌ی چک انجام دهند. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه می‌توانند به صفحه‌ فروش اعتباری میلگرد و آهن آلات مراجعه کنید.

ویژگی‌های میلگرد ۲۰ شاهین بناب

این محصول دارای ویژگی‌های زیر است:

  • دارای تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع
  • دارای تنش گسیختگی برابر ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.
  • دارای تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن ۱۴ درصد است.
  • دارای آج‌های به شکل جناقی (هفت و هشت) است.
  • عملیات جوشکاری روی این محصول مناسب نیست.

به علت نوسانات در بازارآهن بهتر است قبل از هرگونه اقدامی برای خرید، به فکر تأیید قیمت روزمیلگرد آجدار ۲۰ فولاد شاهین بناب باشید.

 

کاربرد میلگرد ۲۰ شاهین بناب

بیشترین مصرف استفاده از میلگرد ۲۰ شاهین بناب در ساختمان‌سازی است. برای استفاده در بتن ریزی کف سازه‌ها، بتن ریزی و همچنین تقویت فونداسیون می‌توان از این محصول استفاده کرد.

نکات مهم در زمان خرید میلگرد ۲۰ شاهین بناب

در زمان خرید این محصول قبل از هرچیزی به علامت درج شده روی میلگرد ۲۰ شاهین بناب دقت داشته باشید. هرکارخانه تولید کننده یک علامت خاص روی محصولات تولید شده خود دارد. پس به این موضوع حتما توجه داشته باشید. به غیر از این، باید این محصول را از شرکت‌های معتبر با بالاترین کیفیت خریداری کنید. بهترین راه خرید میلگرد ۲۰ شاهین بناب، کمک گرفتن از کارشناسان آهن رسان است. پس از اطلاع از قیمت میلگرد ۲۰ شاهین بناب با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

قیمت میلگرد ۲۰ شاهین بناب به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و قبل از خرید این محصول باید حتما به فکر ثبت سفارش باشید. دقت کنید که آهن رسان یکی از شرکت‌های معتبر و فعال است که فروش میلگرد ۲۰ شاهین بناب را بر عهد دارد. حتی می‌توانید بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای، این محصول را به صورت چکی و اقساطی خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

سوالات متداول

چگونه می‌توان از قیمت میلگرد ۲۰ شاهین بناب مطلع شد؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت آهن آپ یا حتی از طریق تماس تلفنی با شماره ۳۱۹۱۶ با کارشناسان فروش ما، از قیمت این محصول مطلع شوید.

آیا هزینه‌های حمل‌ونقل بر عهده خریدار است؟

بله. تمامی هزینه‌های حمل و نقل هر محصول بر عهده خریدار است. قبل از صدور پیش فاکتور، کارشناسان فروش ما تمامی هزینه‌های حمل‌ونقل را برای شما توضیح می‌دهند.

برای خرید میلگرد ۲۰ شاهین بناب چه کنیم؟

برای خرید این محصول یا می‌توانید به صورت حضوری به شعبه مشهد یا تهران ما مراجعه کنید. می‌توانید با مراجعه به سایت، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. حتی به غیر از این رو روش، می‌توانید به صورت نقدی و چکی با بهترین شرایط، میلگرد مورد نظر را بخرید.

مهم‌ترین مورد استفاده از میلگرد شاهین بناب در چه کاربردهایی است؟

مهم‌ترین کاربرد این محصول در ساختمان‌سازی برای افزایش دوام و استحکام سازه است.

 

 

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 20 شاهین بناب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *