قیمت میلگرد 20 کوثر اهواز

26,000 تومان

700
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 20 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 26,000 2.62%
قیمت میلگرد 20 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ 26,700 0%
قیمت میلگرد 20 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 26,700 0%
قیمت میلگرد 20 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 26,700 0%
قیمت میلگرد 20 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 26,700 0%
قیمت میلگرد 20 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 26,700 0.75%
قیمت میلگرد 20 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 26,500 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 20 کوثر اهواز

در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 26,000 تومان می باشد

میلگرد کوثر اهواز یکی از میلگردهای معروف و شناخته شده در بازار فولاد است که با بهترین استانداردها و کیفیت تولید می‌شود. قیمت میلگرد کوثر اهواز برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است. یکی از سایزهای میلگرد تولید شده در این کارخانه سایز ۲۰ است که کاربردهای گسترده‌ای دارد. قیمت میلگرد ۲۰ کوثر اهواز و قیمت آهن در سایت آهن رسان به صورت مرتب به روزرسانی می‌شود. برای خرید میلگرد ۲۰ کوثر اهواز می‌توانید با کارشناسان ما به شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید.

قیمت میلگرد ۲۰ کوثر اهواز امروز

قیمت میلگرد ۲۰ برای بسیاری از افراد اهمیت دارد؛ زیرا این محصول جایگاه ویژه‌ای در ساختمان‌سازی دارد. در میان کارخانه‌های تولید میلگرد، میلگرد ۲۰ کوثر اهواز کیفیت خوبی دارد و در بیشتر موارد برای افزایش میزان مقاومت بتن در سازه استفاده خواهد شد. کارخانه نورد کوثر کوثر اهواز در سال ۱۳۸۱ در جاده خرمشهر-کوثر اهواز تاسیس شد و نزدیک بودن این کارخانه به بندرهای جنوب کشور باعث شده که بسیاری از افراد در حوزه ساخت و ساز این محصول را خریداری کنید.
در نمودار قیمت میلگرد کوثر اهواز در بالای همین صفحه می‌توانید روند قیمتی این محصول را ببینید. در نظر داشته باشید که قیمت میلگرد با توجه به قیمت آهن در بازار مشخص می‌شود. نمی‌توان به صورت ثابت در مورد قیمت‌گذاری این محصول صحبتی کرد. هر زمان که قصد خرید میلگرد ۲۰ کوثر اهواز را داشتید، باید همان روز استعلام قیمت کنید و در بهترین روز که قیمت‌ها نزولی است، سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت روز میلگرد ۲۰ کوثر اهواز

بسیاری از افراد فعال در حوزه ساخت‌وساز نیاز دارند که از قیمت این محصول مطلع شوند. باید از یک منبع مطمئن استعلام قیمت داشته باشید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که قیمت میلگرد ۲۰ کوثر اهواز را از سایت آهن رسان استعلام کنید؛ قیمت‌ها در این سایت به صورت لحظه‌ای به روزرسانی می‌شود.
میلگرد ۲۰ کوثر کوثر اهواز در دسته مقاطع فولادی پرفروش است و در بسیاری از صنایع به خصوص حوزه ساخت‌وساز استفاده می‌شود. میزان عرضه و تقاضا برای خرید این محصول روی روند قیمت روز میلگرد ۲۰ کوثر اهواز تاثیر دارد؛ به خصوص اگر در فصل ساخت و ساز باشیم که روند قیمتی این محصول به صورت صعودی است. البته به غیر از این مورد، نرخ دلار هم در روند کاهشی یا افزایشی قیمت این محصول تاثیر دارد. قبل از ثبت سفارش، باید حتما این موارد را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید.
این مقطع فولادی جزء میلگردهای آجدار است و نوع آج‌های آن به صورتی است که بیشترین درگیری را با بتن دارد. قیمت میلگرد ۲۰ کوثر اهواز از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما به شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ یا حتی مراجعه به سایت قابل پیگیری است. اگر با کارشناسان ما تماس داشته باشید، راهنمایی لازم را در این زمینه در اختیار شما می‌گذارند.
نمودار قیمت میلگرد ۲۰ کوثر اهواز در بالای همین صفحه نشان می‌دهد که قیمت این محصول در هفته گذشته چه روند قیمتی داشته است. اگر قیمت این محصول را در روز یا ماه‌های مختلف مشاهده کنید، می‌توانید حتی برای روزهای آینده هم حدس بزنید که قرار است روند قیمتی این محصول به چه صورتی باشد تا بتوانید بهترین زمان را برای خرید خودتان انتخاب کنید.

خرید میلگرد ۲۰ کوثر اهواز

خرید میلگرد ۲۰ کوثر اهواز را از منابع معتبر و فعال در این زمینه انجام دهید. آهن رسان با سال‌ها تجربه و تخصص در فروش مقاطع فولادی می‌تواند به بهترین شکل به شما کمک کند که خرید خود را ثبت کنید. هم می‌توانید به صورت کیلویی و هم به صورت شاخه‌ای این محصول را خریداری کنید. اگر یک سازه بزرگ یا چندطبقه دارید که نیاز به دوام و استحکام بالایی دارد، خرید میلگرد ۲۰ کوثر اهواز به شما پیشنهاد می‌شود.

نحوه خرید میلگرد ۲۰ کوثر اهواز از آهن رسان

برای خرید میلگرد ۲۰ کوثر اهواز چندین گزینه وجود دارد:
• از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶
خرید اعتباری میلگرد
اگر خرید میلگرد ۲۰ کوثر اهواز از طریق تماس تلفنی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید. باز هم با این روش کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم در مورد مشخصات و ویژگی‌های محصول را در اختیار شما می‌گذارند. اگر هم بودجه لازم برای خرید را ندارید، گزینه خرید اعتباری میلگرد می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. البته باید در این مورد اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید خرید خود را به صورت اعتباری انجام دهید. اگر با کارشناسان ما تماس داشته باشید، راهنمایی‌های لازم را در این زمینه در اختیار شما می‌گذارند. می‌توانید خرید خود را هم به صورت چکی و هم به صورت اقساطی ثبت کنید.

ویژگی‌های میلگرد ۲۰ کوثر اهواز

میلگرد ۲۰ کوثر اهواز دوام و استحکام زیادی دارد. این نوع میلگرد در اصل آج‌های جناقی دارد و بیشتر برای افزایش مقاومت سازه‌های بتنی استفاده می‌شود. آج‌های این محصول به صورت جناقی است و باعث می‌شود که داخل بتن گیر کند و به سطح آن بچسبد. مقاومت کششی میلگرد ۱۴ کوثر اهواز ۶۰۰۰ و مقاومت تسلیم این محصول ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. در سازه‌هایی که با تغییر شکل مواجه هستند، نباید عملیات جوشکاری روی این محصول انجام شود.
• سایز: ۲۰
• استاندارد: A3
• کارخانه: نورد کوثر کوثر اهواز
• نوع: شاخه
• واحد فروش: کیلوگرم
• و …

جمع بندی

میلگرد ۲۰ کوثر اهواز به دلیل داشتن مقاومت کششی، ایمنی و استحکام بالا می‌تواند گزینه خوبی برای مصارف ساختمانی باشد. خرید میلگرد ۲۰ کوثر اهواز برای بسیاری از پروژه‌های ساختمانی توصیه می‌شود؛ اما باید قبل از هر اقدامی به فکر استعلام قیمت این محصول باشید. اگر برای اطلاع از قیمت میلگرد ۲۰ کوثر اهواز نیاز به مشاوره و دریافت راهنمایی دارید، می‌توانید روی کمک کارشناسان ما حساب کنید. اگر از دسته افرادی هستید که استعلام قیمت را به صورت تلفنی ترجیح می‌دهند، برای این منظور با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و از کارشناسان بخش مربوطه قیمت کالای مورد نظر را استعلام کنید.

سوالات متداول

۱. چگونه می‌توان از قیمت میلگرد ۲۰ کوثر اهواز مطلع شد؟
شما می‌توانید با مراجعه به سایت آهن رسان یا حتی از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ با کارشناسان فروش ما، از قیمت این محصول مطلع شوید.

۲. آیا هزینه‌های حمل‌ونقل بر عهده خریدار است؟
بله. تمامی هزینه‌های حمل و نقل هر محصول بر عهده خریدار است. قبل از صدور پیش فاکتور، کارشناسان فروش ما تمامی هزینه‌های حمل‌ونقل را برای شما توضیح می‌دهند.

۳. برای خرید میلگرد ۲۰ کوثر اهواز چه کنیم؟
برای خرید این محصول می‌توانید به صورت حضوری به ما مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به صورت نقدی و چکی با بهترین شرایط، میلگرد مورد نظر را بخرید.

۴. مهم‌ترین مورد استفاده از میلگرد کوثر اهواز در چه کاربردهایی است؟
مهم‌ترین کاربرد این محصول در ساختمان‌سازی است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 20 کوثر اهواز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *