قیمت میلگرد 22 آذر فولاد امین

28,200 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

آذرفولاد امین

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

22 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

22 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 22 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ 28,200 0%
قیمت میلگرد 22 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 28,200 0%
قیمت میلگرد 22 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 28,200 0%
قیمت میلگرد 22 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 28,200 0%
قیمت میلگرد 22 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 28,200 0%
قیمت میلگرد 22 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ 28,200 0%
قیمت میلگرد 22 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 28,200 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد ۲۲ آذر امین یکی از مواردی است که از اهمیت بالایی برای مشتریان برخوردار است و به عوامل مختلفی مثل قیمت آهن بستگی دارد. مجتمع فولادی آذر امین یکی از کارخانه‌های برتر در منطقه شمال غرب کشور است که بهترین محصولات فولادی را تولید و روانه‌ی بازار فولاد می‌کند. این کارخانه با مساحت ۱۴ هکتار در ۱۲ کیلومتری جاده بستان آباد استان آذربایجان شرقی قرار دارد. محصولات این کارخانه بهترین کیفیت را در بازار فولاد و مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند. قیمت میلگرد به صورت روزانه تغییر می‌کند و نوسانات بسیاری را تجربه می‌کند در سایت آهن‌رسان برای کاربران قابل مشاهده است. برای خرید میلگرد ۲۲ آذر امین با کارشناسان ما با شماره ۳۱۹۱۶ در تماس باشید.

قیمت میلگرد ۲۲ فولاد امین امروز

میلگرد ۲۲ یکی از میلگردهای پرکاربرد و با وزن بالا در ساختمان‌سازی است. قیمت میلگرد ۲۲ به دلیل وزن بالای آن در بازار فولاد نسبت به سایر سایزهای میلگرد بیشتر است. فاکتورهای مختلفی در تعیین  قیمت روز میلگرد آذر امین تاثیرگذار هستند. این فاکتورها باعث می‌شوند که روند قیمتی این محصول در بازار فولاد ثبات نداشته باشد. به همین دلیل بسیاری از مجموعه‌هایی که در حال حاضر در زمینه فروش مقاطع فولادی فعالیت دارند، نمی‌توانند در برخی از موارد آخرین قیمت این محصول را درج کنند و مشتریان برای اطلاع از قیمت روز میلگرد ۲۲ آذر امین امروز حتما باید با کارشناسان فروش تماس تلفنی داشته باشند.

وزن میلگرد آذر امین، ساده یا آجدار بودن میلگرد، برند، ضخامت، کیفیت مواد اولیه و… همگی از عواملی هستند که در این قیمت‌گذاری تاثیر دارند. به همین دلیل توصیه می‌شود که قبل از خرید، تمامی این عوامل را مدنظر داشته باشید تا بهترین خرید را انجام دهید. به طور کلی قیمت میلگرد آذر امین از سال گذشته تابه‌حال، نوسانات قیمتی زیادی را پشت سر گذاشته و پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید این محصول، استعلام قیمت به صورت تلفنی داشته باشید.

البته به غیر از این عوامل گفته شده، عوامل غیر قابل پیش‌بینی مانند: نرخ ارز، شرایط سیاسی و اقتصادی کشور، میزان عرضه و تقاضا برای این محصول و حتی قوانین صادراتی ایران هم بر روند قیمتی این محصول تاثیر دارند.

آهن رسان یکی از شرکت‌های معتبر است که میلگرد آذر امین را با بهترین قیمت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتری می‌گذارد.

خرید میلگرد ۲۲ آذر امین از آهن‌رسان

یکی از راه‌های خرید میلگرد ۲۲ آذر امین، استعلام قیمت این محصول از سایت آهن رسان است. قبل از تصمیم نهایی برای خرید بهتر است استعلام قیمت داشته باشید و درست زمانی که روند بازار نزولی است، نسبت به خرید آن اقدام کنید. دقت داشته باشید که وزن میلگرد امین به ضخامت و سایز میلگرد بستگی دارد. میلگرد ۲۲ به این دلیل که ضخامت بالایی دارد، از وزن بیشتری برخوردار است و از طرفی هم قیمت بالاتری دارد. پس در زمان خرید حتما به این موضوع دقت داشته باشید.

برای خرید این محصول یا می‌توانید به سایت مراجعه کنید یا با شماره ۳۱۹۱۶ در تماس باشید. کارشناسان ما تمامی راهنمایی‌های لازم در مورد خرید را در اختیار شما قرار می‌دهند. حتی در این مجموعه امکان خرید اعتباری هم برای شما فراهم شده است. برای خرید اعتباری میلگرد می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. اگر هم سوالی در این زمینه دارید، کافیست با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما تمامی شرایط خرید میلگرد اعتباری را برای شما توضیح می‌دهند.

‌مشخصات فنی میلگرد ۲۲ آذر امین

میلگرد ۲۲ آذر امین یکی از میلگردهای آجدار این کارخانه است که دارای مشخصات فنی زیر است:

  • دارای تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع
  • دارای برابر ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع
  • دارای تغییر شکل پلاستکی ۱۴ درصد
  • میلگردی ترد و مناسب برای عملیات ساختمانی
  • عملیات جوشکاری روی این محصول توصیه نمی‌شود.
  • و…

استفاده از متخصصین و پرسنل باتجربه و باکیفیت و همچنین استاندارهای بین‌المللی باعث شده که محصولات این کارخانه کیفیت بسیار خوبی داشته باشند. میلگرد آذر امین بر‌اساس استانداردINSO 3132 وGOST 5781 در گرید A2 (AII) و A3 (AIII) تولید می‌شود. این نکته را هم بگوییم که میلگردهای این کارخانه در رده میلگردهای سبک وزن و متناسب جای دارند. به عنوان مثال: وزن هر شاخه ۱۲ متری میلگرد سایز ۱۴ امین، حدودا ۱۴ کیلوگرم است. میلگرد فولاد امین در گرید A2 در سایزهای ۸ و ۱۰ و با آنالیز A3 در سایزهای ۸ الی ۳۲ تولید می‌شود.

کاربرد میلگرد ۲۲ آذر امین

بیشترین کاربرد این محصول به دلیل وزن بالایی که دارد، در ساختمان‌سازی است. از میلگردهایی با وزن بالا می‌توان برای ساختمان‌های چند طبقه یا حتی افزایش تقویت بتن در سازه استفاده کرد.

نکات مهم در زمان خرید میلگرد ۲۲ آذر امین

کیفیت محصولات فولادی خریداری شده مهم‌ترین موضوعی است که در زمان خرید باید به آن توجه داشته باشید. این موضوع در مورد میلگرد ۲۲ آذر امین هم صدق می‌کند. برای خرید این محصول سعی کنید آن را از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده در این زمینه تهیه کنید. آهن رسان با سالها تجربه و تخصص در این زمینه می‌تواند بهترین محصول را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد. برای خرید این محصول یا می‌توانید به سایت مراجعه یا با ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

قیمت میلگرد ۲۲ آذر امین همان‌طور که گفته شد با توجه به فاکتورهای مختلف در بازار فولاد، نوسانات زیادی را تجربه می‌کند. برای خرید این محصول می‌توانید با ما در تماس باشید. حتی اگر بخواهید میلگرد ۲۲ آذر امین را در حجم بالایی خریداری کنید و نقدینگی کافی ندارید، آهن رسان شرایط خرید اعتباری را برای شما فراهم کرده است. فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را به طور کامل راهنمایی کنند تا بهترین خرید را تجربه کنید.

سوالات متداول

  1. فروش میلگرد ۲۲ آذر امین به صورت شاخه‌ای است یا کیلویی؟

فروش این محصول هم به صورت شاخه‌ای است و هم کیلویی. برای اینکه در این باره بدانید، باید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  1. قیمت میلگرد ۲۲ آذر امین چقدر است؟

قیمت این محصول در سایت آهن رسان به صورت روزانه اعلام می‌شود.

۳.برای خرید میلگرد ۲۲ آذر امین چه کنیم؟

برای خرید این محصول یا با شماره ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید یا به سایت آهن رسان مراجعه کنیدو

  1. آیا هزینه‌های حمل و نقل بر عهده خریدار است؟

بله. تمامی هزینه‌های ارسال و حمل‌ونقل کالا بر عهده خریدار است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 22 آذر فولاد امین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *