قیمت میلگرد 22 امیرکبیر

27,300 تومان

200
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 22 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 27,300 0.73%
قیمت میلگرد 22 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 27,500 0%
قیمت میلگرد 22 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ 27,500 0.36%
قیمت میلگرد 22 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 27,600 0%
قیمت میلگرد 22 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 27,600 0%
قیمت میلگرد 22 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 27,600 0%
قیمت میلگرد 22 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 27,600 0.72%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 22 امیرکبیر

در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 27,300 تومان می باشد

مجتمع فولاد امیرکبیر از جمله بزرگترین تولیدکنندگان میلگرد در کشور است که در استان گیلان واقع شده­است.  شما می‌توانید برای کسب اطلاعات در مورد مشخصات، قیمت میلگرد ۲۲ امیرکبیر  و به طور کلی قیمت میلگرد با کارشناسان فروش آهن‌رسان تماس ۰۵۱۳۱۹۱۶   بگیرید

قیمت روز میلگرد ۲۲ امیرکبیر

قیمت امروز میلگرد ۲۲ امیرکبیر با توجه به نوسانات در بازار آهن آلات و بورس کالا، به­صورت روزانه و حتی در برخی موارد ساعتی، متغیر است. یکی از چالش‌های اساسی پیش ‌روی خریداران این محصول، تغییر قیمت روز میلگرد ۲۲ امیرکبیر، محسوب می‌شود. معمولا قیمت آهن به صورت لحظه‌ای در بازار تا ساعت ۱۲ اطلاع‌رسانی می­شود. که می­توانید از طریق وب­سایت شرکت­های فعال در این حوزه مانند آهن رسان، اقدام به دریافت آخرین قیمت­ میلگرد ۲۲ امیرکبیر و سایر مقاطع فولادی مشابه کنید. تیم متخصص و مجرب مجموعه ما در تلاش است تا لیست کاملی از قیمت دقیق میلگرد ۲۲ را جهت مقایسه در اختیار خریداران قرار دهد. جهت مشاهده و اطلاع از قیمت میلگرد امیرکبیر با کارشناسان بخش فروش ما ۰۵۱۳۱۹۱۶  در ارتباط باشید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالای مورد نیاز شما تأمین گردد.

خرید میلگرد ۲۲ امیرکبیر

وزن میلگرد ۲۲ امیرکبیر از جمله فاکتورهای متعددی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. امروزه خریداران می‌توانند در هر کجای کشور که ساکن هستند، محصولات فولادی مورد نظر خود را به­صورت اینترنتی خریداری نمایند. شما عزیزان می‌توانید میلگرد ۲۲ امیرکبیر را در ابعاد و اندازه‌های دلخواه خود از مجموعه آهن­رسان تهیه و سفارش دهید. جهت اطلاع و مشاهده قیمت روز میلگرد امیرکبیر به سایت مذکور مراجعه کنید.

مشخصات فنی میلگرد ۲۲ امیرکبیر

فاکتوری که سبب جذاب و منحصربه­فرد بودن میلگرد ۲۲ امیرکبیر شده است، تولید این محصول به­صورت آجدار A4 است. میلگرد ۲۲ امیرکبیر دارای طول شاخه­ای ۱۲ متری است که دارای اندازه­های متفاوتی است. این محصول از عرض ۸ تا ۴۰ میلی­متر تولید شده و به بازار ارائه می­شود. چنانچه قصد تهیه و خرید میلگرد امیرکبیر را دارید، علاوه بر قیمت این محصول می­بایستی در خصوص وزن آن هم اطلاعات کاملی را به­دست آورید. شایان ذکر است که میلگرد ۲۲ امیرکبیر در موارد زیر اقدام به تولید میلگرد کرده­است:

تولید میلگرد آجدار A2

تولید میلگرد آجدار A3

تولید میلگرد آجدار A4

به‌منظور یافتن و خرید میلگردهای تولید شده این کارخانه، لازم است به­دنبال میلگردهایی با نام اختصاری AKS باشید.

سوالات متداول

  1. هر بندیل میلگرد ۲۲ امیرکبیر چند شاخه در نظر گرفته می‌شود؟

در اغلب کارخانه‌های تولیدی، هر بندیل از این محصول را ۲ تن در نظر می‌گیرند و تعداد میلگرد ۲۲ امیرکبیر در حدود ۵۹ شاخه خواهد بود.

  1. برای تهیه و خرید میلگرد ۲۲ امیرکبیر به کجا مراجعه کنیم؟

چنانچه قصد تهیه و خرید میلگرد ۲۲ امیرکبیر را در ابعاد و اندازه‌های دلخواه خود را دارید، می‌توانید در تمامی ایام هفته به سایت ما مراجعه کرده یا از طریق شماره‌های درج شده با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که می­توانید به هر دو صورت نقدی و اقساطی این محصول را تهیه کنید.

  1. وزن میلگرد ۲۲ امیرکبیر به چه صورت است؟

هر شاخه میلگرد ۲۲ امیرکبیر، وزنی در حدود ۳۷ کیلوگرم دارد.

  1. بیشترین کاربرد میلگرد ۲۲ امیرکبیر در چه مواردی است؟

میلگرد ۲۲ امیرکبیر، به­دلیل ویژگی­های منحصر به­فردش در پروژه­های ساختمانی و عمرانی کاربرد زیادی دارد.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 22 امیرکبیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *