قیمت میلگرد 22 حدید سیرجان

26,200 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 22 حدید سیرجان ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ 26,200 0%
قیمت میلگرد 22 حدید سیرجان ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ 26,200 0%
قیمت میلگرد 22 حدید سیرجان ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ 26,200 0%
قیمت میلگرد 22 حدید سیرجان ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ 26,200 0%
قیمت میلگرد 22 حدید سیرجان ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ 26,200 0%
قیمت میلگرد 22 حدید سیرجان ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ 26,200 0%
قیمت میلگرد 22 حدید سیرجان ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ 26,200 0.38%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 22 حدید سیرجان

در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۲

برابر با 26,200 تومان می باشد

قیمت میلگرد ۲۲ حدید سیرجان و قیمت آهن امروز دو عامل مهم در صنعت ساخت‌وساز هستند که بسته به رشد و نوسانات بازار آهن، متغیر است. قیمت میلگرد ۲۲ سیرجان علاوه‌بر پارامترهای مهم تعیین قیمت میلگرد با توجه به کیفیت محصولات و استفاده از مواد اولیه مرغوب، کارخانه تولید کننده، قطر و وزن میلگرد نیز سنجیده می‌شود. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۲۲ حدید سیرجان در بازار و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می‌توانید به صفحه قیمت میلگرد ۲۲ مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش آهن‌رسان تماس بگیرید و از قیمت‌ و کیفیت این محصول مطلع شوید.

قیمت میلگرد ۲۲ حدید سیرجان امروز

از آنجایی که میلگرد ۲۲ حدید سیرجان نقش مهمی در ساختمان‌سازی دارد و یکی از پرفروش‌ترین نوع میلگردهاست، دریافت قیمت روز میلگرد ۲۲ سیرجان برای مشتریان بسیار مهم است. چرا که خرید به موقع و با قیمت مناسب این محصول می‌تواند در افزایش یا کاهش هزینه تمام شده پروژه‌های عمرانی موثر باشد. قیمت این محصول بر اساس وزن آن محاسبه می‌شود. لذا شما می‌توانید با استعلام قیمت روز میلگرد ۲۲ حدید سیرجان در صفحه قیمت میلگرد حدید سیرجان از آهن رسان، آن را در وزن مورد نیاز ضرب کرده و هزینه خرید میلگرد را محاسبه کنید. همچنین می‌توانید با بررسی نمودار نوسان قیمت این محصول در آهن رسان از نحوه تغییر قیمت آن مطلع شده و بهترین زمان برای خرید این محصول را در نظر بگیرید. درست است که قیمت روز بر اساس فاکتورهای مختلف داخلی و خارجی مشخص می‌شود، اما از روی این نمودارها می‌توانید تا حدی نوسانات را پیش‌بینی کنید. اگر در رابطه با خرید محصول سوالی دارید، آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

خرید میلگرد ۲۲ حدید سیرجان

گاهی اوقات بازار آهن و مقاطع فولادی شرایط پرنوسانی را تجربی می‌کند و قیمت روز میلگرد ۲۲ حدید سیرجان نیز از این نوسانات در امان نبوده و متغیر است. چنانچه قصد خرید انواع میلگرد را دارید می‌توانید از طریق تماس با شماره (۰۵۱۳۱۹۱۶☎) از محصول مورد نظرتان استعلام قیمت بگیرید. با عضویت در کانال قیمت لحظه‌ای میلگرد می‌توانید از هر مکان و در هر زمان که بخواهید قیمت روز محصولات فولادی را دریافت کنید. ما برای رفاه مشتریان خود و سهولت در شیوه خرید، امکان فروش اعتباری میلگرد و آهن آلات را نیز فراهم کرده‌ایم. برای آشنایی با این شرایط استثنایی با کارشناسان ما در آهن رسان در تماس باشید.

مشخصات فنی میلگرد ۲۲ حدید سیرجان

میلگرد ۲۲ سیرجان به صورت میلگرد آجدار با استاندارد روسی A3 تولید شده است. تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن ۱۴% بوده و برای سازه‌هایی که نیاز به تغییر شکل دارند مناسب نیست. این میلگرد نیمه‌سخت با آج‌های جناقی (هفت و هشت) دارای تنش سیلان ۴۰۰۰ و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. به همین دلیل به عنوان یک میلگرد مقاوم شناخته می‌شود.

کاربرد میلگرد ۲۲ حدید سیرجان

قیمت مناسب در کنار کیفیت مطلوب میلگرد ۲۲ تولید شده در کارخانه سیرجان، باعث شده بازار این محصول رو به رشد باشد. آج‌های موجود روی این میلگرد باعث افرایش اصطکاک روی بتن شده و این عامل منجر به مقاوم‌سازی و در نتیجه افزایش تحمل فشارهای وارد شده بر روی سازه‌هایی می‌شود که با این نوع میلگرد ساخته شده‌اند. این نوع میلگرد ترد و خشک است و برای خم‌کردن و جوشکاری اصلاً مناسب نیست. بسیاری از پیمانکاران برای استحکام فوندانسیون سازه، پایه‌ها، تقویت بتن و اسکلت‌بندی از میلگرد ۲۲ سیرجان استفاده می‌کنند.

سخن آخر

از آنجایی که قیمت میلگرد ۲۲ سیرجان همچون سایر محصولات فولادی نوسانات زیادی را تجربه می‌کند، بهتر است قبل از خرید، قیمت این محصول را از طریق سایت یا شبکه‌های اجتماعی آهن رسان یا تماس با کارشناسان ما (۰۵۱۳۱۹۱۶) استعلام بگیرید و از زمان خرید خود مطمئن شوید. پرداخت و تسویه به صورت نقدی یا استفاده از شرایط اعتباری به صورت قسطی یا چک، از جمله خدماتی در آهن رسان است که برای مشتریانی که نقدینگی کافی ندارند از طرف ما ارائه می‌شود. چنانچه سوالی دارید با ما در تماس باشید.

سوالات متداول

  1. قیمت میلگرد ۲۲ حدید سیرجان چقدر است؟

این محصول قیمت ثابتی ندارد. برای اطلاع از قیمت روز میلگرد ۲۲ سیرجان با ما در تماس باشید.

  1. چطور از قیمت میلگرد ۲۲ حدید سیرجان باخبر شوم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت یا شبکه‌های اجتماعی آهن رسان و همچنین از طریق تماس با کارشناسان ما از قیمت روزانه میلگرد ۲۲ سیرجان باخبر شوید.

  1. چطور میلگرد ۲۲ سیرجان را سفارش دهم؟

برای خرید میلگرد ۲۲ سیرجان می‌توانید از طریق تماس با (۰۵۱۳۱۹۱۶) سفارش خود را ثبت کنید.

  1. هزینه حمل‌ونقل میلگرد ۲۲ سیرجان چقدر است؟

هزینه حمل‌ونقل بر اساس وزن محصول و مسافت محل تحویل محاسبه می‌شود.

  1. چطور می‌توانم در آهن رسان پرداخت خود را انجام دهم؟

پرداخت محصول به دو صورت نقدی یا استفاده از شرایط اعتباری اقساطی انجام می‌شود. با کارشناسان ما در تماس باشید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 22 حدید سیرجان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *