قیمت میلگرد 22 خرمدشت

23,000 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 22 خرمدشت ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ 23,000 0%
قیمت میلگرد 22 خرمدشت ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ 23,000 0%
قیمت میلگرد 22 خرمدشت ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ 23,000 0%
قیمت میلگرد 22 خرمدشت ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ 23,000 0%
قیمت میلگرد 22 خرمدشت ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ 23,000 0%
قیمت میلگرد 22 خرمدشت ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ 23,000 0%
قیمت میلگرد 22 خرمدشت ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ 23,000 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 22 خرمدشت

در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۲

برابر با 23,000 تومان می باشد

قیمت میلگرد ۲۲ خرمدشت ثابت نیست و تحت تاثیر عوامل مختلف تغییر می‌کند. عواملی چون تصمیمات سیاسی و اقتصادی، نوسانات نرخ ارز، قانون‌گذاری‌ها، نرخ مواد اولیه و … در تعیین قیمت میلگرد تاثیرگذارند. با توجه به این شرایط در صورتی که خرید شما در حجم بالا باشد و از طرفی نقدینگی کافی نداشته باشید، هر افزایش قیمتی منجر به افزایش هزینه‌های شما خواهد شد. با توجه به نوسانات بازار آهن و فولاد به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید محصول مورد نظرتان، از قیمت آهن امروز به صورت آنلاین یا از طریق تماس با ۰۵۱۳۱۹۱۶ مطلع شوید.

قیمت میلگرد ۲۲ خرمدشت امروز

عوامل مختلفی مانند هزینه مواد اولیه، قیمت جهانی آهن‌آلات، هزینه حمل و نقل، بازار ارز و تصمیم‌گیری‌های کلان اقتصادی بر قیمت‌گذاری میلگرد ۲۲ خرمدشت امروز نقش مهمی دارند. حتی اگر نمودارهای نوسان قیمت هر محصول را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید، باز هم عوامل پیش‌بینی نشده‌ای وجود دارند که قیمت‌ها را دچار تغییر کنند.  از آنجایی که یکی از فاکتورهای مهم تاثیرگذار بر قیمت میلگرد ۲۲ خرمدشت همین تقاضا در بازار است، به شما توصیه می‌کنیم با عضویت در کانال قیمت آهن مشهد از قیمت روزانه انواع میلگرد ۲۲ مطلع شوید. اما بهترین راه‌حل استعلام قیمت محصول قبل از خرید آن است. کارشناسان ما در آهن رسان به صورت تلفنی و همچنین با به‌روزرسانی قیمت‌ها در سایت آهن رسان، دسترسی شما به قیمت روزانه انواع محصولات فولادی و آهنی را آسان کرده‌اند. از این رو شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

قیمت روز میلگرد ۲۲ خرمدشت

قبل از خرید حتما قیمت روز میلگرد ۲۲ خرمدشت را بررسی کنید. شما با خرید مقرون به صرفه میلگرد خرمدشت  برای پروژه خود، باعث بهینه‌سازی هزینه تمام شده آن خواهید شد. بخاطر همین با بررسی قیمت روز می‌توانید بهترین زمان مناسب خرید را مشخص کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. شما می‌توانید با عضویت در شبکه‌های اجتماعی آهن رسان در هر ساعت شبانه روز که می‌خواهید از قیمت محصولات مورد نظرتان مطلع شوید. ما در مجموعه بازرگانی آهن رسان برای شما خرید اعتباری محصولات فولادی بدون هیچ‌گونه پیش پرداختی را فراهم کرده‌ایم. برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط استفاده از این نوع پرداخت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید میلگرد ۲۲ خرمدشت

برای خرید میلگرد ۲۲ خرمدشت هوشیار باشید. چرا که اطمینان از کیفیت محصول، آشنایی با هزینه‌های حمل و نقل، زمان ارسال بار به مقصد و همچنین خرید متناسب با کاربرد آن در پروژه عوامل مهمی هستند که جز از طریق خرید از شرکتی مطمئن که سابقه فعالیت درخشان در این زمینه را داشته باشد امکان‌پذیر نیست. ما در مجموعه بازرگانی آهن رسان خرید بی‌دغدغه و مطمئن را به شما ارائه می‌دهیم. همچنین کارشناسان خبره ما آماده‌اند تا به صورت رایگان به شما مشتری گرامی قبل از خرید هر نوع محصول، مشاوره دهند و برای بهترین انتخاب شما را راهنمایی کنند. ۰۵۱۳۱۹۱۶ راه ارتباطی بین شما و کارشناسان آهن رسان است.

نحوه خرید میلگرد ۲۲ خرمدشت

اگر می‌خواهید برای خرید میلگرد ۲۲ خرمدشت اقدام کنید، معمولا اولین گزینه‌ای که ممکن است به ذهن برسد خرید حضوری در شرکت است. آهن رسان با دو شعبه در مشهد و تهران آماده ارائه خدمات و فروش محصولات به صورت حضوری برای آن دسته از مشتریانی است که تمایل به خرید حضوری دارند.

اما گزینه‌ای آسان و در دسترس خرید به صورت آنلاین است. شما می‌توانید با تماس با ۰۵۱۳۱۹۱۶ علاوه بر استعلام قیمت و دریافت مشاوره، خرید خود را به صورت آنلاین قطعی کنید.

خرید اعتباری میلگرد ۲۲ خرمدشت از آهن رسان

ما در شرکت آهن رسان برای آن دسته از مشتریانی که تصمیم به خرید میلگرد ۲۲ خرمدشت دارند ولی به دلیل نقدینگی کم، دچار تردید هستند، راه‌حل خوبی در نظر گرفته‌ایم. اگر می‌خواهید خرید خود را در حجم بالا سفارش دهید می‌توانید از خرید اعتباری میلگرد و مقاطع فولادی آهن رسان استفاده کنید. برای این نوع خرید دو روش چکی و اعتباری اسنادی وجود دارد. برای اطلاع از شرایط استفاده و مدارک مورد نیاز این نوع خرید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

ویژگی‌های فنی میلگرد ۲۲ خرمدشت

میلگرد ۲۲ خرمدشت در دسته میلگردهای آجدار قرار دارد. این نوع میلگرد در شاخه‌های ۱۲ متری و هر شاخه با وزن ۳۴ کیلوگرم توسط کارخانه فولاد خرمدشت تاکستان قزوین، به بازار عرضه می‌شود.

این میلگرد آجدار با علات اختصاری CU شناخته می‌شود و نشان می‌دهد این محصول در دسته میلگردهای ترد و خشک قرار می‌گیرد. میزان تغییر شکل پلاستیکی آن ۱۴ درصد است و برای سازه‌هایی که تغییر شکل دارند، مناسب نیست. تنش گسیختگی ۶۰۰۰ و تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع دارد. شکل آج به صورت جناقی یا هفت و هشت است و به دلیل درگیری و اصطکاک در بتن، باعث استحکام آن می‌شود. دقت کنید که روی این محصول نباید جوشکاری انجام شود.

کاربردهای میلگرد ۲۲ خرمدشت

میلگرد ۲۲ خرمدشت از جمله مصالح فولادی پرمصرف در ساختمان‌سازی است. استفاده از این میگرد باعث می‌شود بین بتن و میگرد اصطکاک به وجود آید و در نتیجه باعث افزایش مقاومت کششی و برشی بتن‌ها خواهد شد. ضدزلزله شدن ساختمان ناشی از این نوع مقاوم‌سازی است. شما می‌توانید برای استفاده از خدمات مشاوره در زمینه کاربرد میلگرد ۲۲ با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

جمع‌بندی

قیمت میلگرد روز ۲۲ خرمدشت تحت تاثیر عواملی چون نوسانات نرخ ارز، شرایط اقتصادی داخلی و خارجی، میزان عرضه و تقاضا، معاملات بورس کالا و عوامل دیگر، به صورت مداوم در حال نوسان است. بنابر این شما قبل از خرید حتما با ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید و علاوه بر استعلام قیمت محصول، از شرایط خرید اعتباری به صورت چکی و اسنادی از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

سوالات متداول

  • لیست قیمت میلگرد ۲۲ را کجا مشاهده کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و یا شبکه‌های اجتماعی آهن رسان و یا تماس با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ از قیمت این محصول مطلع شوید.

  • خرید میلگرد ۲۲ خرمدشت به صورت شاخه‌ای یا وزن محصول است؟

به هر دو صورت به فروش می‌رسد. خرید از طریق وزن محصول، مرسوم‌تر است.

  • نحوه خرید میلگرد ۲۲ خرمدشت از آهن رسان چگونه است؟

به صورت حضوری و یا با استفاده از سایت آهن رسان و یا تماس با ۳۱۹۱۶ خرید خود را نهایی کنید.

  • شرایط پرداخت محصولات خریداری شده از آهن رسان چگونه است؟

به صورت نقدی است و اگر حجم بالای خرید داشته باشید به صورت اقساطی و چکی هم امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط پرداخت با ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

  • هزینه حمل و نقل بر عهده چه کسی است؟

هزینه حمل و نقل بر عهده خریدار است.

 

 

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 22 خرمدشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *