میلگرد آجدار 22 خلیج فارس A3

24,090 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
میلگرد آجدار 22 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 24,090 0%
میلگرد آجدار 22 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 24,090 2.59%
میلگرد آجدار 22 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 24,730 1.79%
میلگرد آجدار 22 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ 25,180 1.82%
میلگرد آجدار 22 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ 24,730 0.16%
میلگرد آجدار 22 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 24,770 0%
میلگرد آجدار 22 خلیج فارس A3 ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ 24,770 1.89%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد آجدار 22 خلیج فارس A3

در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 24,090 تومان می باشد

میلگرد در صنایع مختلف به­ویژه صنعت ساختمان‌سازی بسیار کاربرد دارد. به همین علت شاهد تولید چنین محصولی در سایزها و اندازه‌های مختلف توسط کارخانه‌های گوناگون هستیم. اما کارخانه فولاد خلیج‌فارس بخش اعظمی از نیاز کشور به انواع میلگرد را تامین می‌کند. اگر قصد خرید میلگرد ۲۲ خلیج را دارید و به دنبال قیمت میلگرد  و قیمت میلگرد ۲۲ خلیج به صورت لحظه‌ای هستید کارشناسان مجرب مجموعه آهن‌رسان ۰۵۱۳۱۹۱۶ همواره آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما مشتریان گرامی درخصوص انواع مقاطع فولادی هستند.

قیمت روز میلگرد ۲۲ خلیج

عوامل متعددی در تعیین قیمت میلگرد ۲۲ خلیج، موثر هستند. گرید، یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت محصول به حساب می‌آید. به طور مثال میلگردهای گرید A3 از کربن بیشتر و در نتیجه سختی و استحکام بالاتری بهره می‌برند. همین افزایش استحکام در محصول، به قیمت میلگرد ۲۲ بالاتر ختم می‌شود.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت این نوع مقطع فولادی می‌توان به قیمت آهن، نوسانات بازار، وزن و روش تولید محصول، نرخ ارز، قیمت فولاد در بازار جهانی، نرخ مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا، برند تولیدکننده و هزینه حمل‌ونقل اشاره داشت.

خرید میلگرد ۲۲ خلیج

با توجه به تاثیر منفی عیوبی همانند ترک، پوسته، برجستگی، حفره و ناخالصی غیرفلزی بر روی خواص مکانیکی میلگرد، به هنگام خرید لازم است از سلامت محصول اطمینان حاصل کرد. افراد فعال در حوزه‌ی ساخت‌وساز علاوه­ بر تهیه‌ی محصول مورد نیاز خود از شرکت‌های مختلف قادر به خرید میلگرد در تناژ بالا از آهن‌رسان هستند. شرکت آهن‌رسان به­ عنوان یک مرکز معتبر و مطرح در این حوزه، علاوه ­بر ارائه انواع مقاطع فولادی مثل میلگرد ۲۲ خلیج، درصورت لزوم راهنمایی‌های لازم را نیز به مشتریان خود ارائه می­دهد. شما می‌توانید به صورت تلفنی تنها با تماس با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ محصول مورد نظر خود را تنها در چند دقیقه خریداری کنید.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی میلگرد ۲۲ خلیج

میلگردها دارای دو شکل ساده و آجدار هستند. موضوع قابل ذکر اینکه شیارهای موجود بر روی سطح میلگرد تحت عنوان آج با ایجاد درگیری بیشتر با بتن مانع از لغزش آن می‌شوند. تولید میلگرد ۲۲ آجدار در ایران بر اساس استانداردهای مختلفی همانند استاندارد ژاپن، روسیه، آمریکا و اروپا و همچنین رده‌های مقاومتی A2، A3 و A4 صورت می‌پذیرد.
ساخت میلگرد ۲۲ خلیج در گریدهای گوناگون موجب بروز تفاوت در محصولات از لحاظ میزان مقاومت تسلیم، مقاومت کششی، سختی و تغییر طول نسبی می‌شود. میلگرد ۲۲ آجدار در گریدهای A2، A3 و A4 به ترتیب دارای آج‌های مارپیچ، جناقی و دوکی است.
جهت تولید میلگرد ۲۲ آجدار از روش نورد استفاده می‌شود. در این روش شمش‌های فولادی پس از ذوب در اثر حرارت بالا توسط یک جک هیدرولیکی در داخل کوره قرار می‌گیرند. سپس طی چند مرحله با استفاده از غلتک‌های موجود در دستگاه نورد و با اعمال نیروی کششی و فشاری، میلگرد در قطرهای مورد نظر تولید می‌شود.
پس از گذر از این مرحله ، میلگردها به قفسه‌های نورد و استندهای آج‌زنی انتقال می‌یابند. نکته‌ی قابل ذکر اینکه مرحله‌ی آج‌زنی میلگرد ۲۲ خلیج با گرید A2 در مرحله‌ی نورد و با گرید A3 پس از سرد شدن انجام می‌پذیرد. در نهایت نیز نسبت به برش میلگردها در طول‌های مورد نظر اقدام می‌شود.
در خصوص وزن میلگرد ۲۲ خلیج نیز می‌توان چنین بیان کرد که به علت وجود تفاوت در آلیاژ مصرفی و فرآیند ساخت، میلگرد تولیدی کارخانه‌های گوناگون دارای وزن‌های مختلفی است.
میلگرد ۲۲ خلیج در گرید A3 تولید و از تنش جاری ۴۰۰۰ و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع برخوردار است. همچنین این مقطع فولادی ترد از تغییر شکل نسبی ۱۴ درصدی بهره می‌برد.

کاربرد میلگرد ۲۲ خلیج

میلگرد به جهت افزایش دوام و مقاومت سازه‌ها در برابر زلزله و تغییرات دمایی، در بتن مورد استفاده قرار می­گیرد. چراکه مقاومت کششی بتن بسیار پایین و ناچیز بوده به گونه‌ای که تقریبا در محاسبات مهندسی صفر در نظر گرفته می‌شود. مقدار میلگرد مورد نیاز در هر سازه بستگی به نوع اسکلت آن دارد. به این صورت که بدون در نظرگیری وزن آرماتور سقف، در اسکلت‌های بتنی از ۳۵ تا ۷۰ و در اسکلت‌های فلزی از ۴۰ تا ۱۰۵ کیلوگرم به ازای هر مترمربع، میلگرد ۲۲ نیاز است. همچنین میزان مصرف این نوع میلگرد در هر مترمربع از سازه‌های فولادی بین ۷۰ تا ۱۱۵ کیلوگرم متغیر است.

سوالات متداول

  1. موارد کاربرد میلگرد ۲۲ خلیج چیست؟

 میلگرد ۲۲ خلیج به دلیل برخورداری از یکسری قابلیت‌های خاص در ساخت ماشین سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین انعطاف‌پذیری بالا و چشم گیر چنین محصولی منجر به کاربرد آن در ساخت خاموت و خرپا شده‌است. تولید تیرچه سفالی و بتنی، ستون‌ها و ساخت فونداسیون از دیگر موارد کاربرد میلگرد ۲۲ خلیج به­­ شمار می‌روند.

  1. مقدار مورد نیاز میلگرد ۲۲ خلیج در هر سازه به چه عاملی بستگی دارد؟

 مقدار میلگرد ۲۲ خلیج در هر سازه باتوجه به نوع اسکلت آن ساختمان و سازه تعیین می­شود.

  1. عوامل موثر در تعیین قیمت میلگرد ۲۲ خلیج کدام ­اند؟

 عواملی همچون وزن، نوسانات بازار، نرخ ارز و مواد اولیه، قیمت فولاد در بازار جهانی، برند کارخانه، روش تولید و هزینه حمل‌ونقل بر قیمت میلگرد ۲۲ خلیج تاثیر دارند.

  1. علت اختلاف وزن بین انواع میلگرد ۲۲ خلیج تولیدشده توسط کارخانه‌های گوناگون چیست؟

علت اصلی تفاوت وزن بین انواع میلگرد ۲۲ خلیج تولیدی کارخانه­ های مختلف، تفاوت در آلیاژ مصرفی و فرآیند ساخت آن است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میلگرد آجدار 22 خلیج فارس A3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *