میلگرد 22 ظفر بناب

27,900 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

ظفر بناب

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

22 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

22 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
میلگرد 22 ظفر بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 27,900 0%
میلگرد 22 ظفر بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 27,900 0%
میلگرد 22 ظفر بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 27,900 0%
میلگرد 22 ظفر بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 27,900 0%
میلگرد 22 ظفر بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ 27,900 0%
میلگرد 22 ظفر بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 27,900 0%
میلگرد 22 ظفر بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ 27,900 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

اگر قصد خرید میلگرد دارید باید بدانید که تغییر قیمت میلگرد ۲۲ ظفر بناب و به‌طورکلی قیمت میلگرد و قیمت آهن امروز به صورت روزانه و لحظه‌ای نوسانات بسیاری را تجربه می‌کند. از آن‌جایی که میلگرد ۲۲ ظفر بناب آجدار است و در ساختمان‌سازی کاربرد فراوان دارد، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، قیمت آن را به صورت آنلاین در سایت آهن‌رسان بررسی کرده و یا با شماره ۳۱۹۱۶ تماس گرفته و استعلام قیمت میلگرد ۲۲ را از کارشناسان ما بخواهید. میلگرد ظفر بناب در دسته میلگردهایی قرار می‌گیرد که علاوه‌بر کیفیت، قیمت‌ مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. به گفته مشتریان، امکان خرید غیرنقدی که آهن‌رسان برای آن‌ها فراهم کرده، انتخاب و خرید این محصول نیز آسان‌تر شده است.

قیمت میلگرد ۲۲ ظفر بناب امروز

استعلام قیمت روز میلگرد ۲۲ ظفر بناب در آهن رسان به روش‌های مختلفی انجام می‌شود:

  • دریافت قیمت تنها با یک تماس: شما می‌توانید از طریق تماس با ۳۱۹۱۶ علاوه بر استعلام قیمت، از مشاوره رایگان کارشناسان آهن رسان درمورد نحوه خرید غیر نقدی یا انتخاب محصول مناسب و همچنین سوالات دیگری که در ذهن دارید، استفاده کنید.
  • استعلام قیمت با بررسی سایت آهن رسان: در سایت آهن رسان قیمت به روز میلگرد، قیمت روزانه میلگرد ۲۲ و قیمت میلگرد ظفر بناب به راحتی در دسترس است.
  • مراجعه به شبکه‌های اجتماعی آهن رسان: با عضویت در شبکه‌های اجتماعی ما می‌توانید از قیمت‌ لحظه‌ای محصولات آهنی و فولادی باخبر شوید.

قیمت روز میلگرد ۲۲ ظفر بناب

قیمت میلگرد ۲۲ ظفر بناب به صورت روزانه تحت تاثیر عوامل داخلی و خارجی، دچار نوسان می‌شود. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • نوسانات قیمت ارز: به دلیل تغییرات نرخ ارز و واردات مواد اولیه، قیمت تمام شده میلگرد ۲۲ نیز تغییر می‌کند.
  • شرایط کلان اقتصادی و مسائل سیاسی داخلی و جهانی: تصمیم‌گیری‌ها و شرایط داخلی و خارجی بر قیمت محصولات فولادی تاثیر مستقیم دارد.
  • میزان عرضه و تقاضا: در بازار آهن آلات، هرچه میزان عرضه کم و تقاضا زیاد باشد، قیمت محصول نیز افزایش می‌یابد و قیمت میلگرد ظفر بناب نیز از این امر مستثنی نیست.
  • قیمت مواد اولیه: از آ‌ن‌جایی که میلگرد از سنگ آهن و ضایعات فلزی تشکیل شده است، هرگونه نوسان قیمتی در این مواد اولیه رخ دهد، قیمت نهایی این محصول نیز تغییر می‌کند.

روش‌های خرید میلگرد ۲۲ ظفر بناب از آهن رسان

مرسوم‌ترین نحوه خرید میلگرد ۲۲ ظفر بناب و همچنین سایر محصولات در آهن‌رسان به صورت ثبت آنلاین و پرداخت نقدی است. اما برای آن دسته از مشتریانی که نقدینگی کافی ندارند، امکان خرید غیر نقدی و اقساطی آن هم به صورت چکی و اعتباری را نیز فراهم کرده‌ایم. همچنین برای مشتریانی که ساکن مشهد و یا تهران هستند، امکان مراجعه حضوری و ثبت خرید نیز وجود دارد.

مشخصات فنی میلگرد ۲۲ ظفر بناب

میلگرد ۲۲ ظفر بناب در دسته میلگرد آجدار قرار می‌گیرد. آج‌ها به صورت هفت و هشت (جناقی) بوده و این محصود در گرید A3 است. میلگرد تردی است که تنش جاری ۴۰۰۰ و تنش گسیختگی آن ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن ۱۴ درصد است و اگر برای سازه‌ای استفاده شود که امکان تغییر شکل آن وجود دارد، انتخاب مناسبی نیست. خرید میلگرد ۲۲ ظفر بناب به صورت کیلویی و در شاخه‌های ۱۲ متری است.

کاربرد میلگرد ۲۲ ظفر بناب

از آن‌جایی که خواص ساختاری میلگردهای آجدار نسبت به میلگردهای ساده بهتر هستند، در صنعت ساختمان‌سازی به کار می روند. میلگرد ۲۲ ظفر بناب می‌تواند ۳۰ تا ۴۰ درصد مقاومت سازه‌های بتنی را افزایش دهد و همچنین برای ضد زلزله کردن ساختمان کاربرد دارد. چرا که بخاطر خواص مقاومت کششی، خمشی و ارتجاعی کردن بتن آرمه این محصول، می‌توان از آن در ساخت اسکلت فلزی سازه‌ها استفاده کرد.

جمع‌بندی

اگر چه قیمت میلگرد ۲۲ ظفر بناب با توجه به عوامل مختلفی چون میزان عرضه و تقاضا، نوسانات قیمت مواد اولیه، نرخ ارز و … دچار نوسان است اما همچنان می‌توان خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشت. شما مشتری گرامی می‌توانید با بررسی روزانه قیمت میلگرد در سایت آهن رسان و یا تماس با کارشناسان ما، خرید خود را به صورت نقدی، چکی و یا اعتباری به صورت آنلاین و یا حضوری، با بهترین قیمت انجام دهید.

سوالات متداول

چرا در بازار میلگرد ۲۲ ظفر بناب استفاده فراوانی دارد؟

دلیل تقاضای بالای این محصول این است که سابقه کارخانه ظفر بناب در تولید محصولات باکیفیت زبانزد است و از آن‌جایی که وزن این محصول نسبت به کالای مشابه از کارخانه دیگر، کمتر است، خرید آن مقرون به صرفه است.

در تولید میلگرد ۲۲ ظفر بناب از چه استانداردی استفاده می‌شود؟

استاندارد DIN و ASTM از جمله استانداردها در تولید میلگرد ظفر بناب هستند.

معیار تعیین قیمت میلگرد ۲۲ در لیست قیمت چگونه است؟

قیمت‌ها به صورت کیلویی و در شاخه‌های ۱۲ متری هستند.

چطور می‌توانم از آهن رسان استعلام قیمت بگیرم؟

با استفاده از تماس تلفنی، مراجعه به سایت آهن رسان و یا عضویت در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به صورت لحظه‌ای و یا روزانه از قیمت محصول مورد نظر خود، باخبر شوید.

روش‌های پرداخت هزینه میلگرد هنگام خرید از آهن رسان چگونه است؟

شما می‌توانید پرداخت خود را به صورت نقدی، چکی و یا اعتباری انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان اهن رسان در ارتباط باشید.

قیمت تمام شده در هر خرید چطور تعیین می‌شود؟

شما برای خرید هر محصول باید به دو قیمت توجه کنید. یکی قیمت روزانه محصول به صورت کیلویی است که با توجه به وزن مورد نظرتان مشخص می‌شود و دیگری هزینه حمل و نقل است. این قیمت با توجه به نرخ سالانه، نوع وسیله نقلیه و همچنین میزان فاصله محل تحویل بار از کارخانه و یا فروشگاه مشخص می‌شود. ترکیب این دو قیمت، قیمت خرید نهایی فاکتور شما است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میلگرد 22 ظفر بناب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *