قیمت میلگرد 22 کویر کاشان

29,500 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 22 کویر کاشان ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 29,500 0%
قیمت میلگرد 22 کویر کاشان ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 29,500 0%
قیمت میلگرد 22 کویر کاشان ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 29,500 0%
قیمت میلگرد 22 کویر کاشان ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 29,500 0%
قیمت میلگرد 22 کویر کاشان ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 29,500 3.15%
قیمت میلگرد 22 کویر کاشان ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 28,600 0%
قیمت میلگرد 22 کویر کاشان ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 28,600 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 22 کویر کاشان

در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 29,500 تومان می باشد

کارخانه فولاد کویر کاشان، ۱۰ درصد از میلگرد مورد نیاز بازار آهن کشور را به‌تنهایی تأمین می‌کند و میلگرد ۲۲ میلی‌متری این برند، یکی از کاربردی‌ترین مقاطع فولادی محسوب می‌شود. عوامل مختلفی روی قیمت میلگرد ۲۲ کاشان تاثیر می‌گذارند که از جمله آن‌ها باید به قیمت آهن و نوسان نرخ دلار اشاره کنیم. با توجه به اینکه قیمت امروز میلگرد ۲۲ کاشان به‌صورت روزانه در قالب جدول، فهرست و نمودار آپدیت می‌شود، می‌توانید از طریق وب‌سایت مجموعه آهن رسان برای استعلام مستقیم قیمت اقدام کنید. همچنین، امکان خرید میلگرد ۲۲ کویر کاشان از طریق وب‌سایت و شماره تماس ۰۵۱۳۱۹۱۶  مجموعه ما وجود دارد و می‌توانید بار را در محل پروژه تحویل بگیرید.

قیمت میلگرد ۲۲ کویر کاشان امروز

با توجه به نوسان همیشگی قیمت میلگرد در بازار آهن ایران، هیچ عدد و رقم ثابتی برای فروش میلگرد ۲۲ کاشان در بازار آزاد تعیین نمی‌شود. با توجه به این مسئله، امکان خرید میلگرد کویر کاشان برای خریداران و فعالان حوزه ساختمان‌سازی کمی دشوار شده است. بنابراین، لازم است که شما به‌عنوان پیمانکار، سرمایه‌گذار یا فعال حوزه ساختمان‌سازی قبل از خرید میلگردهای ۲۲ کویر کاشان، از طریق کارشناسان فروش و مشاوره تلفنی رایگان، در مورد قیمت میلگرد کویر کاشان استعلام لحظه‌ای بگیرید.

عوامل موثر روی قیمت میلگرد ۲۲ کاشان به ۲ دسته داخلی و خارجی تقسیم می‌شوند. عوامل داخلی مثل مقدار عرضه و تقاضا و عوامل موثر خارجی مثل نوسان نرخ دلار و تحریم‌های اقتصادی هستند و روی قیمت میلگرد ۲۲ تاثیر مستقیم می‌گذارند. جدا از قیمت پایه میلگرد کویر کاشان در بازار بورس کالا، قیمت این محصول در بازار آزاد با توجه به وزن، ضخامت و ابعاد آن محاسبه می‌شود.

قیمت نهایی میلگردهای ساده و آجدار ۲۲ کویر کاشان در بازار ایران با توجه به سایز و ضخامت ۲۲ میلی‌متر در حالت شاخه و با واحد فروش کیلوگرم تعیین می‌شود.

قیمت روز میلگرد کویر کاشان

از آن‌جایی که شما فعالان حوزه ساختمان‌سازی نباید در حین ساخت‌وساز پروژه‌های عمرانی و مسکونی دچار ضرر شوید، ضروری است که از یک رسانه معتبر برای استعلام روزانه قیمت‌ها استفاده کنید. تقریباً می‌توان گفت تعداد وب‌سایت‌هایی که جدول‌های قیمت میلگرد ۲۲ کویر کاشان را به‌صورت روزانه آپدیت می‌کنند، کم‌تر از انگشتان یک دست است. با این حال، مجموعه آهن رسان علاوه بر استعلام تلفنی و آنلاین، استعلام قیمت لحظه‌ای با استفاده از شبکه‌های پیام‌رسان را هم فراهم کرده است.

شما می‌توانید برای استعلام قیمت و حتی خرید میلگرد ۲۲ کویر کاشان، آیدی @ahanresan را در پیام‌رسان تلگرام جست‌وجو کنید و در آن عضو شوید. کانال قیمت آهن مشهد، کانال معتبر و به‌روزی است که توسط کارشناسان حوزه آهن در مجموعه ما مدیریت می‌شود. با عضویت در این کانال، می‌توانید به فهرست‌های قیمت محصولات فولادی و آهن آلات در بازار ایران و جهان دسترسی داشته باشید.

خرید میلگرد ۲۲ کویر کاشان

تقریباً همه مراکز فروش آهن، علاوه بر محصولات فولادی و آهن آلات، امکان خرید میلگرد کویر کاشان را برای مشتریان فراهم می‌کنند، اما خرید حضوری، دردسرهای خاص خودش را دارد. با وجود روش‌های خرید غیرحضوری که مزایای بسیاری از جمله استعلام لحظه‌ای قیمت میلگرد و صرفه‌جویی در وقت و هزینه را دارد، از خرید حضوری میلگرد ۲۲ کاشان استقبال کم‌تری می‌شود.

به‌همین دلیل، مجموعه آهن رسان، از طریق این ۲ روش غیرحضوری، فرصت خرید میلگرد ۲۲ کویر کاشان را برای شما مشتریان عزیز به‌وجود آورده است:

  • خرید از طریق وب‌سایت آهن رسان: تقریباً در هر بخشی از صفحات وب‌سایت، قسمتی برای خرید آنلاین محصولات فولادی و آهن آلات طراحی شده است. برای خرید آنلاین از ما کافی است پس از ورود به صفحه محصول مورد نظر، روی گزینه ثبت سفارش آنلاین کلیک و با کارشناس فروش تماس برقرار گنید. ضمناً امکان استعلام قیمت میلگرد کویر کاشان امروز هم از طریق نمودار و جدول در صفحه خرید وجود دارد.
  • مشاوره رایگان و خرید تلفنی: شما می‌توانید از طریق پل ارتباطی ۰۵۱۳۱۹۱۶، با همکاران ما در آهن رسان تماس بگیرید و پس از استعلام قیمت میلگرد ۲۲ کویر کاشان و دریافت مشاوره در مورد حجم سفارش، محل تحویل بار را تعیین کنید. اگر وقت کافی برای مراجعه به وب‌سایت ندارید، تماس تلفنی و دریافت مشاوره در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین پیشنهاد برای شما خریدار عزیز محسوب می‌شود.

مشخصات فنی میلگردهای ساده و آجدار کاشان

میلگرد ساده ۲۲ کویر کاشان، با توجه به استاندارد ملی ایران ISIRI 3132، با آنالیز A1، با علامت مشخصه س ۲۴۰ و در سایزهای ۱۲ تا ۵۰ میلی‌متری تولید می‌شود. این نوع میلگرد از حداقل تنش تسلیم ۲۴۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربعی، حداقل مقاومت کششی ۳۶۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربعی برخوردار شده است. برای اینکه بتوانید در پروژه ساختمانی‌تان از جوشکاری برای این میلگرد استفاده کنید، باید محصول مورد نظر تحت استاندارد ملی ISIRI 3132 تولید شده باشد. علاوه‌براین، میلگرد ساده ۲۲ کویر کاشان از حداقل ازدیاد طول ۲۵ درصدی هم برخوردار شده است تا در سایر صنایع سنگین هم کاربرد داشته باشد.

همچنین، فولاد کویر کاشان A3 میلگرد ۲۲ آجدار با تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع، تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی ۱۴ درصدی روانه بازار می‌شود. این نوع میلگرد هم با توجه به استاندارد ملی ایران با عنوان ISIRI 3132 و با آنالیز A3 به دست مشتریان می‌رسد. شما می‌توانید با استفاده از این میلگرد و مشخصات میلگرد ۲۲ آجدار کاشان، مرحله تقویت بتن و آرماتوربندی را در زیرسازی ساختمان با خیال راحت انجام دهید.

مزایای خرید میلگرد ۲۲ کویر کاشان از آهن رسان

خرید میلگرد ۲۲ کویر کاشان از مجموعه آهن رسان به‌صورت غیرحضوری، مزایای بسیاری دارد که از جمله مهم‌ترینشان عبارت‌اند از:

  • ارائه فاکتور و آنالیز محصول
  • دسترسی لحظه‌ای به استعلام قیمت و برقراری ارتباط سریع با کارشناسان فروش
  • امکان پرداخت نقدی و اعتباری
  • امکان پرداخت هزینه سفارش به‌صورت اقساط
  • ثبت شماره همراه و درخواست مشاوره تلفنی خرید میلگرد ۲۲ کاشان
  • دریافت مشاوره رایگان همراه با استعلام قیمت
  • دسترسی به جدول‌ها و نمودارهای قیمتی
  • امکان مقایسه قیمت روز میلگرد ۲۲ کویر کاشان
  • شرایط بازگشت بار
  • دریافت پول پس از تحویل بار
  • به‌روزرسانی روزانه جدول‌های قیمتی انواع میلگرد و آهن آلات

مهم‌ترین مزیت خرید از آهن رسان، امکان استفاده از خرید اعتباری آهن آلات  است. شما هم می‌توانید مثل بسیاری از پیمانکاران، مهندسان، سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه ساخت‌وساز با خرید اعتباری آهن آلات و پرداخت اقساط، در زمان و سرمایه خود صرفه‌جویی کنید.

کاربرد میلگرد ۲۲ کویر کاشان در صنعت ساخت‌وساز

از جمله کاربردهای میلگرد ساده ۲۲ کویر کاشان:

  • تولید قطعات صنعتی
  • تولید قطعات مربوط به خودروها
  • تولید تجهیزات کشاورزی
  • ساخت پیچ و مهره
  • تقویت مقاومت ساختمان
  • جلوگیری از ترک خوردن بخش‌های مختلف سازه
  • ساخت بلوک‌های بتنی مستحکم

همچنین، نگاهی به مهم‌ترین کاربردهای میلگرد ۲۲ کویر کاشان آجدار:

  • پروژه‌های عمرانی و مسکونی
  • تقویت ستون و سقف
  • ساخت طبقات زیر همکف در ساختمان‌های چندطبقه
  • تقویت بتن و آرماتوربندی

سؤالات متداول

قیمت میلگرد ۲۲ کویر کاشان امروز دقیقاً چند است؟

به‌دلیل نوسان همیشگی بازار آهن نمی‌توان رقم دقیق و ثابتی برای قیمت میلگرد ۲۲ کاشان ارائه داد. بهترین روش برای استعلام قیمت، تماس با کارشناسان فروش در آهن رسان یا مراجعه به جدول‌های قیمتی وب‌سایت است.

قیمت میلگرد کاشان ساده و آجدار را از کجا استعلام بگیرم؟

 با شماره‌گیری ۰۵۱۳۱۹۱۶ یا ورود به بخش میلگرد در وب‌سایت آهن رسان، می‌توانید قیمت لحظه‌ای محصولات فولادی را استعلام بگیرید.

بعد از خرید میلگرد کویر کاشان، بار در عرض چند روز تحویل داده می‌شود؟

 زمان تحویل بار به حجم خرید، محل تحویل بار و عوامل دیگری بستگی دارد. برای اطلاع بیشتر در مورد تعداد روزهای تحویل بار در شهر مورد نظرتان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نحوه خرید میلگرد ۲۲، شاخه‌ای است یا کیلویی؟

 خرید میلگرد ۲۲ آجدار و ساده کویر کاشان هم به‌صورت شاخه‌ای و هم کیلویی امکان‌پذیر است.

آهن رسان امکانات برش میلگرد کویر کاشان را در ابعاد مختلف دارد؟

بله خدمات برشکاری هم از جمله خدمات پس‌ازفروش آهن رسان محسوب می‌شوند و شما می‌توانید محصولات فولادی را در ابعاد مورد نظرتان تحویل بگیرید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 22 کویر کاشان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *