قیمت میلگرد 22 کاوه تیکمه داش

28,100 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 22 کاوه تیکمه داش ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 28,100 0%
قیمت میلگرد 22 کاوه تیکمه داش ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 28,100 0%
قیمت میلگرد 22 کاوه تیکمه داش ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 28,100 0%
قیمت میلگرد 22 کاوه تیکمه داش ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 28,100 3.1%
قیمت میلگرد 22 کاوه تیکمه داش ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 29,000 0%
قیمت میلگرد 22 کاوه تیکمه داش ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 29,000 2.84%
قیمت میلگرد 22 کاوه تیکمه داش ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ 28,200 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 22 کاوه تیکمه داش

در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 28,100 تومان می باشد

یکی از میلگردهایی که نقش مهمی در ساختمان‌سازی دارد و از طرفی هم از قیمت مناسبی برخوردار است، میلگرد ۲۲ تیکمه داش است. قیمت میلگرد ۲۲ تیکمه داش به فاکتورهای مختلفی مثل قیمت آهن امروز در بازار فولاد بستگی دارد. اگر قصد خرید میلگرد ۲۲ تیکمه داش را دارید یا با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید یا اینکه به سایت آهن رسان مراجعه کنید.

قیمت میلگرد ۲۲ تیکمه داش امروز

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش برای بسیاری از افرادی که در این حوزه فعالیت دارند از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اینکه خرید به موقع و با قیمت مناسب داشته باشید، باید از روند قیمت این محصول مطلع شوید. قیمت میلگرد ۲۲ تیکمه داش بر اساس وزن این محصول محاسبه می‌شود. وزن هر شاخه میلگرد ۲۲، حدود ۳۶ کیلوگرم است که این وزن بر اساس جدول اشتال محاسبه می‌شود. هر شاخه میلگرد ۲۲ تیکمه داش، ۱۲ متر است و وزن آن حدود ۳۵ کیلوگرم تعیین می‌شود.

قیمت میلگرد علاوه بر وزن آن به نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، صادرات و واردارت محصولات فولادی، مالیات بر ارزش افزوده، قیمت مواد اولیه و… بستگی دارد. این فاکتورها معمولا در بازار فولاد، قابل پیش‌بینی نیستند و باید در زمان خرید به این موارد دقت داشته باشید. قیمت میلگرد ۲۲ تیکمه داش به دلیل وزن بالای این محصول نسبت به سایر سایزهای پایین‌تر، بیشتر است.

دقت کنید که اگر بتوانید از قیمت روز میلگرد ۲۲ کاوه تیکمه داش مطلع شوید، می‌توانید در بهترین فرصت و زمانی که روند قیمت‌ها در بازار فولاد نزولی است، این محصول را خریداری کنید. این کار باعث کاهش هزینه‌های پروژه شما خواهد شد.

خرید میلگرد ۲۲ تیکمه داش

شاید خیلی از شما تجربه خرید حضوری و اینترنتی مقاطع فولادی را داشته باشید. اما کمتر کسی است که تجربه خرید به صورت قسطی و چکی از یک مجموعه معتبر را در این حوزه داشته باشد. خوشبختانه در آهن رسان می‌توانید خرید چکی و اقساطی را تجربه کنید و نگرانی از این بابت نخواهید داشت. اگر می‌خواهید محصولات فولادی را در حجم بالا خریداری کنید اما نقدینگی کافی ندارید، خرید اعتباری بهترین روش برای شماست.

اگر مایل هستید در این مورد اطلاعاتی داشته باشید، می‌توانید روی کمک کارشناسان ما حساب کنید. کارشناسان فروش تیم ما با سال‌های تجربه و تخصص در این زمینه، راهنمای خوبی برای شما در مسیر خریدتان خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید اعتباری از آهن‌رسان، کافیست با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

دقت کنید که به غیر از روش اعتباری، می‌توانید به صورت حضوری و خرید نقدی یا حتی به صورت خرید آنلاین سفارش خودتان را ثبت کنید. اگر پروژه شما در تهران یا مشهد است، مراجعه حضوری باعث کاهش هزینه‌های شما خواهد شد و می‌توانید مستقیم سفارش خودتان را در مجموعه ما ثبت کنید.

مشخصات فنی میلگرد ۲۲ کاوه تیکمه داش

محصولات تولید شده در مجتمع فولادی تیکمه داش به غیر از اینکه قیمت مناسبی در بازار فولاد دارند، از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند. آج‌های ایجاد شده روی این میلگرد باعث افزایش استحکام و قدرت بتن در برابر فشارهای وارد شده خواهند شد. این میلگرد، جزء میلگردهای خشک و سایز بزرگ در بازار فولاد است. میزان تغییر شکل نسبی پلاستیکی این محصول ۱۴% است و بیشترین کاربرد آن برای مقاومت سازه‌های بتنی است.

این نوع میلگرد به‌عنوان میلگردهای نیمه سخت شناخته می‌شود و دارای آج‌های هفت و هشت است.  تنش سیلان و گسیختگی این محصول به ترتیب ۴۰۰۰ و ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. استفاده از این محصول در مکان‌هایی که امکان تغییر شکل سازه وجود دارد، توصیه نمی‌شود. در نظر داشته باشید که عملیات جوشکاری روی میلگرد ۲۲ تیکمه داش امکان‌پذیر نیست.

‌کاربرد میلگرد ۲۲ تیکمه داش

مهم‌ترین کاربرد این محصول برای افزایش مقاومت سازه‌های بتنی است. اما با این‌حال بسیاری از خریداران از میلگرد ۲۲ تیکمه داش برای کاربردهای زیر استفاده می‌کنند:

  • استفاده در فونداسیون سازه
  • پایه‌ها
  • تقویت بتن
  • اسکلت سازه
  • و…

نکات خرید میلگرد ۲۲ تیکمه داش

دو نکته مهم وجود دارد که در زمان خرید میلگرد تیکمه داش باید به آن‌ها توجه کنید. مهم‌ترین نکته خرید میلگرد ۲۲ تیکمه داش، خرید این محصول از فروشگاه‌های معتبر و فعال در این حوزه است. آهن رسان با سال‌ها تجربه و تخصص در فروش مقاطع فولادی، علاوه بر فروش محصولات با بهترین کیفیت و بهترین قیمت، امکان خرید اعتباری را برای شما فراهم کرده است.

نکته مهم دیگر این است که در زمان خرید میلگرد ۲۲ کاوه تیکمه داش به سایز و علامت اختصاری درج شده روی این محصول دقت کنید. محصولات مجتمع فولادی تیکمه داش با علامت SFK قابل مشاهده هستند. حتما در زمان خرید به این علامت دقت کنید.

جمع‌بندی

برای اطلاع از قیمت میلگرد ۲۲ کاوه تیکمه داش یا به سایت آهن رسان مراجعه یا با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید. کارشناسان ما راهنمایی لازم را در مورد خرید میلگرد ۲۲ تیکمه داش در اختیار شما می‌گذارند و می‌توانید با خیال راحت نسبت به خرید این محصول اقدام کنید. حتی می‌توانید به صورت آنلاین هم سفارش خودتان را ثبت کنید. خرید آنلاین به شما کمک می‌کند در بهترین و سریع‌ترین راه ممکن خرید خودتان را انجام دهید. اگر سوالی هم در این زمینه دارید، همین الان با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. قیمت میلگرد ۲۲ تیکمه داش چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت این محصول یا به سایت مراجعه یا با ما تماس بگیرید.

  1. برای خرید میلگرد ۲۲ تیکمه داش چه کنیم؟

می‌توانید به سایت مراجعه کنید یا با کارشناسان ما با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید و خرید اعتباری داشته باشید.

  1. هزینه حمل و نقل این محصول چقدر است؟

هزینه‌های حمل‌ونقل بر اساس تُن بر کیلومتر است.

  1. چقدر طول می‌کشد تا میلگرد ۲۲ تیکمه داش به دست ما برسد؟

زمان ارسال میلگرد تیکمه داش با توجه به شرایط بارگیری از انبار آهن رسان یا کارخانه متفاوت است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 22 کاوه تیکمه داش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *