میلگرد 25 آذر فولاد امین

28,200 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

آذرفولاد امین

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

25 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

25 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
میلگرد 25 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 28,200 0%
میلگرد 25 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 28,200 0%
میلگرد 25 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 28,200 0%
میلگرد 25 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 28,200 0%
میلگرد 25 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ 28,200 0%
میلگرد 25 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 28,200 0%
میلگرد 25 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ 28,200 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد ۲۵ یکی از محصولات فولادی مهم در ساختمان‌سازی است که توسط کارخانه‌های مختلفی تولید و روانه‌ی بازار فولاد می‌شود. یکی از این کارخانه‌ها، که این محصول را با کیفیت بالا تولید می‌کند، مجتمع فولاد آذر امین است. قیمت میلگرد ۲۵ آذر امین به فاکتورهای مختلفی مانند قیمت آهن امروز، وزن این محصول و بسیاری از فاکتورهای دیگر بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت میلگرد و خرید میلگرد ۲۵ آذر امین می‌توانید با شماره ۳۱۹۱۶ در تماس باشید. کارشناسان ما تمامی راهنمایی‌های لازم را در مورد خرید این محصول در اختیار شما می‌گذارند.

قیمت روز میلگرد ۲۵ آذر امین

میلگرد ۲۵ آذر امین یکی از میلگردهای سنگین وزن است که برای مصارف ساختمان‌سازی و بسیاری از صنایع قابل استفاده است. قیمت میلگرد ۲۵ تحت تاثیر عوامل مختلفی است. وزن بالای این محصول باعث شده که بتوان از آن برای کاربردهایی که نیاز به دوام و استحکام دارد، بیشتر استفاد کرد. میلگرد ۲۵ آذر امین همان‌طور که از اسم آن مشخص است، دارای قطر ۲۵ میلی‌متری است. کارخانه هم میلگردهای ساده و هم میلگردهای آجدار تولید می‌کند که هرکدام مشخصات فنی مختلفی دارند. شما با توجه به کاربرد مورد نظر می‌توانید میلگرد ساده یا آجدار این کارخانه را تولید کنید.
کارخانه آذر امین یکی از صنایع برتر در استان آذربایجان شرقی است و برای پروژه‌هایی که  در این منطقه هستند، خرید این میلگرد توصیه می‌شود. کیفیت بالای محصولات تولید شده در این کارخانه باعث شده که طرفداران خاص خود را داشته باشد. قیمت میلگرد آذر امین با فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.عواملی نظیر نرخ ارز و دلار، تقاضا برای خرید این محصول، نوسانات بازار فولاد به دلائل شرایط ساسی و اقتصادی کشور و بسیاری از عوامل دیگر در این قیمت‌گذاری تاثیر دارند.
مهم‌ترین فاکتوری که روی قیمت میلگرد ۲۵ آذر امین امروز تاثیر دارد، میزان تقاضا برای این محصول است. تغییرات فصلی باعث تغییر در این میزان تقاضا خواهد شد. مثلا در فصل زمستان که ساخت و ساز کمتر است، قیمت میلگرد ۲۵ آذر امین کاهش پیدا می‌کند.

خرید میلگرد ۲۵ آذر امین از آهن رسان

شما به روش‌های مختلفی می‌توانید این محصول را از آهن رسان سفارش دهید:
• خرید حضوری و نقدی
خرید اعتباری
• خرید به صورت آنلاین
اگر پروژه شما در مشهد یا تهران است برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید به مجموعه آهن رسان مراجعه کنید و خرید خودتان را به صورت اعتباری یا حتی نقدی انجام دهید. اگر نقدینگی کافی برای خرید مقاطع فولادی ندارید، کارشناسان ما در کنار شما هستند تا تمام راهنمایی لازم در مورد خرید اعتباری را در اختیار شما قرار دهند. خرید اعتباری از آهن رسان هم به صورت چکی و هم به صورت قسطی امکان دارد.
در روش سوم یعنی خرید به صورت آنلاین می‌توانید با مراجعه به سایت آهن رسان، خرید خودتان را در کوتاه‌ترین زمان به صورت آنلاین ثبت کنید. بعد از اضافه کردن محصول مورد نظر به سبد خرید و پرداخت پیش فاکتور، کارشناسان ما با شما تماس و در اطلاعات لازم در مورد هزینه‌های ارسال یا حمل‌ونقل را در اختیار شما قرار می‌دهند. تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم محصول مورد نظر را در کوتاه‌ترین زمان به دست شما برسانیم.

مشخصات فنی میلگرد ۲۵ آذر امین

میلگرد ۲۵ آذر امین در دو نوع میلگرد ساده و آجدار تولید می‌شود. وزن این محصول بالاست و جزء میلگردهای سنگین وزن است. وزن این محصول برای هر شاخه ۱۲ متری۴۷ کیلوگرم است که البته این مقدار با توجه به کارخانه تولیدکننده متفاوت است. میلگردهای ساده و آجدار کارخانه آذر امین دارای مقاومت تسلیمی و کششی مختلفی هستند و حتی رده سختی متفاوتی هم دارند.

کاربرد میلگرد ۲۵ آذر امین

مهم‌ترین کاربرد این محصول موارد زیر هستند:
• ساختمان‌سازی
• راه‌سازی
• پله‌ها
• اسکله‌ها
• ساختمان‌های بلند
• پارکینگ
• تاسیسات صنعتی

جمع بندی

قیمت میلگرد ۲۵ آذر امین به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و در زمان خرید میلگرد ۲۵ آذر امین باید به ویژگی‌های فنی این محصول، وزن آن و… توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید. کارخانه‌های مختلفی در زمینه تولید میلگرد ۲۵ فعالیت دارند که یکی از آن‌ها کارخانه آذر امین است که محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید می‌کند. برای خرید این محصول می‌توانید با شماره ۳۱۹۱۶ در تماس باشید. حتی با مراجعه به سایت آهن‌رسان هم می‌توانید به صورت روزانه استعلام قیمت داشته باشید و حتی به صورت آنلاین خرید خودتان را ثبت کنید.

سوالات متداول

۱. طول هر شاخه میلگرد ۲۵ آذر امین چقدر است؟
طول هر شاخه این محصول برابر با ۱۲ متر است.

۲. از قیمت روز میلگرد ۲۵ آذر امین چطور مطلع شویم؟
برای استعلام قیمت روز میلگرد ۲۵ آذر امین به صورت روزانه به سایت آهن رسان مراجعه کنید.

۳. برای خرید میلگرد ۲۵ آذر امین چه کنیم؟
برای خرید این محصول یا می‌توانید به سایت مراجعه یا با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

۴. آیا می‌توان از آهن رسان این محصول را به صورت اعتباری خرید؟
بله. شما می‌توانید مقاطع فولادی مختلف را از مجموعه ما به صورت خرید اعتباری تهیه کنید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میلگرد 25 آذر فولاد امین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *