قیمت میلگرد 25 بافق یزد

25,600 تومان

300
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 25 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ 25,600 1.19%
قیمت میلگرد 25 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ 25,300 0%
قیمت میلگرد 25 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ 25,300 0%
قیمت میلگرد 25 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ 25,300 0%
قیمت میلگرد 25 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ 25,300 4.55%
قیمت میلگرد 25 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ 24,200 0%
قیمت میلگرد 25 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ 24,200 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 25 بافق یزد

در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۲

برابر با 25,600 تومان می باشد

قیمت میلگرد آجدار ۲۵ بافق یزد، با توجه به قیمت آهن که یکی از عوامل اساسی در تغییرات قیمت میلگرد است و برخی عوامل وابسته نظیر تقاضا و عرضه در بازار، برند کارخانه بافق یزد، هزینه‌های تولید، قیمت مواد اولیه، تغییرات نرخ ارز، شرایط اقتصادی و تحولات جهانی تعیین می‌شود. بنابراین، برای اطلاع از قیمت روز میلگرد ۲۵ بافق یزد جهت خرید و فروش آن می‌توانید به صورت روزانه همین صفحه از سایت آهن‌رسان را بررسی کنید.

قیمت میلگرد ۲۵ بافق یزد امروز

به علت نوسانات در بازار آهن دانستن قیمت روز محصولات فولادی بسیار مهم است. به طور کلی، قیمت میلگرد ۲۵ بافق یزد براساس عوامل مختلفی متغیر است. اطلاع از قیمت روز میلگرد ۲۵ بافق یزد برای افرادی که ساخت‌وساز دارند یا خریدوفروش این مقطع فولادی را انجام می‌دهند، حائز اهمیت است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌های لحظه‌ای میلگرد ۲۵ بافق یزد، به صفحه قیمت میلگرد بافق یزد و شبکه‌های اجتماعی این شرکت مراجعه کرده و علاوه‌بر قیمت این میلگرد از قیمت دیگر میلگردهای موجود در این کارخانه نیز مطلع شوید.

میلگرد ۲۵ بافق یزد

میلگرد ۲۵ بافق یزد یکی از محصولات فولادی کارخانه بافق یزد است که در سایز ۲۵ میلی‌متر تولید می‌شود. میلگرد ۲۵ بافق یزد دارای کیفیت بالا و استحکام مناسبی است که در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی مختلف کاربرد دارد. این محصول از نوع آجدار جناغی است که بهترین نوع میلگرد برای مقاومت در برابر خمش و کشش است. میلگرد ۲۵ بافق یزد از گرید A3 است که برای کارهای ساختمانی استاندارد است. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۲۵ بافق یزد و سایر انواع میلگرد در سایز ۲۵ می‌توانید به صفحه قیمت میلگرد ۲۵ مراجعه کنید یا با ما در ارتباط باشید.

خرید میلگرد ۲۵ بافق یزد

میلگرد ۲۵ بافق یزد یکی از پرکاربرد‌ترین میلگردها در صنعت ساختمان‌سازی است. چنانچه قصد خرید این نوع میلگرد را دارید توصیه ما به شما این است که در ابتدا قیمت روز این محصول را از همین صفحه از سایت استعلام گرفته سپس با توجه ‌به کارایی و تعداد شاخه‌ای که برای خرید در نظر دارید، میلگرد ۲۵ بافق یزد را که یکی از معتبرترین و بهترین میلگردها در بازار است را سفارش داده تا در اسرع وقت به دست شما برسد.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید از آهن رسان می‌توان در نظر داشت فاصله محل تحویل گرفتن میلگرد تا کارخانه، انبار یا بنگاه است. هر چه فاصله شما تا مکان بارگیری کمتر باشد، در نتیجه قیمت تمام شده حمل‌ونقل نیز کمتر می‌شود. پس توجه داشته باشید که اگر حجم زیادی از این مقطع فولادی را برای پروژه‌ای بزرگ لازم دارید، بهترین کار این است که به کارشناسان ما اعلام کنید تا ارسال بار برای شما از نزدیکترین کارخانه یا انبار صورت گیرد.

این نکته را هم مد نظر داشته باشید که برای خرید این محصول امکان فروش اعتباری میلگرد و آهن آلات نیز وجود دارد و شما می‌توانید با مراجعه به لینک درج شده، اطلاعات بیشتری در مورد این شیوه خرید کسب کنید و چنانچه قصد خرید اعتباری آهن آلات را داشتید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

از طرفی برای اطمینان از کیفیت میلگرد ۲۵ بافق یزد و وزن آن، می‌توانید به صفحه جدول وزنی میلگرد مراجعه کنید و وزن این محصول را ببینید و برای اطمینان با استفاده از حسابگر آنلاین در سایت وزن این محصول را بدست آورید. علاوه‌براین می‌توانید با مشاوران فروش ما (۰۵۱۳۱۹۱۶) تماس گرفته تا توضیحات لازم را در این مورد دریافت کنید و لذت یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

مشخصات فنی میلگرد ۲۵ بافق یزد

مشخصات فنی میلگرد ۲۵ بافق یزد به شرح زیر است:

  • قطر: ۲۵ میلیمتر
  • وزن: ۳۵.۸ کیلوگرم برای هر ۶ متر
  • استاندارد: مطابق با استاندارد ملی ایران ۳۱۳۲
  • گرید: A3
  • نوع: آجدار جناغی
  • استحکام تسلیم: حداقل ۵۰۰ مگاپاسکال
  • استحکام کششی: حداقل ۵۵۰ مگاپاسکال
  • کشیدگی: حداقل ۱۲ درصد

قیمت میلگرد آجدار 25 بافق یزد

کاربردهای میلگرد ۲۵ بافق یزد

در زیر به برخی از کاربردهای رایج میلگرد ۲۵ بافق یزد می‌پردازیم:

  • ساخت و ساز: میلگرد ۲۵ بافق یزد در ساخت و ساز می‌تواند برای ساخت تیرها، ستون‌ها، بارگذاری بالا، باربندی، سقف‌ها و نیز اتصالات ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد.
  • صنایع دریایی: میلگرد ۲۵ بافق یزد در ساخت قایق‌ها، کشتی‌ها، سکوهای دریایی و سازه‌های دریایی دیگر نیز به کار می‌رود.
  • ماشین‌سازی: در صنعت ماشین‌سازی نیز ممکن است از این نوع میلگرد برای ساخت قطعات و اتصالات ماشین‌ها و تجهیزات مختلف استفاده شود.
  • ساخت اسکلت فلزی: میلگرد ۲۵ بافق یزد می‌تواند به عنوان قطعه‌ای از اسکلت فلزی در ساخت ساختمان‌های فلزی و برج‌ها استفاده شود.

البته این‌ها تنها برخی از کاربردهای میلگرد ۲۵ بافق یزد است و به طبع در صنایع و ساختمان‌های مختلف ممکن است استفاده‌های دیگری نیز وجود داشته باشد.

مزایای میلگرد ۲۵ بافق یزد

برخی از مزایای میلگرد ۲۵ بافق یزد عبارتند از:

  • مقرون به صرفه: قیمت میلگرد بافق یزد نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار، مناسب و رقابتی است. همچنین، با توجه به کیفیت بالا و دوام طولانی میلگرد بافق یزد، هزینه‌های نگهداری و تعمیرات سازه‌های ساخته شده با آن کاهش می‌یابد.
  • وزن سبک: میلگرد بافق یزد با استفاده از شمش‌های با کیفیت و ترکیب آلیاژهای مناسب، دارای وزن سبک و کم است. این ویژگی باعث می‌شود که حمل و نقل، نصب و جابجایی میلگرد بافق یزد راحت‌تر و سریع‌تر باشد. همچنین، وزن سبک میلگرد بافق یزد باعث کاهش بار وزنی بر روی سازه‌ها می‌شود و از ایجاد ترک و شکستگی جلوگیری می‌کند.
  • مقاوم در برابر ضربه و رطوبت: میلگرد بافق یزد با استفاده از فرآیندهای تولید مدرن و کنترل کیفیت دقیق، دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و رطوبت است. این میلگرد از خوردگی و زنگ‌زدگی جلوگیری می‌کند و در شرایط مختلف آب‌وهوایی عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد.

سخن آخر

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قیمت روز میلگرد ۲۵ بافق یزد برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد، می‌توانید برای دریافت قیمت میلگرد ۲۵ بافق یزد به کانال قیمت لحظه‌ای میلگرد مراجعه کنید تا اطلاعات مورد نیاز شما را دریافت کنید. ما در آهن رسان سعی کرده‌ایم تا قیمت خرید را تا جای ممکن رقابت‌پذیر کنیم. به همین جهت هم شما می‌‌توانید با اختیار کامل به بررسی قیمت محصول مورد نظر بپردازید و در نهایت، با بهترین قیمت و بهترین کیفیت آن را خریداری کنید.

سوالات متداول

  1. قیمت میلگرد ۲۵ بافق یزد، تحت تاثیر چه فاکتورهایی نوسان‌‌های افزایشی یا کاهشی را تجربه می‌کند؟

متغیرهایی چون نرخ جهانی آهن، قیمت دلار، تورم و مسائل اقتصادی و سیاسی روز دنیا بر قیمت روز میلگرد ۲۵ بافق یزد، تاثیرگذار خواهند بود.

  1. فروش میلگرد ۲۵ بافق یزد به صورت شاخه‌ای است یا بر اساس وزن؟

فروش در هر دو حالت امکان پذیر است. بدین منظور می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

  1. قیمت میلگرد ۲۵ بافق یزد به‌صورت شاخه‌ای محاسبه می‌شود یا کیلویی؟

به هر دو صورت؛ چنانچه قصد خرید میلگرد بافق یزد را در حجم بالا دارید، قیمت کیلویی آن برای شما به‌صرفه‌تر است، اما این محصول به‌صورت شاخه‌ای نیز عرضه می‌شود و نرخ آن برای خرید در حجم کم مناسب‌تر است.

  1. چگونه می‌توانم میلگرد ۲۵ بافق یزد را سفارش دهم؟

شما می‌توانید از طریق سایت آهن رسان نوع میلگرد مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت تلفنی یا ثبت سفارش اینترنتی میلگرد موردنظر را سفارش دهید.

 

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 25 بافق یزد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *