قیمت میلگرد 25 حدید سیرجان

26,725 تومان

2
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 25 حدید سیرجان ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 26,725 0.01%
قیمت میلگرد 25 حدید سیرجان ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 26,727 1.67%
قیمت میلگرد 25 حدید سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 27,182 0%
قیمت میلگرد 25 حدید سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 27,182 0.34%
قیمت میلگرد 25 حدید سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 27,091 2.76%
قیمت میلگرد 25 حدید سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ 26,364 0.13%
قیمت میلگرد 25 حدید سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ 26,330 6.96%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 25 حدید سیرجان

در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 26,725 تومان می باشد

قیمت میلگرد ۲۵ سیرجان برای پروژه‌های ساختمانی اهمیت فراوانی دارد. زیرا این محصول یکی از مصالح اولیه و اصلی در صنعت ساختمان‌سازی است. گفتنی است که قیمت این محصول باتوجه به عواملی زیادی تغییر می‌کند. به همین علت برای خرید، قیمت میلگرد ۲۵ باید به‌صورت روزانه بررسی شود. شایان ذکر است که برای خرید میلگرد ۲۵ سیرجان باید به شرکت و تأمین‌کنندگان معتبر مراجعه شود تا خریدی مطمئن را تجربه کنید. شما می‌توانید قیمت میلگرد را از سایت آهن رسان مشاهده نمایید. همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها و شرایط خرید با شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

قیمت میلگرد ۲۵ سیرجان امروز

قیمت میلگرد ۲۵ سیرجان امروز بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. برخی از این عوامل وزن و هزینه‌های مواد اولیه به‌کار رفته در این میلگردها است. به همین علت امکان دارد قیمت امروز میلگرد با قیمت دیروز آن متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت‌ انواع محصولات فولادی می‌توانید به صفحه‌ قیمت آهن امروز در سایت آهن‌رسان مراجعه کنید یا با شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

قیمت روز میلگرد ۲۵ سیرجان

فاکتورهای گوناگونی می‌تواند قیمت روز میلگرد ۲۵ سیرجان را مشخص کند. از جمله‌ی این فاکتورها می‌توان به نواسانات قیمت در بازار دلار، شرایط اقتصادی و تحریم‌ها اشاره کرد. تمامی این موارد می‌توانند به‌صورت لحظه‌ای باعث تغییر قیمت روز میلگرد شوند. چنانچه می‌خواهید به‌طور لحظه‌ای از تغییرات قیمت میلگرد مطلع شوید، وارد کانال قیمت آهن مشهد آهن‌رسان در تلگرام شوید و تمامی قیمت‌ها را لحظه‌ای دنبال کنید.

خرید میلگرد ۲۵ سیرجان

برای خرید میلگرد ۲۵ سیرجان باید به تأمین‌کنندگانی معتبر در این حوزه مراجعه کنید. زیرا نمونه‌های بی‌کیفیت و تقلبی این محصول در بازار زیاد است. برای این‌که بتوانید تأمین‌کننده‌ای معتبر را تشخیص دهید به روند و روش خرید همچنین به میزان فعالیت آنها در این حوزه توجه کنید. زیرا هر چه تأمین‌کننده یا شرکت قدیمی‌تر باشد تجربه بیشتری در تشخیص و تأمین مصالح با کیفیت دارد.

نحوه خرید میلگرد ۲۵ سیرجان

شرکت آهن رسان با بیش از ۳۰ سال فعالیت در حوزه‌ی عرضه‌ی مصالح ساختمانی، با تمامی نگرانی‌های خریداران این محصولات آشنا است. به همین علت روش‌های مختلفی را در اختیار مشتریان خود برای خرید میلگرد ۲۵ سیرجان قرار می‌دهد. این روش‌ها عبارت‌اند از خرید اعتباری و خرید اقساطی. با خرید میلگرد ۲۵ سیرجان از آهن رسان، می‌توانید خریدی مطمئن داشته باشید. زیرا با انتخاب خرید اعتباری آهن آلات، ناظری از سمت بانک در تمامی مراحل بستن قرارداد وجود دارد. به همین علت شما می‌توانید با خیالی آسوده از این طریق خرید خود را انجام دهید. چنانچه پروژه بودجه برای پرداخت یکجای میلگرد ۲۵ سیرجان را نداشت، می‌توانید از روش خرید اقساطی استفاده کنید. به این صورت که شما می‌توانید با ارائه‌ی چک بدون پرداخت هیچ پول و پیش‌پرداختی میلگرد ۲۵ را خریداری نمایید. برای اطلاع بیشتر از شرایط خرید آهن رسان با کارشناسان ما به شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا جزئیات کامل را اختیار شما قرار دهند.

مشخصات میلگرد ۲۵ سیرجان

میلگرد ۲۵ سیرجان یکی از مصالح پرکاربرد برای ساخت ساختمان‌ها است. این محصول دارای قطر ۲۵ میلی‌متر، تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کلیوگرم بر سانتی‌متر مربع است. میلگرد ۲۵ سیرجان به‌صورت شاخه‌های ۱۲ متری با وزن ۴۷ کیلوگرمی به بازار عرضه می‌شوند. این میلگردها در دو نوع آجدار و ساده در بازار وجود دارند. میلگردهای ۲۵ آجدار، به علت وجود آج‌ها از لغزش بتن جلوگیری می‌کنند و استحکام ساختمان را افزایش می‌دهند. به همین از این محصول برای بتن‌ریزی در کف سازی‌ها، بتن‌ریزی دیوارها، ساخت تیرها، ساخت ستون و ساخت فونداسیون سازه استفاده می‌شود.

سخن پایانی

میلگرد ۲۵ سیرجان یکی از مصالح پرکاربرد در صنعت ساختمان‌سازی است. این میلگردها به دلیل جنس فولادی که دارند باعث استحکام سازه‌های بتنی می‌شوند و مقاومت ساختمان را افزایش می‌دهند. به همین علت خرید میلگرد ۲۵ سیرجان از جایی معتبر اهمیت زیادی دارد. زیرا نمونه‌های بی‌کیفیت آن در بازار زیاد است. برای خرید این مصالح می‌توانید به آهن رسان مراجعه کنید. در سایت آهن رسان قیمت‌های لحظه‌ای و به‌روز میلگرد وجود دارد که می‌توانید روزانه برای بررسی قیمت‌ها به وب‌سایت ما مراجعه نمایید. همچنین با استفاده از شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶  و برقراری ارتباط با کارشناسان ما به پاسخ تمامی سوالات خود خواهید رسید.

سوالات متداول

برای خرید اقساطی میلگرد ۲۵ سیرجان از آهن رسان باید چک ارائه دهیم؟

بله، شما با ارائه‌ی چک می‌توانید بدون پیش‌پرداخت خرید خود را ثبت و میلگردها را تحویل بگیرید.

قیمت میلگرد ۲۵ در سایت آهن رسان به‌روز است؟

بله، ما به‌صورت روزانه و با هر تغییری در قیمت‌ها، وب‌سایت را به‌روز کرده و شما می‌توانید قیمت روز میلگرد را مشاهده نمایید.

هزینه‌ی باربری با چه کسی است؟

مطابق قرارداد هزینه‌های باربری و حمل‌ونقل بر عهده‌ی خریدار خواهد بود.

چگونه برای گرفتن مشاوره و اطلاع از نحوه خرید میلگرد ۲۵ سیرجان اقدام کنم؟

با شماره‌گیری ۰۵۱۳۱۹۱۶  می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا به پاسخ سوالات خود برسید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 25 حدید سیرجان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *