قیمت میلگرد 25 ظفر بناب

28,850 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 25 ظفر بناب ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 28,850 0%
قیمت میلگرد 25 ظفر بناب ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ 28,850 0%
قیمت میلگرد 25 ظفر بناب ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 28,850 0%
قیمت میلگرد 25 ظفر بناب ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 28,850 0%
قیمت میلگرد 25 ظفر بناب ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 28,850 0%
قیمت میلگرد 25 ظفر بناب ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 28,850 0%
قیمت میلگرد 25 ظفر بناب ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 28,850 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 25 ظفر بناب

در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 28,850 تومان می باشد

میلگرد ۲۵ ظفربناب یکی از میلگردهای سنگین وزن این کارخانه است و قیمت میلگرد ۲۵ ظفر بناب معمولا بر اساس فاکتورهای مختلفی همچون قیمت آهن امروز تعیین می‌شود. میلگردهای ۲۵ یکی از پرکاربردترین میلگردها در ساختمان‌سازی هستند که بیشتر برای مصارف ساختمانی استفاده می‌شوند. البته از این محصول می‌توان در صنایع خاصی هم استفاده کرد. میلگرد ۲۵ ظفر بناب یکی از میلگردهای گرید A3 با آج‌های جناقی به شکل هفت و هشت است که کیفیت بسیار خوبی دارد. برای اطلاع از قیمت میلگرد می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه یا با کارشناسان ما ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس داشته باشید. هرآنچه که بخواهید در مورد خرید این محصول بدانید، کارشناسان ما راهنمایی لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند.

قیمت روز میلگرد ۲۵ ظفر بناب

مجتمع فولادی ظفربناب در منطقه بناب استان آذربایجان شرقی واقع شده و خرید این نوع میلگرد برای افرادی که در این منطقه هستند، توصیه می‌شود. قیمت روز میلگرد ۲۵ ظفر بناب بر اساس سایز، وزن و حتی ضخامت این محصول تعیین می‌شود. میلگردهای ۲۵ یکی از سنگین‌ترین میلگردهای موجود در بازار هستند. قیمت میلگرد ۲۵ امروز در بیشتر موارد بر اساس سایز این محصول است.

قیمت میلگرد ۲۵ ظفر بناب امروز

قیمت میلگرد ظفر بناب امروز با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود. برخی از عوامل در این قیمت‌‌گذاری غیرقابل پیش‌بینی هستند. برای مثال نوسانات نرخ ارز می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در کاهشی یا افزایشی شدن نرخ این محصول داشته باشد. به غیر از این، میزان عرضه و تقاضا، کیفیت مواد اولیه و… همگی از مواردی هستند که در این قیمت‌گذاری تاثیر دارند. برای اطلاع از قیمت امروز میلگرد ۲۵ ظفر بناب می‌توانید با کارشناسان ما ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید.

خرید میلگرد ۲۵ ظفر بناب

خرید میلگرد ۲۵ ظفربناب را از شرکت های معتبر و فعال انجام دهید تا از کیفیت کالای خریداری شده مطمئن باشید. آهن‌رسان یکی از شرکت‌های توزیع کننده این محصول است. شما می‌توانید خرید این محصول را به سه روش تلفنی، آنلاین و حضوری انجام دهید. زمانی که می‌خواهید استعلام قیمت این محصول را داشته باشید، این را در نظر بگیرید که تمامی قیمت‌های انواع مقاطع آهنی بدون مالیات بر ارزش افزوده در آهن‌رسان قابل مشاهده هستند.

راه‌های خرید میلگرد ۲۵ ظفر بناب از آهن‌رسان

شما می‌توانید به سه روش خرید میلگرد ۲۵ ظفربناب را انجام دهید. در میان تمامی روش‌های خرید، خرید آنلاین گزینه خوبی است؛ زیرا در کمترین فرصت می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. با خرید آنلاین بسیاری از هزینه‌های رفت و آمد شما کاهش پیدا می‌کند و می‌توانید خرید بسیار خوبی را تجربه کنید. به غیر از این مورد، می‌توانید خرید اعتباری میلگرد را تجربه کنید. برای بسیاری از معماران، مهندسان و… که می‌خواهند این محصول را در حجم بالا خریداری کنند ولی نقدینگی کافی ندارند، این روش گزینه خوبی است. برای افرادی که محدودیت بودجه دارند، این روش بسیار گزینه خوبی برای خرید است. شما می‌توانید مقاطع فولادی مورد نظر را هم به صورت اقساطی و هم به صورت چکی سفارش دهید. برای این که در این باره بدانید، کارشناسان ما تمامی راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما می‌گذارند تا بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید.

مشخصات میلگرد ۲۵ ظفر بناب

عمده مصرف میلگرد ۲۵ در بتن است برای این که بتواند مقاومت کششی بتن را جبران کند. استفاده از این محصول باعث تفقویت فونداسیون و افزایش مقاومت بتن خواهد شد. میلگرد ۲۵ ظفربناب یکی از میلگردهای آجدار با گرید A3 است که کاربردهای فراوانی هم در ساختمان‌سازی و هم در صنایع مختلف دارد. این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و همین موضوع باعث صرفه‌جویی در بسیاری از هزینه‌های پروژه خواهد شد. ساخت ستون، ساخت تیر و تقویت فونداسیون از مهم‌ترین کاربردهای این نوع میلگرد است.

از مشخصات فنی میلگرد ۲۵ ظفر بناب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای تنش جاری ۴۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع
  • دارای تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع
  • دارای تغییر شکل نسبی پلاستیکی ۱۴ درصد
  • دارای آج‌های جناقی به شکل هفت و هشت
  • در مکان‌هایی که نیاز به تغییر شکل دارد، از این نوع میلگرد استفاده نکنید.
  • عملیات جوشکاری روی میلگرد ۲۵ ظفر بناب توصیه نمی‌شود.

جمع‌بندی

همان‌طور که در بالا هم گفته شد، مجتمع فولادی ظفر بناب در بین افراد فعال در حوزه فولاد معروف است. این کارخانه انواع میلگردهای آجدار را تولید و به دلیل نزدیکی استان آذربایجان شرقی به مرزهای شمالی، محصولات خود را به بسیاری از کشورها مانند: ترکیه، گرجستان و حتی ارمنستان صادر می‌کند. برای خرید این محصول می‌توانید از سایت آهن رسان اقدام کنید. مجموعه آهن رسان با سال‌های تجربه در خصوص فروش مقاطع فولادی می‌تواند میلگرد ۲۵ ظفر بناب و سایر محصولات فولادی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد. در نظر داشته باشید که قبل از خرید حتما باید به فکر استعلام قیمت میلگرد ۲۵ ظفر بناب باشید تا بتوانید در بهترین زمان ممکن این نوع میلگرد را خریداری کنید.

شما می‌توانید به سایت مراجعه  و حتی از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ بعد از مشاوره تخصصی با کارشناسان ما، سفارش خود را ثبت کنید. تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم. کارشناسان ما به صورت رایگان بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید خرید مناسبی داشته باشید.

سوالات متداول

  1. روند تغییرات قیمت میلگرد ۲۵ ظفر بناب به چه صورت است؟

قیمت این محصول به قیمت ارز، مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا و… بستگی دارد.

  1. آیا می‌توان به صورت اقساطی هم این محصول را از آهن رسان خریداری کرد؟

بله. شرایط خرید اعتباری به صورت چکی و اقساطی در مجموعه آهن رسان وجود دارد.

  1. زمان ارسال میلگرد این نوع چقدر است؟

زمان ارسال محصول باتوجه به بارگیری از انبار یا کارخانه تعیین می‌شود.

  1. آیا هزینه‌های حمل و نقل بر عهده خریدار است؟

بله. تمامی هزینه‌های حمل‌ونقل کالا بر عهده خریدار است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 25 ظفر بناب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *