قیمت میلگرد 25 پرشین فولاد

28,000 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

پرشین فولاد

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

25 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

25 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 25 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 28,000 0%
قیمت میلگرد 25 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 28,000 0%
قیمت میلگرد 25 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 28,000 0%
قیمت میلگرد 25 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 28,000 0%
قیمت میلگرد 25 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ 28,000 0%
قیمت میلگرد 25 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 28,000 0%
قیمت میلگرد 25 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ 28,000 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد ۲۵ پرشین ، توسط کارخانه پرشین فولاد آریا تولید می‌شود. این میلگرد، یکی از پرمصرف‌ترین و پرکاربردترین میلگردها محسوب می‌شود. میلگرد ۲۵ پرشین برای افزایش مقاومت سازه‌های بتنی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این مصالح در سازه‌ها به‌عنوان عضو کششی در کنار بتن مورداستفاده قرار می‌گیرند. برای کسب اطلاعات  بیشتر درمورد قیمت میلگرد  و نحوه خرید می‌توانید با کارشناسان فروش آهن‌رسان ۰۵۱۳۱۹۱۶  تماس بگیرید.

قیمت میلگرد ۲۵ پرشین

 با توجه به نوسانات بازار قیمت میلگرد ۲۵ پرشین را باید به‌صورت روزانه بررسی کنید. این قیمت می‌تواند با توجه به عواملی مثل  قیمت آهن، تقاضا و عرضه، هزینه حمل‌ونقل، مالیات و غیره متفاوت باشد. برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت میلگرد ۲۵ می‌توانید از طریق سایت آهن­رسان  اقدام کرده یا با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس گرفته و از قیمت روز میلگرد ۲۵ پرشین مطلع شوید.

خرید میلگرد ۲۵ پرشین

 در حال حاضر مجموعه ما به دو صورت فروش نقدی و خرید اعتباری اقدام به فروش میلگرد ۲۵ پرشین می‌کند. فروش اعتباری فرصت خیلی خوبی برای سازندگانی است که نقدینگی کمی دارند. شما میتوانید با مراجعه به وب­سایت ما یا مراجعه حضوری اقدام به خرید میلگرد ۲۵ پرشین کنید. شایان ذکر است که میلگرد ۲۵ پرشین یک انتخاب مناسب برای اسکلت‌های بتنی، فلزی، ساخت قالب و غیره است. با سفارش این محصول، می‌توانید با خیالی راحت از اصالت و کیفیت آن مطمئن باشید و محصول خود را به‌صورت نقدی یا اعتباری در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

ویژگی میلگرد ۲۵ پرشین

مقاومت بالا: میلگرد ۲۵ پرشین از مقاومت بالایی برخوردار است. رعایت استانداردهای لازم در ساخت این میلگرد سبب مقاومت باری بالای این نوع محصول شده است. میلگرد ۲۵ پرشین آجدار، در سطح خود دارای برش‌هایی است که وجود این آج‌ها باعث افزایش قدرت چسبندگی به بتن و در ادامه افزایش استحکام بنا می‌شود.

انعطاف‌پذیری: انعطاف‌پذیری بالای میلگرد ۲۵ پرشین، قابلیت خم‌شدگی و ساخت قالب‌های متفاوتی را به آن می‌دهد.

قیمت مناسب: میلگرد ۲۵ پرشین با توجه به کیفیت بالایی که دارد یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین نوع میلگرد موجود در بازار به‌حساب می‌آید که می‌تواند در هزینه‌های شما به‌طور چشمگیری صرفه‌جویی کند.

کارایی بالا: مقاومت بالای این محصول و در کنار آن انعطاف‌پذیری آن موجب کارایی متفاوت و بالای این محصول شده است. از این محصول می‌توان در اسکلت‌های بتنی، فلزی، ترکیبی و ساخت قالب و غیره استفاده کرد.

مشخصات فنی میلگرد ۲۵ پرشین

پیش‌تر در مورد ویژگی میلگرد ۲۵ پرشین صحبت کردیم. حال می‌خواهیم با نگاهی تخصصی‌تر ویژگی‌های فنی آن را مورد ارزیابی قرار دهیم. اطلاع از مشخصات فنی این نوع از میلگرد به شما کمک شایانی در انتخاب نوع متناسب با نیاز خود خواهد کرد.

سایز میلگرد: انتخاب سایز مناسب میلگرد یکی از مهم‌ترین نکات قابل‌توجه به‌حساب می‌آید. میلگرد ۲۵ پرشین دارای ساز ۲۵ هست. این سایز مناسب اسکلت سازه‌های بتنی، فلزی است.

وزن میلگرد: در محاسبات سازه‌ای وزن میلگرد تأثیر مستقیمی در تحمل بار خواهد داشت. وزن میلگرد ۲۵ پرشین در حال حاضر ۴۷ کیلوگرم است که از استاندارهای لازم برخوردار است.

قطر میلگرد: قطر میلگرد عامل مؤثری در مقاومت در برابر نیروهای کششی است. میلگردهای با قطر بیشتر، مقاومت بیشتری در برابر نیروهای کششی دارند. قطر ۲۵ میلی‌متری این محصول سبب انعطاف‌پذیری بالای آن می‌شود.

تنش تسلیم: تنش تسلیم به حداکثر تنشی گفته می‌شود که در آن ماده شروع به تغییر می‌کند. تنش تسلیم میلگرد ۲۵ پرشین ۴۰۰۰ کیلوگرم بر مترمربع است؛ که این عدد نشان‌دهنده مقاومت بالای این نوع میلگرد است.

تنش گسیختگی: تنش گسیختگی درواقع همان مقاومت کششی است. این عدد در میلگرد ۲۵ پرشین برابر با ۶۰۰۰ کیلوگرم بر مترمربع است. این عدد به معنای آن است که این نوع میلگرد قادر است در هر مترمربع ۶۰۰۰ کیلوگرم نیرو را تحمل کند.

طول شاخه: طول هر شاخه میلگرد ۲۵ پرشین ۱۲ متر است.

هنگام خرید میلگرد ۲۵ پرشین به چه نکاتی توجه کنیم؟

انتخاب میلگرد مناسب که بتواند در ادامه مقاومت سازه‌های بتنی را به بالاترین حد خود برساند، یکی از مسائل بسیار مهم در ساخت‌وساز به‌حساب می­آید. در اینجا ما به مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید میلگرد باید به آن توجه کرد اشاره می‌کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

استاندارد و باکیفیت بودن: متأسفانه بعضی از افراد اقدام به فروش میلگردهای غیراستاندارد می‌کنند. وزن میلگرد به­همراه قطر متناسب آن باید به‌صورت دقیق اندازه‌گیری شود. میلگرد پرشین ۲۵ از استانداردهای روز دنیا برخوردار است و مطابق با آخرین استانداردهای دنیا تولید می‌شود.

مقاومت کششی: بیشترین نیرویی که یک جسم قبل از شکستن می‌تواند تحمل کند، مقاومت کششی نام دارد. هرچقدر این مقاومت بالاتر باشد به‌مراتب میلگرد مقاومت بالاتری را در تحمل وزن، زلزله و غیره دارد. این مقاومت توسط عملیاتی همچون آلیاژسازی افزایش می­یابد. میلگرد ۲۵ پرشین از مقاومت کششی بالایی برخوردار است.

بسته‌بندی میلگرد: توجه به نوع بسته‌بندی میلگردها می‌تواند شمارا از مشکلات پیش رو بی‌نیاز کند. در حال حاضر میلگردها به دو روش شاخه‌ای و کلافی بسته‌بندی می‌شوند. بسته‌بندی کلاف میلگرد پرشین ۲۵ احتیاج به فضای کمتری برای انبار کردن دارد.

تأمین‌کننده معتبر: همان‌قدر که انتخاب نوع میلگرد مناسب اهمیت دارد، خرید آن از افراد معتبر هم از اهمیت بالایی برخوردار است. ما در آهن­رسان مفتخر هستیم تا با تیمی مجرب آماده تأمین میلگرد ۲۵ پرشین شما باشیم.

زمان ارسال: متأسفانه گاهی عدم توجه به مسئله زمان باعث ایجاد مشکلات و توقف پروژه می‌شود. در مجموعه ما، با تعهدی که نسبت به مشتریان وجود دارد، در کمترین زمان ممکن محصول شمارا به دستتان خواهیم رساند.

سوالات متداول

  1. میلگرد ۲۵ پرشین بیشتر در چه مواردی کاربرد دارد؟

این محصول، بیشترین کاربردش در اسکلت‌های بتنی، فلزی، ترکیبی و ساخت قالب و به­صورت کلی ساختمان سازی است.

  1. چگونه می­توان از قیمت روز میلگرد ۲۵ پرشین مطلع شد؟

در هر ساعت از شبانه روز می­توانید با مراجعه به وب­سایت آهن رسان، از آخرین اخبار و قیمت­های میلگرد ۲۵ پرشین مطلع شوید.

  1. وزن میلگرد ۲۵ پرشین چقدر است؟

وزن هر شاخه میلگرد ۲۵ پرشین معادل ۴۶.۲ کیلوگرم محاسبه شده­ است.

  1. عمده­ترین وظیفه میلگرد ۲۵ پرشین چیست؟

میلگرد ۲۵ پرشین برای افزایش مقاومت سازه‌های بتنی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 25 پرشین فولاد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *