قیمت میلگرد 25 کوثر اهواز

26,000 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 25 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 26,000 0%
قیمت میلگرد 25 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 26,000 2.62%
قیمت میلگرد 25 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ 26,700 0%
قیمت میلگرد 25 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 26,700 0%
قیمت میلگرد 25 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 26,700 0%
قیمت میلگرد 25 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 26,700 0%
قیمت میلگرد 25 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 26,700 0.75%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 25 کوثر اهواز

در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 26,000 تومان می باشد

میلگرد ۲۵ اهواز یکی از مقاطع فولادی است که توسط کارخانه نورد کوثر تولید و به بازار عرضه می‌شود. این مجتمع فولادی یکی از معتبرترین کارخانه‌ها در ایران است که محصولات خود را باتوجه به استانداردهای جهانی تولید می‌کند. قیمت میلگرد ۲۵ اهواز یکی از مواردی است که به‌صورت روزانه تغییر می‌کند و در حال نوسان است. در صورتی که قصد خرید میلگرد ۲۵ اهواز را دارید باید بدانید عوامل زیادی بر قیمت میلگرد تأثیر می‌گذارند. به همین علت در زمان خرید نیاز است که از قیمت میلگرد ۲۵ اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از قیمت‌ میلگرد می‌توانید به سایت آهن‌رسان مراجعه نمایید یا از طریق شماره تلفن ۰۵۱۳۱۹۱۶ با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

قیمت میلگرد ۲۵ اهواز امروز

قیمت میلگرد ۲۵ اهواز همواره درحال تغییر است چرا که عواملی همچون نوسانات قیمت آهن امروز در بازار، هزینه‌های حمل‌ونقل و میزان عرضه و تقاضا برای خرید این محصول می‌توانند تأثیر مستقیمی بر قیمت آن بگذارند. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۲۵ اهواز از طریق همین صفحه در سایت آهن‌رسان اقدام کنید.

قیمت روز میلگرد ۲۵ اهواز

قیمت میلگرد اهواز امروز به شرایط اقتصادی درون کشور و تحریم‌ها وابسته است. همچنین هزینه‌های مواد اولیه نیز می‌تواند قیمت روز میلگرد ۲۵ را تغییر دهد. قیمت روز این محصول ساختمانی بر هزینه‌های ساخت‌وساز اثر می‌گذارد. به همین علت اطلاع از قیمت امروز میلگرد ۲۵ اهواز اهمیت دارد. برای اطلاع از قیمت روز این محصول ساختمانی در کانال قیمت آهن مشهد عضو شوید. همچنین می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما قیمت میلگرد ۲۵ را به شما اطلاع دهند.

خرید میلگرد ۲۵ اهواز از آهن رسان

هزینه و کیفیت میلگرد ۲۵ اهواز برای پروژه‌های ساختمان‌سازی اهمیت ویژه‌ای دارد. زیرا استحکام سازه‌های بتنی به کیفیت این محصول ساختمانی وابسته است. به همین علت خرید از شرکتی معتبر مهم است. آهن رسان بیش‌از ۳۰ سال است که در زمینه‌ی تهیه و عرضه‌ی محصولات ساختمانی فعالیت می‌کند. ما در این شرکت از دغدغه‌ی خریداران مطلع هستیم و شرایطی مطلوب را برای آنها فراهم کرده‌ایم.

در آهن رسان شما می‌توانید میلگرد را به‌صورت اعتباری یا اقساطی خریداری نمایید. با  خرید اعتباری آهن‌آلات خریدی مطمئن را تجربه خواهید کرد، زیرا تمامی مراحل آن زیر نظر بانک انجام می‌شود. با خرید اقساطی می‌توانید بدون پرداخت هیچگونه پیش‌پرداختی میلگرد ۲۵ اهواز را خریداری نمایید.

مشخصات فنی میلگرد ۲۵ اهواز

میلگرد ۲۵ اهواز در دو نوع ساده و آجدار با گرید A3 تولید می‌شود. میلگردهای آجدار باعث افزایش استحکام و قدرت سازه‌های بتنی در ساختمان‌ها می‌شوند. این میلگرد در دسته‌ی میلگردهای سخت قرار می‌گیرد. تنش سیلان آن ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تنش گسیختگی آن ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.

کاربرد میلگرد ۲۵ اهواز

میلگردهای ۲۵ اهواز در صنایعی همچون ساختمان‌سازی، ساخت سازه‌های بتنی، اسکلت ساختمان، ساخت ستون‌ها و پل‌ها کاربرد دارد.

سخن پایانی

یکی از مقاطع فولادی مستحکم در صنعت ساختمان‌سازی میلگرد ۲۵ اهواز است. قیمت این محصول ساختمانی هر روز در حال تغییر خواهد بود. زیرا عوامل متعددی مانند نواسانات قیمت در بازار، هزینه‌ی مواد اولیه، حمل‌ونقل و میزان عرضه و تقاضا بر قیمت امروز میلگرد ۲۵ اهواز اثر می‌گذارد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت روز این محصول با شماره‌ی ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

برای خرید اقساطی میلگرد ۲۵ اهواز باید چک ارائه کرد؟

بله، شما برای خرید این محصول ساختمانی به‌صورت اقساطی باید چک ارائه دهید. با مراجعه به صفحه‌ی خرید چکی آهن آلات می‌توانید از قوانین آن مطلع شوید.

وزن این محصول به چه صورت محاسبه می‌شود؟

میلگرد ۲۵ اهواز به‌صورت شاخه‌ای به فروش می‌رسد.

قیمت‌های سایت آهن رسان به‌روز است؟

بله، تیم ما به‌صورت روزانه قیمت میلگرد ۲۵ اهواز را وارد می‌نماید. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید از قیمت روز باخبر شوید.

برای دریافت مشاوره با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

شماره‌ی ۰۵۱۳۱۹۱۶ مخصوص مشاوران ما در آهن رسان است؛ شما با استفاده از این شماره می‌توانید تمامی سوالات خود را بپرسید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 25 کوثر اهواز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *