میلگرد 28 آذر فولاد امین

27,300 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
میلگرد 28 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ 27,300 0%
میلگرد 28 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 27,300 0%
میلگرد 28 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 27,300 4.21%
میلگرد 28 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ 28,500 0%
میلگرد 28 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 28,500 0%
میلگرد 28 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 28,500 0%
میلگرد 28 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 28,500 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد 28 آذر فولاد امین

در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 27,300 تومان می باشد

قیمت میلگرد ۲۸ آذر امین با توجه به وزن این محصول و بسیاری از پارامترهای دیگر نظیر قیمت آهن در بازار فولاد تعیین می‌شود. اگر به فکر خرید میلگرد ۲۸ آذر امین هستید، بهتر است قبل از هرگونه تصمیمی، به فکر استعلام قیمت میلگرد باشید تا بتوانید در بهترین بازه زمانی نسبت به خرید اقدام کنید. مجتمع فولادی آذر امین یکی از صنایع برتر در استان آذربایجان شرقی در حوزه تولید مقاطع فولادی است. این کارخانه انواع میلگردهای آجدار را در دو نوع A2 و A3 تولید می‌کند. این کارخانه تولیدی، خط تولید نورد میلگرد با ظرفیت ۶۰۰.۰۰۰ تن در سال را برعهده دارد. میلگردهای A3 این کارخانه در سایزهای ۱۲ تا ۳۲ میلی‌متری تولید می‌شوند و میلگرد ۲۸ آذر امین هم جزء همین محصولات تولید شده است. استانداردهای ملی و جهانی رعایت شده در روند ساخت این نوع میلگرد باعث شده که محصول نهایی کیفیت خوبی در بازار فولاد داشته باشد. این روند تولید محصولات باکیفیت باعث شده که این مجتمع فولادی به جمع تولیدکنندگان برتر مقاطع فولادی در کشور بپیوندد.

قیمت روز میلگرد ۲۸ آذر امین

میلگرد ۲۸ یکی از میلگردهای سنگین وزن و پرکاربرد در صنعت ساختمان‌سازی است؛ به همین دلیل استعلام قیمت میلگرد ۲۸ برای بسیاری از فعالان این حوزه اهمیت زیادی دارد. قیمت روز میلگرد ۲۸ آذر امین در بازار فولاد با نوساناتی همراه است. مانند سایر مقاطع فولادی، قیمت این محصول به فاکتورهای پیش‌بینی شده و غیرقابل پیش‌بینی بستگی دارد. وزن میلگرد ۲۸ آذر امین یکی از مواردی است که در این قیمت‌گذاری تاثیر دارد. این میلگرد به دلیل وزن بالایی که دارد، جزء میلگردهای سنگین وزن محسوب می‌شود و حتی قیمت بالایی هم در بازار فولاد دارد.
به غیر از این مورد، نرخ ارز، میزان تقاضا برای خرید میلگرد ۲۸ آذر امین، مواد اولیه تولید شده برای این محصول و… همگی در این قیمت‌گذاری تاثیر دارند. قیمت میلگرد در مشهد به صورت روزانه پس از استعلام از کارخانه‌های تولیدکننده، در جدول بالا به‌روزرسانی می‌شود. با این‌حال اگر در مورد روند قیمتی این محصول سوالی داشته باشید می‌توانید با کارشناسان آهن رسان در تماس باشید.

خرید میلگرد ۲۸ آذر امین

خرید میلگرد از مجموعه‌ آهن‌رسان به روش‌های متفاوتی امکان‌پذیر است. یک موردی که مجموعه آهن‌رسان را از سایر شرکت‌های فروش مقاطع فولادی متمایز کرده است، امکان خرید اعتباری میلگرد و حتی سایر مقاطع فولادی است. شما علاوه بر خرید آنلاین از سایت آهن رسان می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان سفارش خود را ثبت و منتظر ارسال کالای خریداری شده در مقصد مورد نظر از سوی تیم ما باشید. حتی به غیر از این اگر می‌خواهید حجم بالایی از محصولات فولادی را خریداری کنید، اما نقدینگی کافی ندارید، آهن رسان این شرایط را برای شما فراهم کرده تا نگرانی در این زمینه نداشته باشید.
بسیاری از خریداران، سازندگان، پیمانکاران تجاری و مسکونی و حتی شرکت‌های معماری، فنی و مهندسی در صورتی که به اندازه کافی نقدینگی برای خرید مقاطع فولادی نداشته باشند، می‌توانند با شرایط عالی و بدون پیش پرداخت اولیه و با شرایط عالی، به دو صورت خرید اسنادی و خرید چکی، هرآنچه نیاز دارند را ثبت کنند. در نظر داشته باشید که خرید میلگرد ۲۸ آذر امین به صورت شاخه‌ای است.
برای این که در این باره بدانید، بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را در این زمینه دریافت کنید.

مشخصات فنی میلگرد ۲۸ آذر امین

میلگرد ۲۸ آذر امین جزء میلگردهای باکیفیت و از نوع میلگرد آجدار A3 است که به صورت شاخه‌ای به فروش می‌رسد. این محصول در دسته میلگردهای ترد جای دارد که بهترین کاربرد آن برای عملیات ساختمان‌سازی است. برای بخش‌های خاصی از سازه، می‌توانید این محصول را استفاده کنید.
تنش جاری این محصول ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر و تنش گسیختگی آن برابر با ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌‌متر است. عملیات جوشکاری روی این محصول توصیه نمی‌شود و در مکان‌هایی که با تغییر شکل سازه همراه است، بهتر است از این محصول استفاده نکنید.

کاربرد میلگرد ۲۸ آذر امین

میلگرد ۲۸ آذر امین جزء میلگردهای سنگین وزن است و برای مصارفی که نیاز به دوام و استحکام بالایی داشته باشد، بیشترین کاربرد را دارد. از این محصول می‌توان در قسمت‌های مختلفی از سازه استفاده کرد؛ مانند: بتن ریزی کف سازه، تقویت فونداسیون‌ها و… از دیگر کاربردهای آن می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:
• برای افزایش مقاومت بتن در سازه کاربرد دارد.
• یکی از کاربردهای اصلی میلگرد ۲۸ آذر امین، در بتن‌ریزی دیوارهای ساختمان است.
• ساخت دکل‌های نفتی که نیاز به دوام و استحکام بالا در شرایط آب و هوایی مختلف را داشته باشند.
• برای ساخت خاموت و خرپا که هم مقاومت و هم انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشند.

جمع بندی

قیمت میلگرد ۲۸ آذر امین همان‌طور که گفته شد به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. اگر قصد خرید میلگرد ۲۸ آذر امین را دارید، بهتر است حتما با کارشناسان ما تماس، استعلام قیمت داشته باشید و یعد سفارش خودتان را ثبت کنید. خوشبختانه در مجموعه آهن رسان امکان خرید اعتباری میلگرد برای شما فراهم شده است.

سوالات متداول

۱. قیمت میلگرد ۲۸ آذر امین به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟
قیمت این محصول به فاکتورهایی مانند: نرخ ارز، میزان تقاضا، صادرات و واردات کالاهای فولادی و… بستگی دارد.

۲. برای خرید میلگرد ۲۸ آذر امین چه کنیم؟
برای خرید یا می‌توانید به سایت مراجعه یا با شماره موجود در سایت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

۳. آیا هزینه‌های حمل‌ونقل کالای خریداری شده بر عهده مشتری است؟
بله. تمامی هزینه‌های حمل‌ونقل بر عهده خریدار است.

۴. چطور از قیمت میلگرد ۲۸ آذر امین مطلع شویم؟
برای استعلام قیمت این محصول می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کنید. حتی از طریق تماس با شماره ۳۱۹۱۶ هم می‌توان از قیمت روز میلگرد ۲۸ آذر امین مطلع شد.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میلگرد 28 آذر فولاد امین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *