قیمت میلگرد 28 بافق یزد

28,800 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

بافق یزد

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

28 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

28 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 28 بافق یزد ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 28,800 0%
قیمت میلگرد 28 بافق یزد ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 28,800 0%
قیمت میلگرد 28 بافق یزد ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 28,800 0%
قیمت میلگرد 28 بافق یزد ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 28,800 0%
قیمت میلگرد 28 بافق یزد ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ 28,800 0%
قیمت میلگرد 28 بافق یزد ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 28,800 0%
قیمت میلگرد 28 بافق یزد ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ 28,800 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد ۲۸ بافق یزد به عوامل متعددی وابسته است. باتوجه به نواسانات قیمت آهن، دلار و ارزها در کشور، قیمت میلگرد نیز دست‌خوش تغییر هستند. به همین علت شما برای خرید این محصول ساختمانی باید روزانه قیمت آن را بررسی کنید تا از قیمت به‌روز آن اطلاع داشته باشید. برای این کار می‌توانید با شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ ارتباط برقرار کنید و از قیمت روز میلگرد ۲۸ بافق مطلع شوید.

قیمت میلگرد ۲۸ بافق یزد امروز

قیمت میلگرد ۲۸ بافق یزد امروز به نوسانات قیمتی در بازار و میزان تحریم‌ها بستگی دارد و تغییر می‌کند. این متغیر بودن قیمت به این معنی است که خریداران باید به‌صورت روزانه قیمت‌ها را چک کنند تا از آخرین تغییرات قیمتی میلگرد ۲۸ مطلع شوند. برای اطلاع از آخرین قیمت‌ میلگرد بافق یزد می‌توانید روزانه سایت آهن را بررسی کنید.قیمت روز میلگرد ۲۸ بافق یزد

هزینه‌های مواد اولیه این روزها، دائماً در حال تغییر است و بر قیمت میلگرد ۲۸ اثر می‌گذارد. همچنین هزینه‌های حمل‌ونقل نیز می‌تواند قیمت روز میلگرد ۲۸ بافق یزد را تغییر دهد. به همین علت افرادی که در صنعت ساختمان‌سازی کار می‌کنند و قصد خرید میلگرد را دارند، باید از قیمت روز میلگرد ۲۸ بافق یزد مطلع باشند. با عضویت در کانال آهن مشهد آهن رسان می‌توانید قیمت این محصول را به‌صورت لحظه‌ای بررسی نمایید.

 خرید میلگرد ۲۸ بافق یزد

شما می‌توانید با خرید میلگرد ۲۸ بافق یزد از آهن رسان تجربه‌ای خاطره‌انگیز را بدست آورید. زیرا ما بر اساس دل‌نگرانی‌های مدیران پروژه‌های ساختمانی دو روش خرید را درنظر گرفته‌ایم. یعنی شما می‌توانید به‌صورت اعتباری یا اقساط از آهن رسان مصالح ساختمانی خود را تأمین کنید. با خرید اقساطی از آهن رسان نیاز به ارائه‌ی پیش‌پرداخت نیست و می‌توانید بدون پرداخت هیچ پولی میلگرد ۲۸ بافق یزد را خریداری کنید. در خرید اعتباری نیز خریدی ایمن را تجربه خواهید کرد، زیرا تمامی کارهای لازم برای بستن قرارداد زیرنظر مستقیم ناظران بانک انجام می‌شود.

مزایای خرید میلگرد ۲۸ بافق یزد از آهن رسان

هزینه‌های ساخت ساختمان و سازه‌های بتنی بسیار زیاد است. به همین علت نحوه خرید میلگرد ۲۸ بافق یزد بسیار اهمیت دارد. ما در آهن رسان با بیش از ۳۰ سال سابقه‌ی فعالیت در زمینه‌ی فروش مصالح ساختمانی، راه‌های متفاوتی برای خرید میلگرد درنظر گرفته تا افراد متناسب با هر پروژه بتوانند میلگرد را خریداری نمایند. برای اطلاع از شرایط خرید می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کنید.

مشخصات  میلگرد ۲۸ بافق یزد

کارخانه‌ بافق در شهر یزد واقع شده که مقاطع فولادی را باکیفیتی عالی تولید می‌کند؛ یکی از آن مقاطع میلگرد ۲۸ است. نوع آجدار این میلگرد دارای آج‌هایی به‌صورت هفت و هشت بوده که به افزایش مقاومت سازه‌ها کمک می‌کند. این مصالح ساختمانی در دسته‌ی میلگردهای شکننده و ترد قرار می‌گیرند. میلگرد ۲۸ بافق یزد با داشتن تنش جاری آن ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تنش گسیختگی آن برابر ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع، مقاومت کششی بتن را افزایش می‌دهد که به استحکام ساختمان دربرابر بلایای طبیعی مانند زلزله کمک می‌کند.

سخن پایانی

همان‌طور که گفته شد میلگرد ۲۸ بافق یزد از جنس فولاد است و استحکام زیادی دارد. به همین دلیل از آن در صنعت ساختمان‌سازی برای افزایش مقاومت سازه‌های بتنی یا اسکلت ساختمان استفاده می‌شود. قیمت میلگردها  باتوجه به تغییرات بازار ارز و دلار، روزانه در حال تغییر است. پس شما به‌عنوان مدیر پروژه باید از قیمت روز میگلرد ۲۸ بافق یزد مطلع باشید. برای این کار می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کنید یا با شماره‌ی ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما به‌طور کامل اطلاعات موردنظر را در اختیار شما قرار دهند.

سوالات متداول

آیا امکان خرید اینترنتی از آهن رسان وجود دارد؟

به علت متغیر بودن میزان نیاز هر پروژه، امکان فروش اینترنتی میلگرد ۲۸ بافق یزد وجود ندارد.

چگونه می‌توان از قیمت روز میلگرد ۲۸ بافق یزد مطلع شد؟

شما می‌توانید از سایت آهن رسان به صفحه‌ قیمت میلگرد بافق یزد مراجعه کنید تا از قیمت‌های لحظه‌ای مطلع شوید.

چگونه می‌تواند میلگرد ۲۸ را از آهن رسان خریداری کرد؟

برای خرید این مصالح ساختمانی می‌توانید با شماره‌ی ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما، شما را به‌طور کامل راهنمایی کنند.

آیا قیمت‌های موجود در سایت آهن رسان به‌روز هستند؟

بله، تیم ما در آهن رسان هر تغییر قیمتی را به‌صورت لحظه‌ای بر سایت اعمال می‌کند.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 28 بافق یزد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *