قیمت میلگرد 28 شاهرود

مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 28 شاهرود ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ تماس بگیرید 0%
قیمت میلگرد 28 شاهرود ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ تماس بگیرید 0%
قیمت میلگرد 28 شاهرود ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ تماس بگیرید 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد ۲۸ شاهرود دارای استاندارد A3 است که در دسته میلگردهای ترد و خشک جای می‌گیرد. آج های این میلگرد از نوع معمولی هستند. امروزه در بازار آهن و فولاد کشور، تولید میلگرد ۲۸ شاهرود رونق بسیار زیادی دارد. در ادامه‌ مطلب به بررسی مشخصات فنی، قیمت میلگرد ۲۸ شاهرود و نحوه خرید این مقطع فولادی خواهیم پرداخت و علاوه‌بر این قیمت آهن در کشور را هم بررسی خواهیم کرد.

قیمت روز میلگرد ۲۸ شاهرود

با توجه به نوسانات بازار در حال حاضر، قیمت تولید میلگرد ۲۸ شاهرود به‌صورت روزانه و لحظه‌ای اعلام می‌شود. شما خریداران گرامی می‌توانید در وب‌سایت آهن رسان قیمت میلگرد ۲۸ را به‌صورت دقیق و به‌روز مشاهده نمایید. نمودار قیمت این محصول به شما کمک می‌کند تا روند تغییرات قیمت میلگرد را مورد بررسی قرار دهید. عوامل تاثیرگذار بر قیمت میلگرد ۲۸ شاهرود شامل موارد متعددی است که از جمله آن‌ها می‌توان به قیمت مواد اولیه، نوسانات دلار و نرخ ارز، نوع میلگرد و ابعاد مورد نظر، هزینه جابجایی و حمل و نقل، معاملات میلگرد در بورس کالا و سایر موارد اشاره کرد. برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر در خصوص خرید اعتباری آهن آلات می‌توانید از طریق شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

خرید میلگرد ۲۸ شاهرود

میلگردهای آجدار در پروژه‌های عمرانی و ساختمانی کاربرد بسیار زیادی داشته و عمر مفید سازه‌های بتنی را تا دو برابر افزایش می‌دهند. میلگرد ۲۸ شاهرود در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی طراحی و به بازار آهن آلات ارائه می‌شود. همچنین امکان خرید اعتباری میلگرد نیز برای شما عزیزان فراهم شده است.
چنانچه قصد تهیه و خرید آهن آلات با چک را دارید، می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران مجموعه در ایام هفته با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در ارتباط باشید.

مشخصات فنی تولید میلگرد ۲۸ شاهرود

آج‌های موجود بر روی میلگرد ۲۸ آجدار A3 فولاد شاهرود به شکل جناقی یا هفت و هشت هستند. این قابلیت موجب می‌شود که آج‌های میلگرد درون بتن گیر کرده و بدین ترتیب سبب بالا رفتن مقاومت سازه شود. میلگردهای آجدار مقطع خشک و ترد، دارای مقاومت کششی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر و همچنین مقاومت تسلیم ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر بوده و از طرفی، آج‌های این محصول به‌صورت جناقی و به شکل ضربدری طراحی و ساخته شده است. گفتنی است که خواص ساختاری و مکانیکی میلگرد ۲۸ شاهرود در مقایسه با میلگردهای ساده مطلوب‌تر است و موجب استحکام بالای این محصولات خواهد شد. ناگفته نماند که میلگردهای آجدار در مقایسه با میلگردهای ساده اصطکاک بیشتری با سازه‌های بتنی برقرار می‌کنند و از این رو، مقاومت برشی و کششی بتن را به میزان قابل توجهی بالا می‌برد. در صورت نیاز به استعلام قیمت میلگرد می‌توانید با کارشناسان تیم آهن رسان به شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

۱. لیست قیمت میلگرد ۲۸ شاهرود را از کجا مشاهده کنیم؟
آهن رسان نماینده فروش میلگرد ۲۸ آجدار شاهرود در کلانشهر مشهد، به‌صورت روزانه و لحظه‌ای قیمت دقیق و لحظه‌ای این محصول را در سایت خود منتشر می‌کند و شما عزیزان می‌توانید جهت استعلام قیمت این محصول سایت ما را چک کنید.

۲. میلگرد ۲۸ شاهرود، در چه مواردی کاربرد دارد؟
از جمله موارد کاربرد میلگرد ۲۸ شاهرود، می‌توان به بتن‌ریزی کف سازه در ساختمان و همچنین بتن‌ریزی دیوارها در تقویت فونداسیون اشاره کرد.

۳. چگونه می‌توان میلگرد ۲۸ آجدار شاهرود را تهیه و سفارش داد؟
میلگرد ۲۸ شاهرود را می‌توانید به دو صورت حضوری و انلاین سفارش دهید. به جهت خرید آنلاین و غیر حضوری می‌توانید از طریق مراجعه به وب‌سایت ما، عملیات ثبت سفارش خود را انجام داده و در موعد مقرر تحویل بگیرید.

۴. فروش میلگرد ۲۸ شاهرود به صورت شاخه‌ای انجام می‌گیرد یا بر اساس وزن محصول است؟
امکان فروش میلگرد آجدار ۲۸ شاهرود در هر دو حالت شاخه‌ای و بر اساس وزن وجود دارد و باتوجه به نیاز و انتخاب شما، خرید آن در هر دو این حالت‌ها امکان‌پذیر است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 28 شاهرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *