قیمت میلگرد 28 شاهین بناب

29,400 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

شاهین بناب

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

28 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

28 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 28 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 29,400 0%
قیمت میلگرد 28 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 29,400 0%
قیمت میلگرد 28 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 29,400 0%
قیمت میلگرد 28 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 29,400 0%
قیمت میلگرد 28 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ 29,400 0%
قیمت میلگرد 28 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 29,400 0%
قیمت میلگرد 28 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ 29,400 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد ۲۸ شاهین بناب، باتوجه به عوامل زیادی تغییر می‌کند. این عوامل می‌تواند از هزینه‌های مواد اولیه، نواسانات بازار ارز تا هزینه‌های باربری باشد. هر کدام از این متغیرها قیمت میلگرد را دست‌خوش تغییر خواهند کرد. به همین علت برای خرید میلگرد ۲۸ شاهین بناب باید روزانه قیمت آن بررسی شود. برای این کار می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کنید و روزانه قیمت‌ها را از صفحه‌ قیمت میلگرد شاهین بناب مشاهده نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به‌طور کامل شما را راهنمایی کنند.

قیمت میلگرد ۲۸ شاهین بناب امروز

قیمت میلگرد ۲۸ شاهین بناب بر اساس هزینه مواد اولیه به‌کار رفته در آن مانند قیمت آهن، مشخص می‌شود. زیرا این مواد ممکن است در هر بار خرید قیمت بیشتری داشته باشند و قیمت نهایی میلگرد ۲۸ را نیز دچار تغییر کنند. به همین علت شما باید قیمت میلگرد شاهین بناب را همیشه چک کنید. برای اطلاع از قیمت این میلگردها سایت آهن رسان را مشاهده نمایید.

قیمت روز میلگرد ۲۸ شاهین بناب

نوسانات قیمت ارز و تحریم‌ها می‌تواند قیمت میلگرد ۲۸ را تغییر دهد. همچنین هزینه‌های حمل‌ونقل نیز باتوجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور تغییر می‌کند که بر قیمت میلگرد ۲۸ اثر می‌گذارد. برای اطلاع از قیمت روز میلگرد ۲۸ شاهین بناب می‌توان در کانال قیمت آهن مشهد آهن رسان درون تلگرام عضو شوید تا از تغییرات لحظه‌ای باخبر شوید.

خرید میلگرد ۲۸ شاهین بناب

برای خرید میلگرد ۲۸ شاهین بناب باید شرایط مختلف را درنظر بگیرید. هر پروژه ساختمانی بودجه‌ای خاص دارد که مسئول خرید مصالح ساختمانی باید بتواند مطابق آن عمل کند. نقدینگی برخی از پروژه‌ها آنقدری است که امکان پرداخت یکجا را فراهم می‌کند. اما در برخی دیگر از پروژه‌ها نقدینگی کم‌تر بوده و مسئول خرید باید مجموعه‌ای پیدا کند که بتواند این میلگردها را به‌صورت اعتباری خریداری کند. به همین علت در زمان خرید میلگرد ۲۸ شاهین بناب باید شرایط پروژه خود توجه کرده و مجموعه‌ای قابل اطمینان پیدا کنید.

خرید اعتباری میلگرد ۲۸ شاهین بناب از آهن رسان

آهن رسان شرایط ویژه‌ای را برای خریداران خود درنظر گرفته تا مسئولان خرید بتوانند باتوجه به بودجه خود خرید را انجام دهند. یکی از روش‌های خرید از آهن رسان، خرید اعتباری میلگرد ۲۸ شاهین بناب است. در این روش شما خریدی ایمن را تجربه خواهید کرد. زیرا ناظری از طرف بانک بر صفر تا صد مراحل انعقاد قرارداد نظارت خواهد داشت. برای اطلاع بیشتر از شرایط خرید با شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ ارتباط برقرار کنید تا کارشناسان ما به‌طور کامل شما را راهنمایی کنند.

مشخصات فنی میلگرد ۲۸ شاهین بناب

میلگرد ۲۸ که ساخت مجتمع فولادی شاهین بناب است یکی از اساسی‌ترین مصالح ساختمانی است. این میلگردها بر اساس استانداردهای اروپایی BS 4449، استاندارد آلمانی DIN488 و استاندارد بین‌المللی ISO 6935-2 تولید می‌شوند.

میلگرد ۲۸ شاهین بناب، در دسته‌ی میلگردهای خشک و ترد به‌حساب می‌آید. مقاومت تنشی و کششی این میلگرد به ترتیب ۴۰۰۰ و ۶۰۰۰ کیلوگرم برسانتی‌متر مربع است. از میلگرد ۲۸ شاهین بناب در افزایش استحکام سازه‌های بتنی، ساخت دیوارها، اسکلت ساختمان و ساخت پل‌ها استفاده می‌شود.

سخن پایانی

میلگرد ۲۸ شاهین بناب یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد است. این میلگردها از مقاطع فولادی ساخته می‌شوند و استحکام زیادی دارند. قیمت میلگرد ۲۸ شاهین بناب روزانه می‌تواند تغییر کند، زیرا عوامل زیادی بر قیمت این مقطع فولادی تأثیر می‌گذارند. به همین علت شما باید از قیمت روز میلگرد شاهین بناب اطلاع داشته باشید. برای کار می‌توانید روزانه سایت آهن رسان را بررسی کنید یا با شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

سوالات متداول

برای خرید میلگرد ۲۸ شاهین بناب از چه طریقی می‌توان اقدام کرد؟

برای خرید میلگرد از آهن رسان کافیست با شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را به‌طور کامل راهنمایی کنند.

قیمت میلگرد شاهین بناب در سایت آهن رسان به‌روز است؟

بله، ما به‌صورت روزانه قیمت میلگرد‌ها را به‌روز می‌کنیم.

آیا امکان خرید اقساطی از آهن رسان وجود دارد؟

بله، خریداران با ارائه‌ی چک می‌توانند بدون پرداخت پیش‌پرداخت میلگرد ۲۸ شاهین بناب را خریداری کنند.

وزن میلگرد ۲۸ شاهین بناب چگونه محاسبه می‌شود؟

وزن میلگردها برحسب شاخه محاسبه خواهد شد.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 28 شاهین بناب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *