قیمت میلگرد 28 نیشابور

26,910 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

نیشابور

استاندارد

A3

نوع

آجدار

سایز

28 میلی متر

طول

12 متر

ضخامت

28 میلی متر

محل بارگیری

کارخانه

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 28 نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ 26,910 0%
قیمت میلگرد 28 نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 26,910 0%
قیمت میلگرد 28 نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 26,910 0%
قیمت میلگرد 28 نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 26,910 0%
قیمت میلگرد 28 نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 26,910 0%
قیمت میلگرد 28 نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ 26,910 0%
قیمت میلگرد 28 نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 26,910 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد ۲۸ نیشابور A3 از جمله مهم‌ترین موارد موثر بر خرید میلگرد ۲۸ نیشابور است. در واقع اطلاع از قیمت میلگرد ۲۸ نیشابور موردی است که اطلاع دقیق از آن کمک می‌کند تا با خیالی آسوده و قیمت مناسب به خرید میلگرد نیشابور بپردازید. برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت میلگردها و سایر مقاطع فولادی می‌توانید با کارشناسان فروش ما در آهن‌رسان به شماره ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا خدمات متنوعی اعم از استعلام قیمت و مشاوره خرید میلگرد را به شما ارائه دهند.

میلگرد ۲۸ نیشابور

یکی دیگر از انواع میلگردهای تولیدی در کارخانه فولاد خراسان، میلگرد ۲۸ نیشابور است که برای پروژه‌های عمرانی و ساختمانی بزرگ مورد استفاده مهندسان و معماران قرار می‌گیرد. از عوامل مهم و موثر بر خرید میلگرد ۲۸ نیشابور، قیمت میلگرد است که ممکن است به‌صورت روزانه دستخوش تغییرات شود. بنابراین وجود مرجعی معتبر برای مشاهده قیمت روزانه میلگرد و خرید آن، بهترین موردی است که می‌تواند در این حل مسئله کمک کند. آهن ‌رسان با بیش از سه دهه تجربه در حوزه تامین انواع مقاطع فولادی، در خدمت شما است تا هر آنچه درباره میلگرد ۲۸ نیشابور به آن نیاز دارید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به بهترین شکل در اختیارتان قرار دهد.

وزن میلگرد ۲۸ نیشابور

یکی از عومل مهم و موثر بر قیمت میلگرد ۲۸ نیشابور، وزن آن است. وزن میلگرد ۲۸ نیشابور بدون در نظر گرفتن نکات و روش‌های مربوط به محاسبه وزن آن، چیزی در حدود ۵۶ کیلوگرم است. در واقع این وزن مربوط به هر شاخه میلگرد ۲۸ نیشابور است که ۱۲ متر طول دارد. اما وزن چه ارتباطی به قیمت دارد؟ با توجه به اینکه واحد فروش آهن‌آلات در انواع مختلف آن به‌صورت کیلویی است، هرچه وزن میلگرد بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر می‌شود. خلاف این موضوع هم صادق است و میلگردهایی با وزن کمتر، قیمت کمتری هم دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر، علاوه‌بر مشاهده جدول مشخصات این میلگرد در سربرگ‌های همین صفحه، می‌توانید با تیم فروش و کارشناسان ما در آهن‌رسان ارتباط بگیرید.

مشخصات میلگرد ۲۸ نیشابور

میلگرد ۲۸ نیشابور نوعی میلگرد آجدار با سایز ۲۸ است که به‌صورت شاخه‌ای به فروش می‌رسد. واحد فروش این میلگرد کیلوگرم است که با وزن میلگرد ۲۸ نیشابور ارتباط مستقیم دارد. میلگرد ۲۸ نیشابور همچنین به‌عنوان میلگردی با استاندارد A3 شناخته می‌شود که مربوط به شکل آج‌های آن است. همچنین این میلگرد در کارخانه فولاد خراسان و حوالی شهرستان نیشابور ساخته می‌شود که برای خرید آن می‌توانید علاوه‌بر ثبت سفارش در سایت، با کارشناسان ما در تیم آهن‌رسان به شماره ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

قیمت میلگرد 28 نیشابور، خرید میلگرد و مشاهده مشخصات و وزن میلگرد 28 نیشابور در آهن‌رسان

کاربرد میلگرد ۲۸ نیشابور

یکی از موارد مهمی که باید درباره میلگرد ۲۸ نیشابور بدانید، کاربرد آن در ساخت‌وسازها است. چراکه با آگاهی از این مورد می‌توانید انتخاب بهتر و مناسب‌تری داشته باشید. میلگرد ۲۸ نیشابور به دلیل خواص فیزیکی و مکانیکی خود، در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای رایج این محصول عبارتند از:

💠 ساخت ستون‌ها و بالاها: میلگرد ۲۸ نیشابور در ساخت ستون‌ها و بالاهای ساختمانی به عنوان اجزای اصلی استفاده می‌شود. این میلگرد باعث تقویت و افزایش مقاومت سازه می‌شود.

💠 بتن‌آرمه: در ساخت سازه‌های بتن‌آرمه، میلگرد ۲۸ نیشابور به عنوان تسلیحاتی برای تقویت بتن استفاده می‌شود. این تسلیحات باعث افزایش مقاومت و استحکام بتن می‌شوند.

💠 پل‌ها و پلکان‌ها: در ساخت پل‌ها و پلکان‌های بتنی، میلگرد ۲۸ نیشابور به عنوان اجزای حیاتی برای تحمل بارهای سنگین استفاده می‌شود.

نکات مهم در خرید میلگرد ۲۸ نیشابور

در هنگام خرید میلگرد ۲۸ نیشابور، توجه به نکات زیر ضروری است:

✔ کیفیت محصول: از تامین‌کنندگان معتبر و با سابقه خرید کنید تا از کیفیت بالای میلگرد اطمینان حاصل کنید. آهن‌رسان معتبرترین و بهترین مرجع خرید میلگرد نیشابور است که می‌توانید با خیال راحت از کیفیت محصول، آن را خریداری کنید.

✔ گواهی استاندارد: اطمینان حاصل کنید که میلگرد ۲۸ نیشابور مورد خرید شما دارای گواهی استاندارد معتبر است.

✔ قیمت و رقابت‌پذیری: مقایسه قیمت‌ها و رقابت‌پذیری تامین‌کنندگان مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا قیمت مناسبی برای میلگرد ۲۸ نیشابور به دست آورید. اما با وجود آهن‌رسان به این کار نیازی ندارید؛ آهن‌رسان بهترین قیمت خرید میلگرد ۲۸ نیشابور را در اختیارتان قرار می‌دهد.

✔ تحویل و حمل‌و‌نقل: بررسی شرایط تحویل و هزینه حمل‌و‌نقل هم مهم است تا بتوانید خریدی همراه با خدمات مناسب انجام دهید. با آهن‌رسان، دیگر نیاز نیست نگران این مسئله هم باشید.

نتیجه‌گیری

اگر قصد دارید میلگرد ۲۸ نیشابور را با بهترین قیمت، مناسب‌ترین کیفیت و با اطمینان کامل از صحت آن و استانداردهای لازم تهیه کنید، تنها کافی است به آهن‌رسان اعتماد کنید. آهن‌رسان با بیش از سه دهه تجربه در تامین میلگرد نیشابور و انواع قطعات فولادی دیگر، آماده خدمت‌رسانی به شما است. ضمناً در آهن‌رسان می‌توانید قیمت آهن را هم به‌صوزت روزانه و دقیق دریافت کنید.

سوالات متداول

میلگرد ۲۸ نیشابور چیست؟

میلگرد ۲۸ نیشابور یک نوع میلگرد فولادی است که از جنس فولاد ضدزنگ تولید می‌شود. این میلگرد به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر خوردگی، در صنعت ساخت و ساز و صنایع مختلف استفاده می‌شود.

چه کاربردهایی برای میلگرد ۲۸ نیشابور وجود دارد؟

میلگرد ۲۸ نیشابور در ساخت سازه‌های فلزی، تجهیزات صنعتی، تجهیزات برقی و ماشین‌آلات صنعتی کاربرد دارد.

قیمت میلگرد ۲۸ نیشابور چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت میلگرد ۲۸ نیشابور می‌توانید ضمن مشاهده لیست قیمت در آهن‌رسان، با شماره ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

آیا امکان استعلام قیمت میلگرد ۲۸ نیشابور در آهن‌رسان وجود دارد؟

بله این امکان وجود دارد و شما می‌توانید برای استعلام قیمت دقیق و به‌روز میلگرد ۲۸ نیشابور با کارشناسان ما در آهن‌رسان ارتباط بگیرید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 28 نیشابور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *