قیمت میلگرد 32 آناهیتا

26,800 تومان

100
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

آناهیتا گیلان

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

32 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

32 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 32 آناهیتا ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ 26,800 0.37%
قیمت میلگرد 32 آناهیتا ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ 26,700 0%
قیمت میلگرد 32 آناهیتا ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ 26,700 0%
قیمت میلگرد 32 آناهیتا ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ 26,700 0%
قیمت میلگرد 32 آناهیتا ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ 26,700 0%
قیمت میلگرد 32 آناهیتا ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ 26,700 0.75%
قیمت میلگرد 32 آناهیتا ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ 26,500 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

کارخانه فولاد آریا ذوب یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت فولاد ایران است. از جمله محصولات تولیدی این کارخانه می‌توان به میلگرد ۳۲ آناهیتا اشاره کرد میلگرد ۳۲ آناهیتا یک محصول با کیفیت و کارآمد است که می‌تواند نیازهای سازندگان ساختمان را به خوبی برآورده کند. این میلگرد دارای مشخصات فنی و کیفی مناسبی بوده و در کاربردهای مختلفی در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت میلگرد ۳۲ آناهیتا امروز

قیمت میلگرد ۳۲ آناهیتا مانند انواع دیگر مقاطع فولادی ثابت نبوده و همواره دچار نوسان می‌شود. این قیمت تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • حجم سفارش: قیمت میلگرد برای سفارشات عمده معمولاً ارزان‌تر از سفارشات خرد است.
  • شرایط بازار: قیمت میلگرد تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند قیمت آهن، نرخ ارز و شرایط اقتصادی، نوسان می‌کند.
  • کیفیت میلگرد: قیمت میلگرد با کیفیت بالاتر معمولاً بیشتر از میلگرد با کیفیت پایین‌تر است

تغییرات قیمت میلگرد همه روزه اتفاق می‌افتد و امکان تثبیت نرخ آن وجود ندارد. میلگرد یکی از پر متقاضی‌ترین محصولات بازار آهن است و ارزش‌گذاری آن به صورت لحظه‌ای صورت می‌گیرد که این امر باعث می‌شود فعالان حوزه فولاد و ساختمان‌سازی به‌طور روزانه این قیمت را در بازار مراقبت کنند.

اما اگر شما چنانچه قصد خرید و یا استعلام قیمت میلگرد آناهیتا را دارید می‌توانید همه روزه با مراجعه به سایت آهن رسان، از قیمت روز میلگرد ۳۲ آناهیتا اطلاع یابید همچنین شرکت آهن رسان به محض تغییر در قیمت‌های جهانی، قیمت‌های درج‌شده در وب‌سایت را تغییر خواهد داد.

خرید میلگرد ۳۲ آناهیتا

اگر قصد خرید میلگرد ۳۲ آناهیتا را دارید ابتدا باید نکاتی را مورد توجه قرار بدهید مانند:

 نیاز خود را تعیین کنید: قبل از خرید میلگرد ۳۲ آناهیتا، نیاز خود را تعیین کنید. به این معنی که باید مشخص کنید که چه مقدار میلگرد با چه کیفیتی نیاز دارید.

از کیفیت میلگرد مطمئن شوید: قبل از خرید میلگرد ۳۲ آناهیتا، از کیفیت میلگرد مطمئن شوید. برای این کار، می‌توانید از گواهینامه‌های کیفیت میلگرد استفاده کنید.

 از شرایط خرید مطمئن شوید: قبل از خرید میلگرد ۳۲ آناهیتا، از شرایط خرید مطمئن شوید. به این معنی که باید مشخص کنید که میلگرد چگونه به شما تحویل داده می‌شود و چه مدت ضمانت دارد.

و در آخر اگر قصد خرید میلگرد ۳۲ آناهیتا را دارید و یا در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهامی در زمینه انواع میلگرد و قیمت آن می‌توانید از طریق تماس با ۰۵۱۳۱۹۱۶ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. آهن‌رسان برای خرید محصولات هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد پس آسوده خرید کنید و مطمئن باشید که محصول مورد نظرتان را در هر روزی که سفارش بدهید، در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.

مشخصات فنی میلگرد ۳۲ آناهیتا

میلگرد ۳۲ آناهیتا از نوع آجدار A3 است. این میلگرد دارای قطری برابر با ۳۲ میلی‌متر و طولی برابر با ۱۲ متر است. تنش جاری این میلگرد برابر با ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تنش گسیختگی آن برابر با ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. تغییر شکل نسبی پلاستیکی این میلگرد برابر با ۱۴ درصد است.

قطر و طول میلگرد ۳۲ آناهیتا به ترتیب برابر با ۳۲ میلی‌متر و ۱۲ متر است همچنین تنش جاری که با واحد کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع بیان می‌شود برابر است با ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. تنش جاری بیانگر مقاومت میلگرد در برابر نیروهای کششی است.

کاربردهای میلگرد ۳۲ آناهیتا

میلگرد ۳۲ آناهیتا یک میلگرد با کیفیت و پرکاربرد است که در صنایع مختلف، به ویژه صنعت ساختمان سازی، کاربرد زیادی دارد. از جمله کاربرد‌های میلگرد ۳۲ آناهیتا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت ستون‌ها و تیرهای ساختمانی: میلگرد ۳۲ آناهیتا برای تقویت ستون‌ها و تیرهای ساختمانی استفاده می‌شود. این میلگرد‌ها مقاومت سازه را در برابر نیروهای کششی و برشی افزایش می‌دهند.
  • ساخت خاموت‌ها: خاموت‌ها قالب‌های بتنی هستند که از میلگرد ساخته می‌شوند. میلگرد ۳۲ آناهیتا برای ساخت خاموت‌های ستون‌ها، تیرها و دیوارها استفاده می‌شود.
  • ساخت میلگرد قلاب: میلگرد قلاب برای اتصال تیرها و ستون‌ها به یکدیگر استفاده می‌شود. میلگرد ۳۲ آناهیتا برای ساخت میلگرد قلاب نیز کاربرد دارد.
  • افزایش نیروی برشی سازه: میلگرد ۳۲ آناهیتا می تواند برای افزایش نیروی برشی سازه استفاده شود. این میلگرد ها در مناطقی که احتمال برش سازه وجود دارد، تعبیه می شوند.
  • مورد استفاده در بتن ریزی کف سازی: میلگرد ۳۲ آناهیتا می تواند برای بتن ریزی کف سازی ساختمان ها استفاده شود. این میلگرد ها مقاومت کف سازی را در برابر نیروهای کششی و برشی افزایش می دهند.
  • تقویت فونداسیون سازه: میلگرد ۳۲ آناهیتا می‌تواند برای تقویت فونداسیون سازه‌ها استفاده شود. این میلگرد‌ها مقاومت فونداسیون را در برابر نیروهای کششی و برشی افزایش می‌دهند.

جمع بندی

میلگرد ۳۲ آناهیتا یک میلگرد آجدار با کیفیت بالا، قیمت مناسب و مقاومت بالا است که در ساخت انواع سازه های بتنی کاربرد دارد. بررسی سطح کیفی و قیمت میلگرد ۳۲ آناهیتا، از مهمترین اولویت‌های خریداران است که شرکت آهن رسان با هدف مشتری‌مداری و حفظ کیفیت محصولات، کلیه مقاطع فولادی و محصولات خود را مستقیم و بدون واسطه از معتبرترین کارخانه‌جات خریداری کرده و با مناسب‌ترین قیمت و سریع‌ترین زمان به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان فروش ما با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید. همچنین اگر می‌خواهید به صورت روزانه از قیمت میلگرد ۳۲ آناهیتا اطلاع یابید سایت آهن رسان و شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید تا آخرین قیمت میلگرد را در سایزهای مختلف ببینید.

سوالات متداول

قیمت خرید میلگرد در آهن رسان بروزرسانی می‌شود؟

بله قیمت محصولات در آهن رسان همواره به‌روزرسانی می‌شوند و شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

آیا می‌توان بخشی از هزینه را بعد از دریافت بار پرداخت کرد؟

در برخی مواقع می‌توان مبلغ باقی مانده از فاکتور را در زمان تخلیه بار واریز کرد.

امکان استعلام قیمت میلگرد امروز در آهن رسان وجود دارد؟

بله این امکان وجود دارد و شما می‌توانید قیمت میلگرد امروز را به سادگی از کارشناسان ما در آهن رسان دریافت کنید.

آیا میان قیمت خرید میلگرد از کارخانه با بازار تفاوتی وجود دارد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما در آهن رسان اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان بگذارند.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 32 آناهیتا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *