قیمت میلگرد 32 ابرکوه

21,370 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 32 ابرکوه ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ 21,370 0%
قیمت میلگرد 32 ابرکوه ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ 21,370 0%
قیمت میلگرد 32 ابرکوه ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ 21,370 1.29%
قیمت میلگرد 32 ابرکوه ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ 21,650 0%
قیمت میلگرد 32 ابرکوه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 21,650 1.25%
قیمت میلگرد 32 ابرکوه ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ 21,925 0.43%
قیمت میلگرد 32 ابرکوه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ 22,020 0.41%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 32 ابرکوه

در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

برابر با 21,370 تومان می باشد

امروزه باتوجه به گسترش صنایع مختلف و همچنین افزایش ساخت و ساز، نیاز به استفاده و درنتیجه تولید مصالح مختلفی مانند میلگرزد نیز گسترش یافته است. در همین راستا، در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از پر کاربردترین این مصالح، یعنی میلگرد ۳۲ ابرکوه بپردازیم؛ با ما همراه باشید. میلگرد ابرکوه و علی‌الخصوص میلگرد ۳۲ ابرکوه، در واقع همان میلگرد A3 است که به‌عنوان میلگرد آجدار در بازار شناخته می‌شود. تنش جاری این میلگرد برابر با ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر در نظر گرفته خواهد شد. از طرفی، تغییر شکل نسبی پلاستیکی در فرآیند تولید میلگرد ۳۲ آجدار ابرکوه برابر با ۱۴ درصد است و می‌توان از آن به‌عنوان میلگردی ترد و خشک یاد کرد که در صنایعی همچون ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه مطلب به بررسی قیمت میلگرد ۳۲ و نحوه خرید آن خواهیم پرداخت.
جهت اطلاع از قیمت میلگرد در مشهد، هم‌اکنون می‌توانید ازطریق ارتباط با با کارشناسان بخش فروش مجموعه آهن رسان، درخصوص آخرین اخبار این حوزه کسب اطلاع کنید.

قیمت امروز میلگرد ۳۲ ابرکوه

با توجه به که قیمت امروز میلگرد ۳۲ ابرکوه نقش اساسی در پروژه‌های ساختمانی به همراه دارد، به همین خاطر، شناخت دقیق انواع میلگرد در عصر حاضر می‌تواند به شما خریداران گرامی در انتخاب محصول درست و باکیفیت کمک شایانی کند.
جهت مشاهده و استعلام قیمت دقیق این محصول و همچنین خرید اعتباری میلگرد، با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما در زمینه خرید راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

مشخصات فنی میلگرد آجدار ۳۲ آجدار ابرکوه

میلگرد ۳۲ ابرکوه که به‌عنوان میلگرد A3 نیز در صنعت شناخته می‌شود همانند میلگرد A2 از جمله میلگردهای نیمه سخت به‌شمار می‌رود. آج‌های موجود بر روی این میلگرد به‌صورت جناقی یا هفتی هشتی تولید و عرضه شده و بدین ترتیب، از مقاومت بیشتری در مقایسه با میلگرد A2 برخوردار هستند. این میلگرد آجدار توسط جدیدترین تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های روز دنیا و به کمک نیروهای متخصص کارخانه فولاد سرمد ابرکوه تولید شده و در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

نحوه خرید و نکات خرید میلگرد ۳۲ ابرکوه

در خصوص خرید انواع آهن‌آلات و مقاطع فولادی می‌بایستی این نکته را همواره در نظر داشته باشید که در حال حاضر نوسانات قیمت آهن آلات و سایر محصولات فولادی در بازار بالا است. بنابراین در صورتی که تصمیم به تهیه و خرید میلگرد ۳۲ ابرکوه باکیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه را دارید می‌توانید با کارشناسان ما با شماره تماس ۳۱۹۱۶ ارتباط برقرار نمایید. همچنین لازم به ذکر است که امکان خرید آهن آلات با چک نیز هم‌اکنون برای شما عزیزان فراهم است.
در حال حاضر کارخانه میلگرد ابرکوه در استان یزد، تبدیل به یکی از مهم‌ترین مراکز تولید میلگرد در کشور شده است. کیفیت مطلوب محصولات فولادی تولید شده توسط این کارخانه تولیدی را می‌توان نتیجه استفاده و به‌کارگیری مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت در کنار بهره‌مندی از تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا برشمرد.
شما عزیزان می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطمینان کامل از کیفیت محصولات کارخانه فولاد ابرکوه، به وب‌سایت ما مراجعه کنید. همچنین چنانچه به‌دنبال خرید اعتباری آهن آلات هستید، مجموعه ما این امکان را برای شما فراهم آورده است و می‌توانید با خیال راحت و آسوده خرید خود را به‌صورت اقساطی هم داشته باشید.

سوالات متداول

۱. میلگرد ۳۲ ابرکوه در چه ابعاد و اندازه‌هایی قابل سفارش است؟
این محصول در ابعاد و اندازه‌های مختلف و بنا به صلاح‌دید شما قابل سفارش است.

۲. میلگرد ۳۲ ابرکوه به‌صورت شاخه‌ای به فروش می‌رسد یا بر اساس وزن است؟
خریداران گرامی می‌توانند این میلگرد آجدار را هم به صورت شاخه‌ای و هم بر اساس وزن سفارش داده و در محل پروژه مورد نظر خود تحویل بگیرند.

۳. آیا قیمت میلگرد ۳۲ ابرکوه به‌روز است؟
بله، قیمت میلگرد ۳۲ ابرکوه در سایت ما به صورت لحظه‌ای توسط کارشناسان مجموعه به‌روز رسانی خواهد شد.

۴. فروش ویژه میلگرد ۳۲ ابرکوه در چه روزهایی اعلام خواهد شد؟
کارشناسان ما فروش ویژه میلگرد ۳۲ آجدار ابرکوه را به صورت روزانه در سایت و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 32 ابرکوه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *