قیمت میلگرد 32 بافق یزد

25,700 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

بافق یزد

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

32 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

32 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 32 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ 25,700 0%
قیمت میلگرد 32 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ 25,700 1.18%
قیمت میلگرد 32 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ 25,400 0%
قیمت میلگرد 32 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ 25,400 0%
قیمت میلگرد 32 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ 25,400 0%
قیمت میلگرد 32 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ 25,400 4.53%
قیمت میلگرد 32 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ 24,300 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

اطلاع از استعلام قیمت میلگرد ۳۲ بافق یزد قبل از ثبت سفارش ضروری است. چرا که این روزها، بازار آهن و مصالح فولادی بخاطر عوامل مختلف داخلی و خارجی، شرایط پر نوسانی را تجربه می‌کند و قیمت‌ها روند افزایشی و یا کاهشی دارند. ما در مجموعه آهن‌رسان با ارائه لحظه‌ای جداول قیمت میلگرد به صورت آنلاین و به روز، دسترسی شما مشتری عزیز را برای خرید مطمئن، آسان کرده‌ایم. برای آگاهی از نوسانات بازار میلگرد می‌توانید با مراجعه به سایت یا شبکه‌های اجتماعی آهن‌رسان، از قیمت هر لحظه محصول مورد نظرتان اطلاعات لازم را کسب کنید. همچنین کارشناسان ما در مجموعه آهن‌رسان آماده مشاوره و راهنمایی رایگان به شما برای خرید مطمئن محصول هستند. چنانچه نقدینگی کافی ندارید، شما می‌توانید از شرایط خرید اعتباری مقاطع فولادی آهن رسان نیز استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر با ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

قیمت میلگرد ۳۲ بافق یزد امروز

قیمت میلگرد ۳۲ بافق یزد همچون قیمت آهن، امر ثابتی نبوده و تحت شرایط مختلف دچار نوسان می‌شود. اما به صورت کلی قیمت آن به عواملی همچون نوسانات قیمت ارز، میزان عرضه و تقاضا، شرایط اقتصادی بازارهای بین‌المللی، معاملات در بازار بورس تهران، شرایط اقتصادی و سیاسی داخلی بستگی دارد. شما مشتری گرامی می‌توانید در صفحه مشخصات هر محصول در سایت آهن رسان، نمودار نوسان قیمت میلگرد بافق یزد را مشاهده کنید و از تغییرات چند روز گذشته آن مطلع شوید. درست است که قیمت‌ها قابل پیش‌بینی نیستند اما با بررسی نمودارها می‌توانید بهترین بازه خرید را مشخص کنید. برای استعلام قیمت محصول مورد نظر خود می‌توانید با کارشناسان ما در آهن رسان نیز در ارتباط باشید و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت روز میلگرد ۳۲ بافق یزد

حال که با توجه به نوع کاربرد مد نظرتان و همچنین ویژگی‌های این محصول، میلگرد ۳۲ بافق یزد را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید برای دریافت قیمت روز میلگرد ۳۲ بافق یزد با کارشناسان ما با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به کانال قیمت آهن مشهد و یا سایر شبکه‌های اجتماعی ما، از قیمت انواع قیمت میلگرد ۳۲ از کارخانجات مختلف مطلع شوید. ما در مجموعه بازرگانی آهن رسان به شما کمک می‌کنیم با خریدی مقرون به صرفه، هزینه پروژه‌های خود را بهینه کنید.

خرید میلگرد ۳۲ بافق یزد از آهن‌رسان

برای خرید میلگرد ۳۲ بافق یزد باید به موارد مهمی توجه کنید. وزن شاخه، استاندارد به کار رفته در تولید این محصول و همچنین قیمت به روز آن و اعتبار شرکت ارائه دهنده محصول، از جمله نکات مهم مورد توجه است. میلگرد ۳۲ بافق یزد  به صورت کیلویی خریداری می‌شود و خرید آن با قیمتی مقرون به صرفه مخصوصا برای پروژه‌های بزرگی که نیاز به حجم زیادی میلگرد دارد، باعث بهینه‌سازی قیمت تمام شده پروژه خواهد شد.

ما در مجموعه بازرگانی آهن رسان بخاطر خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه، با ارائه قیمت‌های مناسب، حمل سریع و شرایط پرداخت قسطی آن هم در این شرایط بی‌ثبات قیمت‌ها، به شما کمک می‌کنیم از خرید خود رضایت خاطر داشته باشید.

برای اطلاع از شرایط پرداخت اعتباری به صورت اعتباری و یا  اقساطی با کارشناسان ما تماس (۰۵۱۳۱۹۱۶) بگیرید و چنانچه نقدینگی کافی ندارید، از این شرایط استثنایی استفاده کنید.

مشخصات فنی میلگرد ۳۲ بافق یزد

آشنایی با وزن میلگرد ۳۲ بافق یزد یکی از شاخصه‌های مهم برای خرید آن است. چرا که با ضرب کردن وزن میلگرد در قیمت روز، قیمت کل آن به دست می‌آید. هر شاخه میلگرد ۳۲ بافق یزد ۱۲ متر طول داشته و با وزن ۷۶.۵ کیلوگرم خریداری می‌شود. در تولید این محصول از استاندارد A3 استفاده شده است.

تنش جاری آن ۴۰۰۰ و تنش گسیختگی آن ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. این محصول آج‌های جناقی داشته و تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن ۱۴ درصد می‌باشد. بخاطر همین بیشترین کاربرد آن در ساختمان‌سازی و برای سازه‌هایی است که مقاومت و تحمل فشار در آنها مهم است. میلگرد تردی است که عملیات جوشکاری روی آن ممنوع است.

در تولید این میلگرد آجدار از استاندارد جهانی استفاده شده و با افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی مقاومت سازه، کاربرد آن در عمران مورد تایید پیمانکاران و مهندسان است.

کاربرد و ویژگی‌های میلگرد ۳۲ بافق یزد

از مهم‌ترین کاربرد میلگرد ۳۲ بافق یزد می‌توان به مسطح‌سازی بتن اشاره کرد. این محصول در فونداسیون، دیوارهای شیب‌دار و حائل و به صورت کلی مقاوم‌سازی سازه به کار می‌رود. این محصول علاوه بر ساخت و ساز در پروژه‌های عمرانی راه‌سازی و اتوبان‌سازی مانند ساختار ستون هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این محصول برای سازه‌هایی که تغییرشکل دارند، اصلا مناسب نیست. چنانچه برای انتخاب نوع میلگرد موردنظرتان نیاز به راهنمایی دارید کارشناسان ما با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ آماده پاسخگویی به شما مشتری گرامی هستند.

سوالات متداول

  • قیمت میلگرد ۳۲ بافق یزد چگونه تغییر می‌کند؟

عواملی چون نرخ جهانی محصولات فولادی، نوسانات بازار ارز، مسائل اقتصادی و سیاسی روز و همچنین قیمت معاملات در بازار بورس تهران بر قیمت این محصول تاثیرگذار است.

  • میلگرد ۳۲ بافق یزد را بر اساس وزن خریداری کنیم یا شاخه‌ای؟

فروش این محصول به صورت کیلویی، شاخه‌ای، بندیل و تریلی در شاخه های ۱۲ متری انجام می‌شود. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • میلگرد ۳۲ بافق یزد چه کاربردهایی دارد؟

این نوع میلگرد در مقاوم‌سازی ساخت و سازها و عملیات عمرانی استفاده می‌شود.

  • شرایط و نحوه خرید میلگرد ۳۲ بافق یزد از آهن‌رسان چگونه است؟

آسان‌ترین راه این است که پس از مشاهده قیمت روز محصول، آن را به صورت آنلاین سفارش دهید و یا برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • نقدینگی کافی ندارم چطور ثبت سفارش کنم؟

ما در آهن رسان امکان خرید اعتباری و اقساطی را برای شما فراهم کرده‌ایم. برای اطلاع از شرایط استفاده این نوع پرداخت با ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 32 بافق یزد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *