قیمت میلگرد 32 ذوب آهن

22,570 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 32 ذوب آهن ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ 22,570 0%
قیمت میلگرد 32 ذوب آهن ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ 22,570 0%
قیمت میلگرد 32 ذوب آهن ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ 22,570 0%
قیمت میلگرد 32 ذوب آهن ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ 22,570 0%
قیمت میلگرد 32 ذوب آهن ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 22,570 0.79%
قیمت میلگرد 32 ذوب آهن ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ 22,750 0.78%
قیمت میلگرد 32 ذوب آهن ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ 22,930 0.3%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 32 ذوب آهن

در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

برابر با 22,570 تومان می باشد

میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در ساختمان‌سازی است که توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان اصفهان تولید می‌شود. این نوع میلگرد به صورت شاخه‌ای و یا عدلی عرضه می‌گردد، از کیفیت بالایی برخوردار بوده  که یک نمونه آن کیفیت و استحکام بالای آن است و در کنار این موارد قیمت میلگرد آجدار نیز بسیار مناسب است. و اما چنانچه خواستار خرید میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان هستید، می‌توانید قیمت روز میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان را که هروزه دارای نوسانات قیمتی است را در صفحه تلگرام آهن‌رسان مشاهده و بررسی  کرده و اقدامات لازم را برای خرید آن انجام دهید.

قیمت میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان

قیمت میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان بر اساس قیمت روز آهن تعیین می‌شود. این قیمت تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند قیمت مواد اولیه، نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا و سایر عوامل اقتصادی قرار دارد. اطلاعات قیمت میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان با توجه به نکاتی که گفته شد ممکن است متغیر باشد کافیست برای اطلاع از قیمت روز میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان، به صفحه قیمت میلگرد در سایت آهن‌رسان بروید تا جدول های این محصول را که برند های مختلفی نیز در آن جای داده شده است را مشاهده کنید. و همچنین قیمت ها را مقایسه کرده و بهترین انتخاب را برای نیاز ساختمانی خود داشته باشید. همچنین در صورت وجود هر گونه سوال در زمینه انواع میلگرد و قیمت میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان از طریق شماره تماس (۳۱۹۱۶) با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

خرید میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان

میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان را می‌توانید از مراکز معتبر فروش آهن و فولاد تهیه کنید. هنگام خرید این میلگرد، به مشخصات فنی آن و همچنین قیمت آن توجه داشته باشید. همچنین برای خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان و همچنین اطلاع از قیمت میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان حتما صفحه آهن‌رسان را مشاهده بفرمایید. و اما برای خرید می‌توانید به دو روش اقدام کنید، در روش اول می‌توانید با کارشناسان فروش آهن‌رسان به شماره ۳۱۹۱۶ تماس گرفته و محصول خود را سفارش دهید و یا در روش دوم می‌توانید اطلاعات لازم را در فرم ثبت سفارش اینترنتی ثبت کنید تا همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و مراحل خرید شما را تکمیل کنند.

نکات خرید میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان

۱. هنگام خرید میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان، به مشخصات فنی آن مانند قطر، وزن، تنش جاری، تنش گسیختگی و گرید توجه داشته باشید.
۲. قیمت میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان را از چند مرکز فروش استعلام بگیرید تا بهترین قیمت را دریافت کنید.
۳. هنگام خرید میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان، از مراکز معتبر فروش خرید کنید تا از کیفیت محصول مطمئن باشید.

مشخصات میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان

میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان یک میلگرد آجدار است که دارای قطری برابر با ۳۲ میلی‌متر است. این میلگرد به صورت شاخه‌های ۱۲ متری تولید و عرضه می‌شود. از گرید A3 است. گرید A3 نشان‌دهنده این است که این میلگرد دارای مقاومت کششی بالایی است. تنش جاری آن برابر با ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تنش گسیختگی برابر با ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.
میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان اصفهان دارای آج‌های جناقی است. این آج‌ها باعث افزایش چسبندگی میلگرد به بتن می‌شوند و در نتیجه مقاومت سازه در برابر نیروهای وارده افزایش می‌یابد. وزن آن نیز برابر با ۷۵ کیلوگرم در هر شاخه ۱۲ متری است.

موارد استفاده میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان

میلگرد ۳۲ در ساخت انواع سازه‌های ساختمانی کاربرد دارد. از جمله کاربردهای این میلگرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
ساخت اسکلت ساختمان: میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان در ساخت اسکلت ساختمان، به عنوان آرماتور اصلی برای تقویت بتن استفاده می‌شود. این میلگرد در ساخت ستون‌ها، تیرها، دال‌ها و سایر اجزای اسکلت ساختمان کاربرد دارد.
ساخت پل‌ها: میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان در ساخت پل‌ها، به عنوان آرماتور اصلی برای تقویت بتن استفاده می‌شود. این میلگرد در ساخت پایه‌ها، تیرها و سایر اجزای پل کاربرد دارد.
ساخت سدها: میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان در ساخت سدها، به عنوان آرماتور اصلی برای تقویت بتن استفاده می‌شود. این میلگرد در ساخت بدنه سد، دریچه‌ها و سایر اجزای سد کاربرد دارد.
ساخت ستون‌ها:  میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان در ساخت ستون‌ها، به عنوان آرماتور اصلی برای تقویت بتن استفاده می‌شود. این میلگرد در ساخت ستون‌های ساختمان، پل و سایر سازه‌ها کاربرد دارد.
ساخت تیرها: میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان در ساخت تیرها، به عنوان آرماتور اصلی برای تقویت بتن استفاده می‌شود. این میلگرد در ساخت تیرهای ساختمان، پل و سایر سازه‌ها کاربرد دارد.

جمع‌بندی

با توجه ویژگی ها و نکاتی که گفته شد میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان یک میلگرد با کیفیت و مقاوم است که توسط یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد یعنی کارخانه ذوب‌آهن اصفهان در ایران تولید می‌شود. این میلگرد برای ساخت سازه‌های بتنی مطمئن و ایمن گزینه مناسبی است . همچنین قیمت میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان نیز بسیار مناسب است. و به جرعت می‌توانیم بگوییم که این میلگرد برای ساخت سازه‌های بتنی مطمئن و ایمن گزینه مناسبی است. و در آخر اگر قصد سفارش و خرید این محصول را دارید با  آهن‌رسان در تماس باشید کارشناسان فروش آهن‌رسان آخرین نرخ روز این مقطع را به شما خواهند گفت و برای خرید آسان و راحت این مقطع فولادی شما را راهنمایی خواهند کرد.
شماره تماس ۳۱۹۱۶ پل ارتباطی شما با آهن‌رسان است.

سوالات متداول

۱ قیمت میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان چگونه تعیین می‌شود؟ و چقدر است؟
قیمت میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان با توجه به قیمت روز شمش فولادی و سایر عوامل تعیین می‌شود. و همانطور که گفته شد می‌توانید برای اطلاع از قیمت روز این نوع میلگرد صفحه آهن‌رسان را مشاهده بفرمایید.

۲. آیا میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان اصفهان مرغوب است؟
بله، میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان اصفهان یک میلگرد با کیفیت و مقاوم است که توسط یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در ایران تولید می‌شود.

۳. چه عواملی بر کیفیت میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان تاثیر می‌گذارد؟
کیفیت میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله مواد اولیه، فرآیند تولید، کنترل کیفیت و شرایط نگهداری قرار دارد.

۴. چگونه می‌توان از کیفیت میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان اطمینان حاصل کرد؟
برای اطمینان از کیفیت میلگرد ۳۲ ذوب آهن اصفهان، می‌توان از آنالیز شیمیایی و مکانیکی میلگرد استفاده کرد. همچنین می‌توان از گواهینامه‌های کیفیت صادر شده توسط شرکت تولیدکننده میلگرد اطمینان حاصل کرد.

۵. چگونه می‌توانیم میلگرد ۳۲  ذوب آهن اصفهان را از آهن‌رسان بخریم؟
برای خرید انواع میلگرد اصفهان و سایر محصولات فولادی در آهن‌رسان می‌توانید به دو روش تلفنی و ثبت سفارش اینترنتی در سایت، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را در محل دلخواه خود تحویل بگیرید. برای ثبت سفارش می‌توانید محصول مورد نظر را انتخاب کرده و ثبت سفارش را انجام دهید و برای سفارش تلفنی هم می‌توانید با شماره ۳۱۹۱۶ تماس حاصل فرمایید.

 

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 32 ذوب آهن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *