قیمت میلگرد 32 شاهین بناب

30,000 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 32 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 30,000 0%
قیمت میلگرد 32 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 30,000 0%
قیمت میلگرد 32 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 30,000 0%
قیمت میلگرد 32 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 30,000 0%
قیمت میلگرد 32 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 30,000 0%
قیمت میلگرد 32 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 30,000 0%
قیمت میلگرد 32 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ 30,000 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 32 شاهین بناب

در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 30,000 تومان می باشد

میلگرد ۳۲ شاهین بناب قیمتی متغیر در بازار دارد. زیرا قیمت این نوع مصالح ساختمانی به عوامل متعدد و زیادی وابسته است. عواملی چون اقتصاد حاکم بر کشور، هزینه مواد اولیه، هزینه‌های باربری و مواردی دیگر می‌تواند به‌طور مستقیم قیمت میلگرد ۳۲ شاهین بناب را تغییر دهد. به همین علت برای خرید میلگرد علاوه‌بر مراجعه به شرکت معتبر باید از قیمت روز میلگرد هم مطلع باشید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آهن رسان قیمت میلگرد شاهین بناب را مشاهده نمایید. همچنین با شماره‌گیری ۰۵۱۳۱۹۱۶  با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات کاملی بدست آورید.

قیمت روز میلگرد ۳۲ شاهین بناب

قیمت میلگرد ۳۲ شاهین بناب، بر اساس فاکتورهایی مانند  قیمت آهن، وزن و هزینه مواد اولیه به‌کار رفته در میلگرد محاسبه می‌شود. زیرا در هر بار تأمین مواد اولیه هزینه‌ها متفاوت است و این موضوع بر قیمت میلگرد نیز اثر می‌گذارد. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۳۲ شاهین بناب با شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶  تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. همچنین می‌توانید به سایت آهن رسان نیز مراجعه نمایید.

قیمت میلگرد ۳۲ شاهین بناب امروز

قیمت میلگرد ۳۲ شاهین بناب امروز با توجه به نواسانات قیمت در بازار ارز و دلار مشخص می‌شود. زیرا قیمت دلار به‌صورت مستقیم و لحظه‌ای بر قیمت میلگرد ۳۲ تأثیر می‌گذارد. به همین علت برای خرید میلگرد نیاز است قیمت‌ها را لحظه‌ای دنبال کنید. برای این کار می‌توانید در کانال قیمت آهن مشهد آهن رسان عضو شوید تا از قیمت میلگرد ۳۲ شاهین بناب امروز مطلع شوید.

خرید میلگرد ۳۲ شاهین بناب

برای خرید میلگرد ۳۲ شاهین بناب باید مجموعه‌ای معتبر را انتخاب کنید. زیرا در بازار نوع تقلبی این میلگردها را با نام میلگرد ۳۲ شاهین بناب می‌فروشند که باعث می‌شود استحکام موردنظر را نداشته باشد و پروژه با مشکل مواجه شود. در این حالت افراد باید هزینه‌های بیشتری پرداخت کنند تا مجدداً میلگردهای باکیفیت و اصل را خریداری کند. به همین علت دقت اولیه در زمان خرید میلگرد ۳۲ شاهین بناب مهم است. برای خرید میلگرد می‌توانید با شماره‌ی امکان خرید اقساطی نیز وجود دارد؟
تماس بگیرید تا کارشناسان آهن رسان به‌طور کامل شما را راهنمایی کنند.

نحوه خرید میلگرد ۳۲ شاهین بناب از آهن رسان

ما در آهن رسان به تمام دغدغه‌های مشتریان توجه کرده‌ایم و شرایط خرید را بر اساس آن فراهم کرده‌ایم. نحوه خرید میلگرد ۳۲ شاهین بناب از آهن رسان در دو روش خرید اعتباری و چکی امکان‌پذیر است. افراد می‌توانند با توجه به شرایط پروژه‌ای که دارند از یکی از این دو روش استفاده کنند. برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه خرید میلگرد ۳۲ به صفحه‌ی خرید اعتباری آهن آلات مراجعه کنید یا با شماره‌ی امکان خرید اقساطی نیز وجود دارد؟
تماس بگیرید تا کارشناسان ما به تمامی سوالات شما پاسخ دهند.

مشخصات فنی میلگرد ۳۲ شاهین بناب

مجتمع تولیدی فولاد شاهین بناب میلگردهای ۳۲ باکیفیتی را تولید می‌کند. این میلگردها دارای قطر ۳۲ میلی‌متری هستند که تنش گسیختگی ۶۰۰۰ هزار کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع دارند. میلگرد ۳۲ شاهین بناب در دو نوع ساده و آجدار تولید می‌شود. نوع آجدار آن به علت آج‌هایی که دارد چسبندگی بیشتری به بتن پیدا کرده و باعث استحکام بیشتر سازه خواهد شد.

سخن پایانی

میلگرد ۳۲ شاهین بناب یکی از مقاطع فولادی است که در ساخت‌وساز استفاده می‌شود. این میلگرد به استحکام سازه‌ها کمک می‌کند؛ به همین علت یکی از مصالح پرکاربرد در صنعت ساختمان‌سازی است. قیمت میلگرد ۳۲ شاهین بناب با توجه به عوامل متعددی تغییر می‌کند. به همین علت امکان دارد قیمت امروز میلگرد با روزهای گذشته متفاوت باشد. برای این‌که از قیمت‌های روز اطلاع پیدا کنید به سایت آهن رسان مراجعه کنید یا با شماره ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا  کارشناسان ما به‌طور کامل شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

آیا قیمت‌ها به‌صورت روزانه در سایت آهن رسان به‌روز می‌شوند؟

بله، ما در ابتدای هر روز قیمت میلگرد ۳۲ شاهین بناب امروز را وارد می‌نماییم.

برای خرید میلگرد ۳۲ شاهین بناب باید از چه طریقی اقدام کنیم؟

برای خرید میلگرد ۳۲، با کارشناسان ما به شماره‌ی ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند.

هزینه‌ی باربری بر عهده چه کسی است؟

هزینه حمل‌ونقل و باربری مطابق قرارداد بر عهده‌ی خریدار است.

امکان خرید اقساطی نیز وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید با ارائه چک، بدون پرداخت هزینه‌ای میلگرد ۳۲ شاهین بناب را خریداری کنید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 32 شاهین بناب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *