قیمت میلگرد 32 نیشابور

27,710 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

نیشابور

استاندارد

A3

نوع

آجدار

سایز

32 میلی متر

طول

12 متر

ضخامت

32 میلی متر

محل بارگیری

کارخانه

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 32 نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 27,710 0%
قیمت میلگرد 32 نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 27,710 0%
قیمت میلگرد 32 نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 27,710 0%
قیمت میلگرد 32 نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 27,710 0%
قیمت میلگرد 32 نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ 27,710 0%
قیمت میلگرد 32 نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 27,710 0%
قیمت میلگرد 32 نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ 27,710 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد ۳۲ نیشابور در حوزه ساخت و ساز به عنوان یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه‌ها و بودجه‌بندی پروژه‌های ساختمانی مطرح می‌شود. میلگرد ۳۲ نیشابور به عنوان یکی از انواع مصالح ساختمانی، در ساخت و تقویت سازه‌های مختلف از جمله ساختمان‌ها، پل‌ها و سازه‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تغییرات در قیمت مواد اولیه تولید، تقاضا و عرضه در بازار، شرایط اقتصادی منطقه و کشور، تغییرات در سیاست‌های دولتی، و تحولات فناوری از جمله عواملی هستند که تعیین قیمت میلگرد ۳۲ نیشابور را تحت تأثیر قرار می‌دهند. برای مهندسان، متخصصان ساختمانی و مدیران پروژه‌های ساختمانی، آگاهی از این تغییرات و نوسانات بازار بسیار اهمیت دارد تا بتوانند تصمیمات مناسبی در خصوص برنامه‌ریزی، مدیریت هزینه‌ها و بهره‌وری پروژه‌های خود اتخاذ کنند و با تغییرات بازار به بهترین شکل ممکن سازگاری داشته باشند.

میلگرد ۳۲ نیشابور از جمله مهم‌ترین میلگردهای تولیدی در کشور است که توسط کارخانه فولاد خراسان می‌شود. میلگرد ۳۲ نیشابور در جدول سایز و وزن میلگردها، میلگرد یکی مانده به آخر به‌حساب می‌آید. قیمت میلگرد ۳۲ نیشابور با توجه به وزن بالا و فروش آن به‌صورت کیلویی، گران‌تر از سایر میلگردها است. بنابراین کسب اطلاعات دقیق درباره این سایز از میلگرد و قیمت میلگرد امروز، کمک می‌کند تا خرید بهتر، به‌صرفه‌تر و مطمئن‌تری داشته باشید.

قیمت روز میلگرد ۳۲ نیشابور

همانطور که اشاره هم کردیم، قیمت روز میلگرد ۳۲ نیشابور موردی است که با توجه به سایز بزرگتر و وزن بیشتر آن، از قیمت میلگرد نیشابور در سایزهای دیگرش بیشتر است. برای اطلاع از قیمت روز میلگرد ۳۲ نیشابور ضمن مشاهده لیست قیمت‌ها در آهن‌رسان، این امکان را دارید تا برای استعلام لحظه‌ای و دقیق‌تر قیمت با شماره ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما در تیم فروش، اطلاعات مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهند. علاوه‌بر این، در آهن رسان این امکان را دارید تا قیمت آهن امروز را هم مشاهده کنید و مقاطع فولادی موردنظرتان را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنید.

وزن میلگرد ۳۲ نیشابور

وزن میلگرد ۳۲ نیشابور موردی است که درباره آن اشاراتی داشتیم و وقت آن رسیده تا به‌صورت دقیق‌تر به بررسی آن بپردازیم. وزن میلگرد ۳۲ نیشابور حدود ۷۶ کیلوگرم است به‌صورت شاخه‌ای و به‌طول ۱۲ متر به فروش می‌رسد. برای خرید میلگرد آجدار ۳۲ نیشابور می‌توانید روی آهن رسان و تیم فروش حرفه‌ای و کاربلد ما حساب باز کنید و خیالتان از جهت امنیت خرید، سرعت در ارسال مرسوله و کیفیت میلگرد راحت باشد.

قیمت میلگرد 32 نیشابور، مشاهده وزن میلگرد 32 نیشابور و جدول مشخصات در آهن رسان

 

مشخصات میلگرد آجدار ۳۲ نیشابور

میلگرد ۳۲ نیشابور از نوع آجدار است و به‌صورت شاخه‌هایی به‌طول ۱۲ متر به فروش می‌رسد. میلگرد ۳۲ نیشابور دارای استاندارد A3 است که به نحوه ساخت آن اشاره دارد. علاوه‌بر این، میلگرد آجدار ۳۲ نیشابور همانند میلگردهای دیگر به‌صورت کیلویی فروخته می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها در کارخانه فولاد خراسان عبارتند از: میلگرد ۱۶ نیشابور و میلگرد ۱۴ نیشابور. ضمناً تعداد میلگردهای ۳۲ نیشابور در هر بندیل هم به حدود ۲۷ عدد می‌رسد.

خرید میلگرد ۳۲ نیشابور

برای خرید میلگرد ۳۲ نیشابور می‌توانید از طریق آهن رسان به دو روش اقدام کنید؛ خرید به‌صورت ثبت سفارش اینترنتی و خرید به‌صورت تلفنی. برای ثبت سفارش اینترنتی خرید میلگرد ۳۲ نیشابور تنها کافی است تا در سایت آهن رسان لیست محصولات خود را به همراه شماره تماس و همچنین روش دریافت پاسخ وارد کنید تا با شما تماس گرفته شود و برای خرید میلگرد ۳۲ نیشابور آنچه نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهند.
خرید به‌صورت تلفنی اما ساده‌تر است. در خرید با این روش، شما تنها کافی است تا با تیم فروش ما در آهن‌رسان به شماره ۳۱۹۱۶ ارتباط بگیرید تا تمام آنچه نیاز دازید بدانید را دریافت کنید. بنابراین امکان ثبت سفارش به‌صورت تلفنی هم وجود دارد که برای بهره‌مندی از آن می‌توانید روی کارشناسان ما حساب باز کنید.

سوالات متداول

برای خرید میلگرد ۳۲ نیشابور از آهن رسان چه راه‌هایی وجود دارد؟

برای خرید میلگرد ۳۲ نیشابور از آهن رسان، به دو روش ثبت سفارش به‌صورت اینترنتی و خرید تلفنی می‌توانید اقدام کنید.

قیمت میلگرد ۳۲ نیشابور چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت میلگرد ۳۲ نیشابور ضمن مشاهده لیست قیمت‌ها در آهن‌رسان، می‌توانید با شماره تماس ۳۱۹۱۶ و واحد فروش ما ارتباط بگیرید.

وزن میلگرد ۳۲ نیشابور چقدر است؟

وزن میلگرد ۳۲ نیشابور حدود ۷۶ کیلوگرم است که در نتیجه بر قیمت تمام شده میلکرد جهت خرید، تاثیر قابل توجهی می‌گذارد.

برای دریافت مشاوره خرید میلگرد ۳۲ نیشابور، با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

برای دریافت مشاوره خرید میلگرد ۳۲ نیشابور تنها کافی است تا با شماره ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 32 نیشابور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *