قیمت میلگرد 8 شاهین بناب

30,660 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 8 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 30,660 0%
قیمت میلگرد 8 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 30,660 0%
قیمت میلگرد 8 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 30,660 0%
قیمت میلگرد 8 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 30,660 0%
قیمت میلگرد 8 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 30,660 0%
قیمت میلگرد 8 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 30,660 0%
قیمت میلگرد 8 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ 30,660 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 8 شاهین بناب

در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 30,660 تومان می باشد

قیمت میلگرد ۸ شاهین بناب به‌صورت روزانه در حال تغییر است چرا که زیرا عوامل زیادی بر قیمت این نوع میلگرد تأثیر می‌گذارند. به همین علت افرادی که برای پروژه‌های ساختمانی به میلگرد ۸ نیاز دارند باید روزانه قیمت آن را بررسی کنند. برای این کار می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کرده و از قسمت قیمت میلگرد، قیمت هر روز را مشاهده کنید. همچنی برای خرید میلگرد ۸ بناب نیز می‌توانید با شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

قیمت میلگرد ۸ شاهین بناب امروز

قیمت میلگرد ۸ شاهین بناب امروز بر اساس قیمت آهن نوسانات بازار ارز و دلار مشخص می‌شود. زیرا هر تغییری در این بازار به‌صورت مستقیم قیمت میلگرد را دست‌خوش تغییر می‌کند. برای مشاهده قیمت امروز میلگرد ۸ شاهین بناب به سایت آهن رسان مراجعه نمایید. ما در این سایت قیمت‌ها را به‌صورت روزانه وارد می‌کنیم و شما می‌توانید روزانه قیمت را از آهن رسان بررسی کنید.

قیمت روز میلگرد ۸ شاهین بناب

هزینه‌های مواد اولیه، حمل‌ونقل و شرایط اقتصادی می‌تواند قیمت میلگرد شاهین بناب را تغییر دهد. به همین دلیل برای خرید میلگرد ۸ شاهین بناب باید از قیمت روز آن اطلاع داشته باشید. برای مشاهده قیمت‌های روز می‌توانید در کانال قیمت آهن مشهد عضو شوید. همچنین از طریق سایت و شماره‌ی ۰۵۱۳۱۹۱۶  نیز می‌توانید از قیمت روز میلگرد ۸ شاهین بناب اطلاع پیدا کنید.

خرید میلگرد ۸ شاهین بناب

برای خرید میلگرد ۸ شاهین بناب باید تأمین‌کنندگانی پیدا کنید که آن را به‌صورت مستقیم از در کارخانه تهیه کنند. زیرا به این صورت مطمئن می‌شوید که مصالحی باکیفیت دریافت می‌کنید. ما در آهن رسان میلگرد ۸ را به‌صورت مستقیم از کارخانه‌ شاهین بناب تهیه می‌کنیم و به دست خریداران می‌رسانیم.

نحوه خرید میلگرد ۸ شاهین بناب

میلگردها مصالحی پر هزینه برای هر پروژه‌ای هستند، به همین علت خریداران برای خرید میلگرد ۸ بسیار محتاطانه عمل می‌کنند. در آهن رسان باتوجه به تجربه‌ ما در این حوزه، دو روش خرید اعتباری و اقساطی را در اختیار خریداران قرار می‌دهیم. با این دو روش شما می‌توانید خریدی مطمئن را تجربه کنید. برای اطلاع از نحوه خرید میلگرد ۸ شاهین بناب از آهن رسان به صفحه‌ خرید آهن آلات مراجعه نمایید. یا با شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. ما در آهن رسان برای آسودگی خیال شما امکانی فراهم کردیم که فردی از طرف بانک بر تمام مراحل خرید و بستن قرارداد ناظر باشد تا همه چیز قانونی پیش‌ رود.

 

مشخصات فنی میلگرد ۸ شاهین بناب

میلگرد ۸ به‌وسیله‌ی کارخانه‌ی شاهین بناب تولید و به بازار عرضه می‌شود. از ویژگی‌های این میلگرد می‌توان به تنش جاری ۳۴۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع، تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و قطر ۸ میلی‌متری اشاره کرد. شایان ذکر است که میلگرد ۸ شاهین بناب به‌صورت شاخه‌های ۱۲ متری در بازار وجود دارد. توجه کنید که از این محصول نباید برای سازه‌هایی که تغییر شکل می‌دهند و عملیات جوشکاری روی آنها انجام می‌شود استفاده کرد. از میلگرد ۸ شاهین بناب برای افزایش مقاومت و استحکام سازه‌های بتنی، ساخت ستون‌ها و تیرها استفاده می‌شود.

سخن پایانی

میلگرد ۸ شاهین بناب یکی از مقاطع پرکاربرد در صنعت ساختمان‌سازی است. به همین علت قیمت و کیفیت این محصول در پروژه‌های ساختمانی برای مدیران پروژه اهمیت فراوانی دارد. شایان ذکر است که قیمت میلگرد ۸ شاهین بناب به‌صورت روزانه در حال تغییر است و برای خرید آن باید هر روز قیمت را بررسی کنید. همچنین برای خرید این مصالح ساختمانی باید به تأمین‌کنندگان معتبر مراجعه کنید تا محصولی باکیفیت در اختیار شما قرار دهد. ما در آهن رسان با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه‌ی تأمین مصالح ساختمانی، میلگرد ۸ شاهین بناب را از در کارخانه تهیه می‌کنیم. به همین علت شما برای خرید و اطلاع از قیمت روز این مصالح می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کرده یا با شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

سوالات متداول

شرایط خرید اقساطی از آهن رسان چگونه است؟

برای خرید اقساطی باید چک ارائه دهید تا بتوانید سفارش خود را ثبت و میلگرد ۸ شاهین بناب را دریافت نمایید.

چگونه از قیمت امروز میلگرد ۸ شاهین بناب مطلع شوم؟

با مراجعه به سایت آهن رسان در صفحه‌ی قیمت میلگرد می‌توانید قیمت امروز میلگرد را مشاهده نمایید.

قیمت‌ها در آهن رسان روزانه گذاشته می‌شوند؟

بله، ما به‌صورت روزانه قیمت‌های روز میلگرد ۸ شاهین بناب را در سایت اعلام می‌کنیم.

برای دریافت مشاوره با چه شماره‌ای تماس بگیرم؟

کارشناسان ما با شماره‌ی ۳۱۹۱۶ آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 8 شاهین بناب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *