قیمت میلگرد 8 حسن رود

29,500 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 8 حسن رود ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 29,500 0%
قیمت میلگرد 8 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 29,500 0%
قیمت میلگرد 8 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 29,500 1.67%
قیمت میلگرد 8 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 30,000 0.66%
قیمت میلگرد 8 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 30,200 0.98%
قیمت میلگرد 8 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 30,500 1.67%
قیمت میلگرد 8 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 30,000 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 8 حسن رود

در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 29,500 تومان می باشد

شرکت فولاد حسن رود، شرکتی پیشرو در زمینه تولید و فروش آهن‌آلات است. یکی از محصولات متنوع تولید شده توسط این مجموعه، میلگرد ۸ حسن رود نام دارد. برای خرید میلگرد ۸ آجدار حسن رود به صورت کیلویی به فروش می‌رسند و قیمت میلگرد ۸ نیز به صورت کیلویی اعلام می‌شود. سفارش‌های شما با هر حجمی درب کارخانه بارگیری می‌شوند و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسند.

قیمت میلگرد ۸ حسن رود امروز

در بازار قیمت هر جنس با توجه به عوامل زیادی تعیین می‌شود و بالا و پایین شدن قیمت هر کدام از این عوامل قیمت میلگرد را نیز تغییر می‌دهد. قیمت میلگرد ۸ حسن رود و حتی قیمت میلگرد ساده هم در شرکت حسن رود به صورت روزانه در حال تغییر است پس به شما توصیه می‌کنیم در صورت تمایل به خرید میلگرد حتما قبل از ثبت سفارش از قیمت‌ میلگرد ۸ حسن رود گیلان استعلام بگیرید.

خرید میلگرد ۸ حسن رود

خرید اینترنتی در سال‌های اخیر به بهترین روش خرید تبدیل شده و همه تلاش می‌کنند که خرید‌های خود را تا جای ممکن به صورت اینترنتی انجام دهند و از خرید حضوری اجتناب کنند. برای خرید میلگرد نیز امکان خرید اینترنتی و غیرحضوری فراهم شده و دیگر نیاز نیست برای خرید میلگرد مورد نیاز خود به فروشگاه‌های فروش میلگرد مراجعه کنید. سایت‌های زیادی برای خرید اینترنتی میلگرد وجود دارند که آهن‌رسان یکی از بهترین‌ها در بین این سایت‌ها است. این سایت انواع مختلف و محصولات بسیار متنوعی از محصولات شرکت فولاد حسن رود را در معرض فروش گذاشته و به راحتی می‌توانید تمام میلگردهای مورد نیاز خود را از این طریق فراهم کنید. خرید میلگرد ۸ حسن رود یکی از خریدهایی است می‌توانید با خیال راحت در آهن‌رسان ثبت کنید تا بهترین محصول با سریع‌ترین و بهترین روش‌ها به دست شما برسد.

مزایای خرید میلگرد ۸ حسن رود از آهن‌رسان

آهن‌رسان یکی از مهم‌ترین و معتبر‌ترین سایت‌های خرید آهن‌آلات ساختمانی در ایران است که انواع آهن‌آلات را به فروش می‌رساند. قیمت انواع مختلف آهن‌آلات متنوع در این سایت مناسب‌ترین قیمت آهن‌ در بازار ایران محسوب می‌شود و مشتری می‌تواند اطمینان داشته باشد با مناسب‌ترین قیمت موجود خرید کرده است. یکی از بهترین امکاناتی که این سایت در اختیار مشتریان خود قرار داده امکان خرید اعتباری آهن ‌آلات  است. به این ترتیب مشتریان آهن‌رسان می‌توانند حتی در صورت کمبود بودجه هم خرید کنند و هزینه سفارش خود را بعدا پرداخت کنند. به طور کلی مزایای خرید میلگرد ۸ حسن رود آنقدر زیاد هستند که مشتری‌ها با اطمینان از این سایت خرید کنند.

مشخصات میلگرد ۸ حسن رود

میلگرد ۸ حسن رود، میلگردی آجدار محسوب می‌شود که آج‌هایی به شکل مارپیچ در تمام طول خود دارد که این آج‌ها سبب می‌شوند این نوع میلگرد برای سازه‌هایی که تغییر شکل دارند مناسب نباشد. مشخصات میلگرد ۸ حسن رود به گونه‌ای است که اصلا مناسب جوشکاری نبوده و به هیچ وجه نباید روی آنها جوشکاری کرد. این میلگرد به عنوان یک میلگرد با استاندارد A2 دارای تنش جاری در حدود ۳۴۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تنش گسیختگی در حدود ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. این میلگردها با  داشتن تغییر شکل نسبی پلاستیکی در حدود ۱۸ درصد برای انواع مصارف ساختمانی مناسب بوده و می‌توانیم در ساخت همه بخش‌های ساختمان‌ها از این نوع میلگرد استفاده کنیم. در واقع کاربردهای میلگرد ۸ حسن رود را می‌توان در همه بخش‌های اسکلت ساختمان‌ها پیدا کرد. هر شاخه این میلگرد‌ها حدود ۱۲ متر طول دارد و به صورت کیلویی به فروش می‌رسد.

سوالات متداول

از میلگرد ۸ حسن رود در چه سازه‌هایی نمی‌توانیم استفاده کنیم؟

میلگرد ۸ حسن رود آج‌هایی به شکل مارپیچی دارد که باعث می‌شوند برای سازه‌هایی که تغییر شکل دارند نتوانیم از آنها استفاده کنیم.

از میلگرد ۸ حسن رود برای ساختن کدام بخش‌ از ساختمان‌ها می‌توان استفاده کرد؟

این میلگردها یک ویژگی به نام تغییر شکل نسبی پلاستیکی دارند که حدود ۱۸ درصد است. این ویژگی باعث می‌شود در همه بخش‌های ساختمان‌ها کاربرد داشته باشند.

هر شاخه میلگرد ۸ حسن رود چند متر طول دارد؟

هر شاخه میلگرد ۸ حسن رود ۱۲ متر طول دارد و به صورت کیلویی به فروش می‌رسد.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 8 حسن رود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *