قیمت میلگرد 8 درپاد تبریز

38,070 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 8 درپاد تبریز ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ 38,070 0%
قیمت میلگرد 8 درپاد تبریز ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ 38,070 0%
قیمت میلگرد 8 درپاد تبریز ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ 38,070 78.82%
قیمت میلگرد 8 درپاد تبریز ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ 21,290 0%
قیمت میلگرد 8 درپاد تبریز ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ تماس بگیرید 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 8 درپاد تبریز

در تاریخ ۲۶ دی ۱۴۰۲

برابر با 38,070 تومان می باشد

قیمت میلگرد ۸ درپاد تبریز مانند سایر محصولات فولادی مثل قیمت آهن تحت تأثیر عوامل مختلفی به­‌صورت روزانه تغییر می‌کند. وزن و کیفیت محصول، قیمت مواد اولیه (قیمت فولاد و قیمت میلگرد)، نوسانات بازار، نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، وضعیت معامله میلگرد در بورس کالا، برند تولیدکننده و هزینه حمل‌ونقل از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت میلگرد به‌­شمار می‌روند. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۸ درپاد تبریز می‌توانید به صفحه قیمت میلگرد درپاد تبریز مراجعه کنید و قیمت این محصول و سایر میلگردهای تولیدی این کارخانه را ببینید.

قیمت میلگرد ۸ درپاد تبریز امروز

قیمت روز میلگرد ۸ درپاد تبریز با توجه به برخی عوامل اقتصادی و سیاسی تغییر می‌کند که این تغییرات قیمتی روی نمودار قیمت میلگرد ۸ درپاد اعمال می‌شود. قیمت میلگرد ۸ درپاد از قیمت میلگرد ۱۰ درپاد تبریز کمتر است. برای اطلاع از قیمت روز میلگرد ۸ درپاد تبریز می‌توانید با کارشناسان فروش آهن‌رسان در تماس باشید: (☎ ۰۵۱۳۱۹۱۶).

خرید میلگرد ۸ درپاد تبریز

آهن‌رسان با فراهم‌سازی چند شیوه خرید و امکان ارائه مشاوره به خریداران میلگرد ۸ درپاد و سایر محصولات فولادی، دست شما را برای خرید باز گذاشته است. سریع‌ترین و راحت‌ترین روش خرید، خرید تلفنی از طریق تماس با کارشناسان فروش آهن‌رسان (☎ ۰۵۱۳۱۹۱۶) است که پیش از خرید می‌توانید از مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات فنی برای خرید مطلع شوید. از طرفی می‌توانید با ثبت سفارش آنلاین در سایت نیز درخواست خرید محصول را برای کارشناسان فروش ما ارسال کنید تا ادامه فرآیند خرید از طرف آن‌ها پیگیری شود و خرید شما نهایی شود.

یکی دیگر از راه‌های خرید میلگرد ۸ درپاد تبریز، فروش اعتباری میلگرد و آهن آلات است که در شرایط سخت اقتصادی و کمبود نقدینگی برای خرید و فروش مقاطع فولادی که یکی از روش‌های موثر و کارآمد در این زمینه شناخته می‌شود، در آهن‌رسان فراهم است. در این روش، خریدار پس از گشایش اعتبار نزد بانک‌های سراسر کشور، نسبت به پرداخت مبلغ سفارش و ارائه مدارک لازم به بانک اقدام می‌کند. سپس بانک پس از تحویل میلگرد ۸ درپاد به خریدار توسط فروشنده و پایان معامله، مبلغ محصول را به فروشنده تحویل می‌دهد.

مشخصات فنی میلگرد آجدار ۸ درپاد تبریز

میلگرد ۸ درپاد، در زمره‌ی میلگردهای ترد و خشک قرار دارد. افزایش استحکام و مقاومت سازه‌های بتنی و در نتیجه افزایش عمر مفید آن‌ها، هدف اصلی کاربرد عمده این محصول در صنعت ساختمان‌سازی محسوب می‌شود. وزن میلگرد ۸ درپاد تبریز در محدوده وزنی جدول اشتال قرار دارد که برای اطلاع از آن می‌توانید به صفحه جدول وزنی میلگرد مراجعه کنید. میلگرد ۸ درپاد گرید A2، آج‌های مارپیچی شکل، تنش جاری ۳۴۰۰ و تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تغییر شکل نسبی ۱۸ درصدی از ویژگی‌های بارز میلگرد ۸ کارخانه فولاد درپاد تبریز محسوب می‌شوند.

روش تولید میلگرد ۸ درپاد تبریز

تولید میلگرد ۸ درپاد مطابق با گرید A2 و به روش نورد گرم در کارخانه تولیدی درپاد تبریز صورت می‌پذیرد. در این روش به منظور ایجاد قابلیت شکل‌پذیری مناسب، شمش‌های فولادی با ترکیب شیمیایی مورد نظر تا دمای ۱۰۰۰ درجه پیش گرم می‌شوند. سپس با قرارگیری در خطوط و غلتک‌های نورد در اشکال دلخواه تشکیل می‌شوند. در نهایت نیز نسبت به برش آن‌ها در سایزهای دلخواه اقدام می‌شود.

کاربردهای میلگرد ۸ درپاد تبریز

میلگرد ۸ درپاد، علاوه‌بر کاربرد در راستای افزایش مقاومت بتن در ساخت پایه‌های سازه، اسکله، ستون، تیر، دیوار برشی، تولید نگهدارنده‌های پل و دیوار نگهدارنده نیز استفاده می‌شود. البته به علت عدم وجود قابلیت جوشکاری در چنین محصولی، استفاده از آن در بناهای مستعد تغییر شکل توصیه نمی‌شود. همچنین این نوع میلگرد به­‌دلیل برخورداری از ضخامت نسبتا کم، برای سازه‌های نیازمند به استحکام بالا گزینه‌ی مناسبی به نظر نمی‌رسد.

میلگرد ۸ درپاد، پرکاربرد در صنعت ساخت‌وساز

با توجه به نقش مهم میلگرد ۸ درپاد در افزایش مقاومت بتن، این محصول در امر ساختمان‌سازی هم کاربرد فراوان دارد. تولید میلگرد ۸ درپاد مطابق با گرید A2 به معنای برخورداری محصول از آج‌های مارپیچی شکل است. شرکت آهن‌رسان به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در فروش مقاطع فولادی، محصولات فولادی را با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مقاطع فولادی با کارشناسان تیم ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

۱.هدف اصلی تولید میلگرد ۸ درپاد چیست؟

افزایش استحکام سازه‌های بتنی، هدف تولید این نوع میلگرد است.

۲. کارخانه فولاد درپاد از چه گریدی برای ساخت میلگرد ۸ درپاد استفاده می‌کند؟

در این کارخانه از گرید A2 برای ساخت میلگرد ۸ درپاد استفاده می‌شود.

۳. موارد کاربرد میلگرد ۸ درپاد چیست؟

میلگرد ۸ درپاد، در ساخت پایه‌های سازه، اسکله، ستون، دیوار برشی و نگهدارنده، تیر و نگهدارنده پل کاربرد دارد.

۴. روش تولید میلگرد در کارخانه درپاد چیست؟

این کارخانه از روش نورد گرم برای تولید میلگرد ۸ درپاد استفاده می‌کند.

۵. میلگرد درپاد چگونه باعث افزایش مقاومت بتن می‌شود؟

میلگرد آجدار با ایجاد درگیری بیشتر با بتن، مقاومت بتن را افزایش می‌دهد.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 8 درپاد تبریز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *