قیمت میلگرد ساده 12 کویر کاشان

27,000 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد ساده 12 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 12 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 12 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 12 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 12 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 12 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 12 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ 27,000 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد ساده 12 کویر کاشان

در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

برابر با 27,000 تومان می باشد

میلگردها یکی از مهم‌ترین مقاطع فولادی هستند که در سایزهای مختلفی و توسط کارخانه‌های متعددی تولید می‌شوند. قیمت میلگرد همیشه در حال نوسان است. یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین میلگردهای تولیدی در بازار فولاد، میلگرد ۱۲ کاشان است که به واسطه تجهیزات پیشرفته و به‌روز و حتی مطابق با استانداردهای بین‌المللی ساخته می‌شود. اطلاع از قیمت میلگرد ۱۲ کاشان دغدغه بسیاری از افرادی است که بنا به دلایلی به خرید این محصول نیاز دارند. برای خرید میلگرد ۱۲ کاشان می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ با کارشناسان ما در تماس باشید تا بتوانید بهترین محصول را بخرید.

قیمت میلگرد ۱۲ کاشان امروز

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ میلگردهای ۱۲، مقاومت بالای این محصولات در برابر فشارهای وارد شده به سازه است. این محصول نسبت به سایز ۸ و سایز ۱۰ میلگرد انعطاف‌پذیری کمتری دارد و همین موضوع باعث شده که بتوان از آن برای پروژه‌های ساختمانی استفاده کرد. قیمت میلگرد کاشان امروز بر اساس پارامترهای مختلفی مانند: وزن این محصول، قیمت دلار، نوسانات بازار فولاد، میزان عرضه و تقاضا و… تعیین می‌شود. تمامی این پارامترها باید قبل از خرید به دقت بررسی شوند تا باعث صرف هزینه‌های زیادی در پروژه شما نشود. اطلاع از قیمت آهن امروز به شما کمک می‌کند که بتوانید تمامی مقاطع فولادی را در بهترین زمان ممکن خریداری کنید.

قیمت روز میلگرد ۱۲ کاشان

قیمت روز میلگرد ۱۲ کاشان بیشتر از هر موضوع دیگری به وزن این محصول بستگی دارد. هرچقدر که وزن میلگرد بالاتر باشد، قیمت بیشتری هم در بازار خواهد داشت. شما باید قبل از خرید از قیمت روز میلگرد ۱۲ کاشان مطلع باشید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید.  قیمت روز میلگرد۱۲ کاشان در سایت آهن رسان در یک جدول برای کاربران قابل مشاهده است.

خرید میلگرد ۱۲ کاشان

خرید میلگرد ۱۲ کاشان اغلب برای پروژه‌هایی است که در مناطق مرکزی کشور هستند. در زمان خرید این محصول حتما باید به وزن میلگرد ۱۲ کاشان دقت داشته باشید و سعی کنید از مراکز معتبر و شناخته شده این محصول را خریداری کنید. خرید از مجموعه‌های باکیفیت و شناخته شده باعث می‌شود که پروژه نهایی شما کیفیت خوبی داشته باشد و مجبور به پرداخت‌ هزینه‌های اضافی نباشید.

برای خرید این محصول می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. اگر نقدینگی کافی ندارید، می‌توانید این محصول را به صورت اعتباری از ما خریداری کنید؛ اما باید ابتدا شرایط خرید اعتباری میلگرد را بدانید. برای این منظور می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

نحوه خرید میلگرد ۱۲ کاشان

امروزه خرید مقاطع فولادی به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. شما برای خرید این محصول از آهن رسان چند گزینه پیش رو دارید:

  • روش نقدی به همراه پرداخت آنلاین: شما می‌توانید با مراجعه به سایت آهن رسان به صورت آنی و لحظه‌ای سفارش خود را ثبت کنید.
  • خرید اعتباری: شما می‌توانید در این شرایط پر از نوسان بازار، خریدی اعتباری از آهن‌رسان داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد نحوه ثبت سفارش اعتباری، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند. شما می‌توانید به صورت چکی یا اقساطی از ما خرید داشته باشید.

مشخصات فنی میلگرد ۱۲ کاشان

میلگرد ۱۲ کاشان مقاومت خوبی در برابر بارهای ضربه‌ای، دینامیکی و… دارد. استانداردهای رعایت شده برای تولید این محصول باعث شده که میلگرد ۱۲ بهترین کیفیت ممکن در بازار فولاد را داشته باشد. از این محصول اغلب برای ساختمان‌های بزرگ و بتنی که به تقویت کننده نیاز دارند، استفاده می‌شود. بیشترین کاربرد میلگرد ۱۲ کاشان در ساخت اسکله‌ها، سازه‌های پارکینگ، بزرگراه‌ها و… است.

قطر این محصول ۱۲ میلی‌متر است و مقاومت بالایی در برابر فشارهای کششی دارد. تنش جاری این محصول ۴۰۰۰کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است و تنش گسیختگی آن برابر با ۶۰۰۰کیلوگرم است. این محصول میلگردی ترد برای ساختمان‌سازی است و بهتر است که عملیات جوشکاری روی آن انجام نشود. تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن ۱۴ درصد است. در زیر می‌توانید مشخصات میلگرد ۱۲ کاشان را مشاهده کنید:

سایز: ۱۲

استاندارد: A3

حالت:شاخه

محل بارگیری: کارخانه

واحد فروش: کیلوگرم

نوع: آجدار

جمع بندی

میلگردهای ۱۲ یکی از مهم‌ترین میلگردهای ساختمان‌سازی هستند که کاربرد وسیعی در بسیاری از صنایع دارند. میلگرد ۱۲ کاشان یکی از باکیفیت‌ترین میلگردهای تولیدی است که مقاومت و دوام بالایی دارد. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۲ کاشان با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما راهنمایی لازم برای خرید این محصول را در اختیار شما می‌گذارند. اگر هم سوالی در این مورد دارید، می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید و سوالات خود را از ما بپرسید.

سوالات متداول

  1. قیمت میلگرد ۱۲ کاشان چقدر است؟

قیمت این محصول نوسان زیادی دارد و برای اطلاع از قیمت آن باید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  1. برای خرید میلگرد ۱۲ کاشان چه کنیم؟

برای خرید این محصول می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید.

  1. آیا می‌توان میلگرد ۱۲ کاشان را به صورت اعتباری  از آهن رسان خرید؟

شما می‌توانید این محصول را به صورت اعتباری از ما خریداری کنید.

  1. بیشترین کاربرد میلگرد ۱۲ کاشان چیست؟

بیشترین کاربرد این محصول در ساختمان‌سازی است.

  1. آیا قیمت میلگرد ۱۲ کاشان بدون ارزش افزوده در سایت درج شده است؟

بله. تمامی قیمت‌های درج شده در سایت بدون ارزش افزوده هستند.

 

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد ساده 12 کویر کاشان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *