قیمت میلگرد ساده 14 کویر کاشان

27,000 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد ساده 14 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 14 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 14 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 14 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 14 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 14 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 14 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ 27,000 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد ساده 14 کویر کاشان

در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

برابر با 27,000 تومان می باشد

مجتمع فولادی کویر کاشان یکی از برترین تولیدکنندگان میلگرد است که تنوع بالایی در تولید انواع میلگردهای ساده و آجدار دارد. تنوع بالا، کیفیت قابل‌قبول، استاندارهای بین‌المللی و حتی مجهز بودن این کارخانه به دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته باعث شده که بتوان از محصولات کویر کاشان در بسیاری از پروژه‌های صنعتی و ساختمانی استفاده کرد. قیمت میلگرد ۱۴ کاشان به فاکتورهای مختلفی مانند قیمت آهن امروز، وزن و ابعاد این محصول بستگی دارد. برای خرید میلگرد ۱۴ کویر کاشان می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید.

قیمت میلگرد ۱۴ کاشان امروز

قیمت میلگرد ۱۴ امروز در سایت آهن رسان درج شده است. دقت داشته باشید که این قیمت‌ها بدون در نظر گرفتن ارزش افزوده هستند و در زمان خرید حدود ۹ درصد ارزش افزوده به مبلغ فاکتور شما اضافه خواهد شد. وزن یکی از مهم‌ترین پارامترهایی است که قیمت میلگرد را تعیین می‌کند. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۴ کاشان می‌توانید به سایت مراجعه کنید.

قیمت روز میلگرد ۱۴ کاشان

بسیاری از معماران و کسانی که در زمینه خرید و فروش مقاطع فولادی فعالیت دارند، همیشه به دنبال اطلاع از قیمت میلگرد کاشان هستند؛ زیرا این محصول کیفیت بسیار خوبی دارد. بیشترین عامل تاثیرگذار بر قیمت روز میلگرد ۱۴ کاشان، نوسانات نرخ دلار است. اگر دلار نرخ افزایشی داشته باشد، بدون شک این محصول هم دچار افزایش قیمت خواهد شد و حتی برعکس این موضوع هم صدق می‌کند. پس سعی کنید زمانی نسبت به خرید این محصول اقدام کنید که دلار نرخ قیمتی کاهشی داشته باشد تا مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی نشوید.

خرید میلگرد ۱۴ کاشان

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان خرید میلگرد کاشان باید مد نظر داشته باشید، گرید و سایز میلگرد است؛ زیرا خرید اشتباه می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری به سازه شما وارد کند. میلگرد ۱۴ کاشان در گرید A3 تولید می‌شود و دارای قطر ۱۴ میلی‌متر است که حتما در زمان خرید باید به این مسئله دقت کنید.

در نظر داشته باشید که بهتر است خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر و فعال که در زمینه فروش مقاطع فولادی فعالیت دارند، انجام دهید. برای خرید میلگرد ۱۴ کاشان و ثبت سفارش این محصول می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید.

نحوه خرید میلگرد ۱۴ کاشان

شما می‌توانید با تماس تلفنی یا حتی اعتباری خرید خود را انجام دهید. شما می‌توانید از هرجای ایران که باشید، به صورت تلفنی ثبت سفارش داشته باشید. برای این منظور باید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما در مورد قیمت میلگرد ۱۴ کاشان، هزینه‌های حمل و نقل، ارسال و… راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما بگذارند.

حتی اگر می‌خواهید به صورت اعتباری خرید داشته باشید، می‌توانید از آهن رسان این نوع میلگرد را به صورت نقدی و اعتباری خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مشخصات فنی و ویژگی‌های میلگرد ۱۴ کاشان

همان‌طور که گفته شد، مهم‌ترین کاربرد میلگرد ۱۴ در ساختمان‌سازی است. از این محصول برای ستون، آرماتور طولی در اجرای فونداسیون، ساخت انواع تیرچه و بسیاری از کاربردهای دیگر می‌توان استفاده کرد. میلگرد ۱۴ کویر کاشان جزء میلگردهای آجدار و گرید A3 است که مقاومت کششی بالایی دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • دارای تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.
  • سخت‌گیری این مقطع فولادی حدود ۶ هزار کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.
  • تغییر شکل نسبی میلگرد ۱۴ درصد است.
  • دارای عاج‌های پیچیده و مارپیچ است. ‌
  • به عنوان میلگرد نیمه خشک شناخته می‌شود.

جمع بندی

برای ساختمان‌سازی می‌توان از میلگردهای مشخصی استفاده کرد که یکی از این‌ها میلگرد سایز ۱۴ است. این سایز میلگرد در کارخانه‌های مختلفی تولید می‌شود و مجتمع کویر کاشان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان این محصول است. برای خرید میلگرد ۱۴ کاشان می‌توانید به صورت حضوری، نقدی یا حتی خرید اعتباری، سفارش خود را از مجموعه آهن رسان انجام دهید.برای استعلام قیمت میلگرد ۱۴ کاشان می‌توانید به صورت روزانه به سایت ما مراجعه کنید. تمامی قیمت‌ها به صورت روزانه در سایت آپدیت می‌شوند.

سوالات متداول

  1. برای خرید میلگرد ۱۴ کاشان چه کنیم؟

برای خرید این محصول یا به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه کنید یا با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

  1. میلگرد ۱۴ کاشان چه ویژگی‌هایی دارد؟

استحکام و دوام بالای این محصول و مقاومت بالای آن در برابر بارهای ضربه‌ای و دینامیکی مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات هستند.

  1. آیا می‌توان این محصول را از آهن رسان به صورت اعتباری خرید ؟

شما می‌توانید میلگرد ۱۴ کاشان را به صورت اقساطی از مجموعه ما خریداری کنید.

  1. قیمت میلگرد ۱۴ کاشان چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت این محصول می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  1. وزن هر شاخه میلگرد ۱۴ چقدر است؟

وزن هر شاخه  میلگرد ۱۴، بین ۱۵ تا ۱۳ کیلوگرم است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد ساده 14 کویر کاشان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *