قیمت میلگرد 18 کویر کاشان

27,000 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 18 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ 27,000 0%
قیمت میلگرد 18 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ 27,000 0%
قیمت میلگرد 18 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ 27,000 0%
قیمت میلگرد 18 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ 27,000 0%
قیمت میلگرد 18 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ 27,000 0%
قیمت میلگرد 18 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 27,000 0%
قیمت میلگرد 18 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ 27,000 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 18 کویر کاشان

در تاریخ ۵ اسفند ۱۴۰۲

برابر با 27,000 تومان می باشد

میلگرد ۱۸ کویر کاشان، یکی از مقاطع فولادی با ابعاد بزرگ و وزن بالاست که توسط کارخانه‌های مختلف مخصوصاً کارخانه فولاد کویر کاشان تولید می‌شود. میلگرد ۱۸ کاشان، به‌دلیل استحکام، مقاومت بالا و دوام بالایی که دارد، در صنایع مختلف از جمله ساختمان‌سازی، صنایع خودرو و تأسیسات دریایی کاربرد دارد بنابراین قیمت میلگرد ۱۸ کاشان برای بسیاری از افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر در حال ساختن پروژه مسکونی بزرگ یا چندطبقه هستید و استحکام سازه برایتان اهمیت دارد، میلگرد ۱۸ فولاد کاشان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. با این حال، شما می‌توانید با شماره‌گیری ۰۵۱۳۱۹۱۶ برای خرید و استعلام قیمت آهن و قیمت میلگرد ۱۸ کاشان اقدام کنید. همچنین، امکان ثبت سفارش و دسترسی به قیمت امروز میلگرد ۱۸ کاشان از طریق وب‌سایت آهن رسان هم امکان‌پذیر است.

قیمت میلگرد ۱۸ کویر کاشان امروز

با توجه به نوسان همیشگی بازار آهن چه در داخل و چه در خارج از کشور، نمی‌توان رقم دقیق و ثابتی برای قیمت میلگرد از جمله میلگرد ۱۸ کویر کاشان ارائه داد. با این حال، بهترین روش برای استعلام قیمت میلگرد ۱۸ فولاد کاشان، استفاده از جدول‌های قیمتی است که به‌صورت روزانه آپدیت می‌شوند.

قیمت میلگرد ۱۸ فولاد کاشان به‌دلیل مقدار عرضه و تقاضا، نوسان نرخ دلار، نرخ جهانی آهن و شمش فولاد دائماً در نوسان است و نمی‌توان رقم ثابتی برای آن ارائه کرد. میلگرد ۱۸ کویر کاشان با ضخامت ۱۸ میلی‌متری، مقاومت سخت و در حالت شاخه با وزن تقریبی ۲۵ کیلوگرم فروخته می‌شود. بنابراین، قیمت نهایی میلگرد ۱۸ کویر کاشان با توجه به وزن میلگرد محاسبه می‌شود.

برای استعلام قیمت روز میلگرد ۱۸ کویر کاشان بهتر است که از وب‌سایت مجموعه آهن رسان یا پل ارتباط تلفنی استفاده کنید. جدول‌ها و فهرست‌های قیمت میلگرد ۱۸ به‌صورت روزانه آپدیت می‌شود. قیمت میلگرد ۱۸ کویر کاشان در مقایسه با ابعاد و ضخامتی که دارد، خیلی زیاد نیست، اما برای عبور از نوسان بازار بهتر است همیشه استعلام بگیرید.

خرید میلگرد ۱۸ کاشان

در حال حاضر، بهترین راه برای خرید میلگرد ۱۸ کویر کاشان، خرید غیرحضوری و استفاده از فرصت‌های مهم مثل استعلام قیمت  و خرید آسان و اقساطی محسوب می‌شود. بنابراین، برای اینکه در حین خرید میلگرد ۱۸ فولاد کاشان برای پروژه‌های ساختمانی خود، همزمان از مشاوره، استعلام لحظه‌ای قیمت و خرید اعتباری بهره‌مند شوید، از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • ثبت تلفنی خرید میلگرد ۱۸ کویر : کافی است با شماره‌تلفن ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا علاوه بر قیمت میلگرد کویر کاشان، در مورد نحوه خرید و تحویل در محل هم گفت‌وگو کنید. همچنین، شما می‌توانید از کارشناسان ما در بخش فروش تلفنی آهن رسان، در مورد حجم خرید میلگرد ۱۸ برای پروژه ساختمانی‌تان مشاوره رایگان دریافت کنید.
  • خرید آنلاین میلگرد ۱۸ فولاد کویر کاشان: برای خرید آنلاین میلگرد ۱۸ در آهن رسان، می‌توانید پس از وارد شدن در صفحه محصول مورد نظرتان، روی گزینه نارنجی‌رنگ ثبت سفارش آنلاین کلیک کنید. در همه صفحات خرید آنلاین در وب‌سایت آهن رسان، گزینه نارنجی‌رنگ دیگری با عنوان محاسبه وزن وجود دارد که با آن می‌توانید قیمت نهایی میلگرد ۱۸ کاشان (شاخه یا کلاف) را قبل از خرید مشاهده کنید.

مشخصات فنی انواع میلگرد ۱۸ فولاد کویر کاشان

میلگرد ۱۸ مجتمع فولاد کویر ماشان در ۲ نوع ساده (A1) و آجدار (A3) و تحت استاندارد ملی ایران با عنوان ISIRI 3132 ساخته می‌شود. میلگرد ۱۸ ساده کاشان در سایزهای ۱۲ تا ۵۰ میلی‌متری و با برخورداری از حداقل تنش تسلیم ۲۴۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع به دست خریداران می‌رسد. همچنین، حداقل مقاومت کششی ۳۶۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و حداقل ازدیاد طول ۲۵ درصدی از جمله مشخصات فنی مهم میلگرد ۱۸ کویر کاشان محسوب می‌شوند که نشان‌دهنده مناسب بودن این محصول برای ساخت سازه‌های مستحکم‌اند.

از طرفی، میلگرد ۱۸ آجدار کویر کاشان با سایز ۱۸ و استاندارد A3 در حالت شاخه با واحد فروش کیلوگرم به‌فروش می‌رسد. از جمله مشخصات میلگرد ۱۸ آجدار کاشان باید به تنش جاری ۴۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربعی و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربعی آن اشاره کنیم.

تغییر شکل نسبی پلاستیکی میلگرد ۱۸ آجدار کاشان ۱۴ درصد است و به‌همین دلیل برای ساختمان‌سازی مناسب است. آج‌های سطح میلگرد ۱۸ کاشان به‌حالت جناقی یا ۷ و ۸ هستند و این محصول برای پروژه‌هایی که سازه ساختمانی تغییر شکل پیدا کرده است، کاربرد ندارد.

مزایای خرید میلگرد ۱۸ کاشان از آهن رسان

مهم‌ترین مزیت خرید میلگرد ۱۸ فولاد کویر کاشان از آهن رسان، امکان استفاده از خرید اعتباری آهن آلات است. با استفاده از این شرایط، شما می‌توانید پروژه ساختمانی‌تان را با خرید اعتباری آهن آلات با چک و بدون پرداخت همه هزینه‌های سفارش تکمیل کنید.

در سمت راست صفحات وب‌سایت آهن رسان، پروفایل یک کارشناس فروش به‌صورت ثابت قرار دارد و آماده ارائه مشاوره خرید محصولات است. علاوه‌براین، امکانات زیر هم در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دارند:

  • ارسال درخواست مشاوره در مورد خرید میلگرد ۱۸
  • دسترسی به جدول قیمت امروز میلگرد کویر کاشان
  • ثبت شماره تلفن همراه برای ارتباط سریع با کارشناس
  • ارائه شرایط بازگشت بار
  • ارائه فاکتور رسمی
  • ارائه برگه آنالیز محصول
  • دریافت پول پس از تحویل بار
  • امکان خرید نقدی یا اعتباری
  • ارسال بار در کم‌ترین زمان
  • دسترسی به مقالات تخصصی حوزه آهن
  • امکان مقایسه قیمت میلگرد کویر کاشان در بازه‌های زمانی مختلف
  • به‌روزرسانی قیمت جدول میلگرد ۱۸ کاشان در کارخانه و بازار + جدول تاریخچه قیمتی در وب‌سایت

کاربرد میلگرد ۱۸ فولاد کویر کاشان

نگاهی به مزایای میلگرد ۱۸ کاشان در مقایسه با سایر میلگردهای با ضخامت ۱۸ میلی‌متر:

  • جوش‌پذیری بالا: میلگرد کویر کاشان از جوش‌پذیری بالا برخوردار شده است؛ بنابراین، برای کارهای جوشکاری، آهنگری و ساختمان‌سازی مناسب است.
  • برخورداری از استاندارد ISIRI 3132: میلگرد ۱۸ کویر کاشان با استاندارد ملی ایران و علامت مشخصه ۲۴۰ در بازار فروخته می‌شود. این استاندارد، ضمانت کیفیت و استحکام میلگرد کویر کاشان از لحاظ فنی و مهندسی است.

با توجه به این ویژگی‌های مهم، از میلگرد ۱۸ فولاد کویر کاشان در پروژه‌های زیر استفاده می‌شود:

  • ساخت ساختمان‌های مسکونی و تجاری
  • ساخت پل و تونل
  • ساخت سازه‌های صنعتی از جمله صنایع نفت، پتروشیمی، گاز و معدن
  • ساخت پله و پله‌روهای مقاوم
  • ساخت سازه‌های دریایی و بنادر
  • ساخت سازه‌های بتنی مثل ستون‌ها، بالکن‌ها و پله‌ها
  • ساخت تیرآهن و پیچ‌ومهره
  • ساخت قالب‌های فلزی برای بتن‌ریزی

سؤالات متداول

چگونه قیمت میلگرد ۱۸ کاشان امروز تعیین می‌شود؟

با توجه به نوسان همیشگی بازار آهن چه در داخل و چه در خارج از کشور، نمی‌توان رقم دقیق و ثابتی برای قیمت میلگرد از جمله میلگرد ۱۸ کویر کاشان ارائه داد. بهترین روش برای استعلام قیمت میلگرد ۱۸ فولاد کاشان، استفاده از جدول‌های قیمتی وب‌سایت آهن رسان است که به‌صورت روزانه آپدیت می‌شوند.

قیمت میلگرد کویر کاشان به‌صورت شاخه‌ای و با وزن چند کیلوگرمی تعیین شده است؟

قیمت میلگرد ۱۸ کویر کاشان طبق وزن، ابعاد و قیمت امروز بازار درج شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

قیمت امروز میلگرد ۱۸ کاشان را از کجا استعلام بگیرم؟

 با شماره‌گیری ۰۵۱۳۱۹۱۶ یا ورود به بخش میلگرد در وب‌سایت آهن رسان، می‌توانید قیمت لحظه‌ای محصولات فولادی را استعلام بگیرید.

بعد از ثبت سفارش میلگرد ۱۸ کویر کاشان، زمان تحویل بار چند روز است؟

زمان تحویل بار به حجم خرید، محل تحویل بار و عوامل دیگری بستگی دارد. با این اوصاف، آهن رسان همیشه تلاش می‌کند تا سفارش مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان تحویل دهد. برای اطلاع بیشتر در مورد تعداد روزهای تحویل بار در شهر مورد نظرتان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چگونه از آهن رسان میلگرد ۱۸ فولاد کویر کاشان بخرم؟

شما می‌توانید با تماس با کارشناسان فروش یا استفاده از بخش خرید آنلاین در وب‌سایت آهن رسان از مجموعه ما خرید کنید.

نحوه خرید میلگرد ۱۸ کاشان چگونه است؟ شاخه‌ای یا کیلویی؟

 امکان حرید میلگرد ۱۸ فولاد کویر کاشان هم به‌صورت شاخه‌ای و هم کیلویی وجود دارد.

آیا می‌توانم میلگرد ۱۸ کویر کاشان را در ابعاد مورد نظرم سفارش دهم؟

بله خدمات برشکاری هم از جمله خدمات پس‌ازفروش آهن رسان محسوب می‌شوند و شما می‌توانید محصولات فولادی را در ابعاد مورد نظرتان تحویل بگیرید.

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد حجم سفارش یا کاربرد میلگرد ۱۸ چه‌کار کنم؟

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با یکی از کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 18 کویر کاشان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *