قیمت میلگرد ساده 20 کویر کاشان

27,000 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

کویر کاشان

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

20 میلی متر

استاندارد

A1

ضخامت

20 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد ساده 20 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 20 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 20 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 20 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 20 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 20 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 27,000 0%
قیمت میلگرد ساده 20 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ 27,000 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

مجتمع فولادی کویر کاشان یکی از صنایع برتر در شهرستان آران و بیدگل در زمینه تولید میلگرد و بسیاری از مقاطع فولادی دیگر است. این کارخانه سایزهای مختلفی از میلگرد را تولید و روانه‌ی بازار فولاد می‌کند. در میان تمامی سایزهای میلگرد این مجموعه، میلگرد سایز ۲۰ فروش زیادی دارد. قیمت میلگرد ۲۰ کویر کاشان با توجه به کاربردهای گسترده این محصول در ساختمان‌سازی، برای بسیاری از خریداران اهمیت بالایی دارد. برای خرید میلگرد ۲۰ کویر کاشان می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید تا سفارش خود را ثبت کنید. قیمت آهن در بازار فولاد متاثر از پارامترهای مختلفی است که همه این عوامل باید قبل از خرید بررسی شوند تا شما بتوانید سفارش خود را به بهترین شکل ثبت کنید. برای خرید آهن آلات با قیمت مناسب و بهترین کیفیت می‌توانید از طریق مجموعه آهن رسان اقدام کنید.

قیمت میلگرد ۲۰ کویر کاشان

قیمت میلگرد در بازار باتوجه به فاکتورهای مختلفی مانند: نوسانات نرخ ارزو دلار، بازار بورس، میزان عرضه‌وتقاضا، شرایط سیاسی و اقتصادی کشور، قیمت مواد اولیه و… تعیین می‌شود. مجتمع صنعتی فولاد کویر بهترین و کامل‌ترین خط تولید مقاطع فولادی را دارد؛ به همین دلیل بسیاری از افراد فعال در حوزه فولاد، میلگردهای کویرکاشان را با کیفیت بالا در بازار می‌شناسند. میلگرد سایز ۲۰ یکی از بهترین و مقاوم‌ترین میلگردهای موجود در بازار است که بیشترین کاربرد آن برای مصارف ساختمانی است. به همین دلیل اطلاع از قیمت میلگرد ۲۰ برای بسیاری از افراد فعال در این حوزه اهمیت بالایی دارد. در میان تمامی برندهای تولید میلگرد، مجتمع فولاد کویر کاشان زبان‌زد افراد است  و کیفیت بسیار بالایی دارد؛ به همین دلیل قیمت میلگرد کویر کاشان با سایر برندهای دیگر در بازار متفاوت است.

میلگرد ۲۰ کویرکاشان به‌علت استحکام بالا، مقاومت در برابر بارهای سیکلی، قابلیت جوشکاری و بسیاری از ویژگی‌های دیگر، یکی از بهترین میلگردهای موجود در بازار است.

مهم‌ترین فاکتور تاثیرگذار روی قیمت میلگرد ۲۰ کویر کاشان، وزن این محصول است. میلگردهای سایز ۲۰ وزن بالایی دارند و معمولا برای مصارفی قابل استفاده هستند که نیاز به دوام و استحکام بالایی باشد؛ به همین دلیل این محصولات در بازار از قیمت بالاتری هم برخوردار هستند.

قیمت روز میلگرد ۲۰ کویر کاشان

میلگرد ۲۰ آجدار A3 فولاد کویر کاشان یکی از بهترین محصولات تولید شده در این کارخانه است. به‌غیر از موارد گفته شده در بالا، کارخانه کویر کاشان از استانداردهای جهانی و بهترین کیفیت برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند و همین موضوع باعث تفاوت قیمت میلگردهای این کارخانه با بسیاری از برندهای دیگر شده است. برای اطلاع از قیمت روز میلگرد ۲۰ کویر کاشان می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کرده یا اینکه با شماره موجود در سایت با کارشناسان ما ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

خرید میلگرد ۲۰ کویر کاشان

برای خرید میلگرد ۲۰ کویر کاشان می‌توانید از شرکت‌های واسطه یا حتی خود کارخانه اقدام کنید. خرید بالای ۲۴ تن از کارخانه برای افراد به‌صرفه‌تر است، اما اگر قصد دارید این محصول را در حجم کمتری بخرید، پیشنهاد ما به شما این است که از شرکت‌های معتبر و فعال این محصول را تهیه کنید. برای خرید میلگرد ۲۰ کویر کاشان می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کنید. از طریق این مجموعه می‌توانید خریدی امن، مطمئن و آسان را تجربه کنید. کارشناسان ما برای خرید این نوع میلگرد اطلاعات لازم را در اختیار شما می‌گذارند تا بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید.

مزایای خرید میلگرد ۲۰ کاشان از آهن رسان

همان‌‌طور که در بالا گفته شد، شما می‌توانید این محصول را از شرکت‌های معتبر و فعال در زمینه فروش مقاطع فولادی سفارش دهید. یکی از مزایای خرید میلگرد ۲۰ کاشان از آهن رسان این است که شما می‌توانید این محصول را به صورت اقساطی و چکی از مجموعه ما خریداری کنید. اگر نیاز به حجم بالایی از این محصول دارید و مشکل نقدینگی هم دارید، نگران نباشید، به‌راحتی می‌توانید هرآنچه را که نیاز دارید سفارش داده و شرایط اقساطی و چکی را خودتان تعیین کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اعتباری آهن آلات، کارشناسان آهن رسان اطلاعات جزئی را در اختیار شما می‌گذارند.

بهتر است خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر و فعال که در زمینه فروش مقاطع فولادی فعالیت دارند، انجام دهید. برای خرید میلگرد ۲۰ کویر کاشان و ثبت سفارش این محصول می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید.

مشخصات فنی میلگرد ۲۰ کویر کاشان

قطعا خیلی از افرادی که به دنبال خرید این محصول هستند، می‌خواهند قبل از خرید در مورد مشخصات میلگرد ۲۰ آجدار کاشان اطلاعاتی داشته باشند. وجود تجهیزات پیشرفته از شرکت آلمانی زیمنس در این مجموعه باعث شده که محصولات تولید شده مقاومت بالایی در برابر بارهای فشاری، ضربه‌ای، سیکلی و حتی قابلیت جوشکاری بالا داشته باشند. میلگرد ۲۰ کویر کاشان در دو نوع ساده و آجدار با یک وزن ثبات تولید می‌شود که اکثرا کاربردهای ساختمانی دارد. پردازش حرارتی روشی است که این کارخانه برای تولید محصولات خود در نظر دارد؛ به همین دلیل تمامی میلگردهای تولید شده در کارخانه کویرکاشان با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شوند.

 میلگرد ۲۰ کویر کاشان مطابق با استانداردهای داخلی و بین‌المللی  DIN، BS و ASTM و … تولید می‌شود و بهترین کیفیت را در بازار فولاد دارد. از مهم‌ترین مشخصات فنی میلگرد ۲۰ کویر کاشان می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • سایز ۲۰
  • استاندارد: A3
  • حالت: شاخه
  • محل بارگیری: کارخانه
  • واحد فروش: کیلوگرم
  • دارای تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌مترمربع
  • دارای تنش گسیختگی برابر ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌مترمربع
  • تغییر شکل نسبی پلاستیکی ۱۴ درصد
  • میلگردی ترد و مناسب برای ساختمان‌سازی
  • دارای آج‌های جناقی (هفت و هشت)
  • عملیات جوشکاری روی این محصول توصیه نمی‌شود.

سوالات متداول

  1. برای خرید میلگرد ۲۰ کویر کاشان چه کنیم؟

برای خرید این محصول یا به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه کنید یا با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

  1. میلگرد ۲۰ کویر کاشان چه ویژگی‌هایی دارد؟

استحکام و دوام بالای این محصول و مقاومت بالای آن در برابر بارهای ضربه‌ای و دینامیکی مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات هستند.

  1. آیا می‌توان این محصول را از آهن رسان به صورت اعتباری خرید ؟

شما می‌توانید میلگرد ۱۴ کاشان را به صورت اقساطی از مجموعه ما خریداری کنید.

  1. قیمت میلگرد ۲۰ کویر کاشان چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت این محصول می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  1. آیا میلگرد ۲۰ کویر کاشان برای ساختمان‌سازی مناسب است؟

این محصول به‌عنوان میلگردی ترد بهترین گزینه برای عملیات‌های ساخت‌وساز است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد ساده 20 کویر کاشان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *