قیمت میلگرد 28 کویر کاشان

27,000 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 28 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ 27,000 0%
قیمت میلگرد 28 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ 27,000 0%
قیمت میلگرد 28 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ 27,000 0%
قیمت میلگرد 28 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ 27,000 0%
قیمت میلگرد 28 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ 27,000 0%
قیمت میلگرد 28 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 27,000 0%
قیمت میلگرد 28 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ 27,000 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 28 کویر کاشان

در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

برابر با 27,000 تومان می باشد

در میان تمامی میلگردهای موجود در بازار، میلگرد مجتمع فولاد کویر کاشان از طرفداران زیادی برخوردار است. این محصول علاوه بر اینکه کیفیت بالایی دارد، از قیمت بیشتری نسبت به سایر سایزهای دیگر میلگرد برخوردار است. برای اینکه در مورد مشخصات، قیمت و خرید میلگرد ساده ۲۸ فولاد کویر کاشان (A1) بدانید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این متن همراه ما باشید. قیمت میلگرد ۲۸ کاشان بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود و برای خرید میلگرد ۲۸ کاشان باید با کارشناسان آهن رسان با شماره  ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید.

قیمت آهن در بازار فولاد متاثر از پارامترهای مختلفی است که همه این عوامل باید قبل از خرید بررسی شوند تا شما بتوانید سفارش خود را به بهترین شکل ثبت کنید. برای خرید آهن آلات با قیمت مناسب و بهترین کیفیت می‌توانید از طریق مجموعه آهن رسان اقدام کنید. قیمت میلگرد ۲۸ بر اساس پارامترهای مشخصی در بازار تعیین می‌شود و می‌توان به صورت کلی گفت که قیمت میلگرد ساده ۲۸ کویر کاشان نسبت به نوع آجدار این محصول متفاوت است. قیمت میلگرد ساده حتی در برخی از موارد نسبت به نوع آجدار کمتر است.

قیمت میلگرد ۲۸ کاشان امروز

قیمت میلگرد در بازار باتوجه به فاکتورهای مختلفی مانند: نوسانات نرخ ارزو دلار، بازار بورس، میزان عرضه‌وتقاضا، شرایط سیاسی و اقتصادی کشور، قیمت مواد اولیه و… تعیین می‌شود. مجتمع فولادی کویر کاشان یکی از برترین تولیدکنندگان تنوع بالا در تولید میلگردهای ساده و آجدار است. محصولات این کارخانه مطابق با استانداردهای بین‌المللی و حتی استانداردهای ملی تولید و روانه‌ی بازار می‌شود. میلگرد ۲۸ ساده A1 فولاد کویر کاشان، کیفیت قابل‌قبولی دارد و به همین دلیل بیشتر در پروژه‌هایی قابل‌استفاده است که نیاز به دوام و استحکام بالا باشد. میلگردهای ۲۸ میلگردهایی با قطر ۲۸ میلی‌متر هستند که دوام بالایی دارد و اکثرا برای پروژه‌های عظیم صنعتی استفاده می‌شوند. از نوع آجدار این محصول بیشتر برای پروژه‌های ساخت سازه استفاده خواهد شد.

میلگرد ۲۸ آجدار A3 فولاد کویر کاشان معمولا برای ساختمان‌سازی استفاده می‌شود و دوام بسیار خوبی دارد. قیمت میلگرد ۲۸ کاشان امروز بر اساس پارامترهای زیر تعیین می‌شود:

  • نوسانات قیمت ارز و دلار
  • بازار بورس
  • مسائل سیاسی و اقتصادی کشور
  • وزن میلگرد ۲۸ کاشان
  • کارخانه تولیدکننده
  • هزینه مواد اولیه برای تولید این محصول
  • و….

میلگرد ۲۸ آجدار کاشان بیشترین کاربرد را در مصارف ساختمانی دارد.

خرید میلگرد ۲۸ کاشان

برای خرید میلگرد ۲۸ کاشان می‌توانید با کارشناسان سفریار تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. اگر محدودیت مالی دارید و نمی‌توانید خرید نقدی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما خرید اعتباری آهن آلات با چک است. شما به‌راحتی می‌توانید این محصول را از مجموعه ما به صورت چک و اقساطی خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه قبل از اینکه به فکر ثبت سفارش باشید، بهتر است با کارشناسان بخش فروش مجموعه آهن رسان تماس بگیرید.

مشخصات میلگرد ۲۸ ساده کاشان

میلگردهای ساده از نظر شکل ظاهری سطحی صاف و بدون برجستگی دارند و در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند. در میان تمامی میلگردهای ۲۸ از کارخانه‌های مختلف، میلگرد ۲۸ ساده کاشان کیفیت قابل‌قبولی دارد و به‌عنوان میلگرد به نسبت نرم شناخته می‌شود. از مهم‌‌ترین مشخصات میلگرد ۲۸ ساده کاشان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دارای تنش تسلیم، ۲۴۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع
  • دارای حداقل مقاومت کششی ۳۶۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع
  • دارای حداقل ازدیاد طول ۲۵ درصد
  • دارای جوش‌پذیری نسبتا بالا
  • از نظر قیمتی گران‌تر نسبت به نوع ساده این محصول
  • ساخته شده تحت استاندارد ملی ایران ISIRI 3132در مجتمع کویرکاشان

کاربرد میلگرد ۲۸ کاشان

همان‌طور که در بالا گفته شد، میلگرد ۲۸ ساده کویرکاشان کیفیت خوبی دارد و به دلیل جوش‌پذیری بالا بیشتر در کارهای صنعتی، جوشکاری و آهنگری قابل‌استفاده است. این میلگرد بر اساس استاندارد A1ساخته شده و به صورت شاخه‌ای در بازار به فروش می‌رسد. اگر قرار است که میلگرد سایز ۲۸ برای کاربردهای صنعتی خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما خرید میلگرد ۲۸ ساده کاشان است که کیفیت خوبی دارد.

مزایای خرید میلگرد ۲۵ کاشان از آهن رسان

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید میلگرد ۲۸ کاشان از آهن رسان این است که شما می‌توانید میلگرد را به صورت اعتباری و چکی خریداری کنید؛ به‌خصوص در مواقعی که محدودیت مالی دارید و از طرفی هم به حجم بالایی از این محصول نیاز دارید. خوشبختانه در مجموعه ما این شرایط برای خریداران فراهم شده تا بتوانند به‌راحتی و بدون دغدغه سفارش خود را ثبت کنند. از دیگر مزایای خرید این محصول از آهن رسان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • به‌روزرسانی قیمت‌ها در سایت و دسترسی به قیمت محصول در بازه زمانی هفته یا ماه‌های گذشته
  • ارسال درخواست مشاوره برای خرید این محصول
  • دسترسی به جدول قیمت امروز میلگرد ۲۸ کاشان
  • ثبت شماره تلفن همراه برای ارتباط سریع با کارشناس مجموعه آهن رسان
  • ارائه شرایط بازگشت بار در صورت عدم رضایت از محصول ارسال شده
  • ارائه فاکتور رسمی مطابق با محصول خریداری شده
  • ارائه برگه آنالیز محصول به مشتری در زمان ارسال بار
  • امکان خرید چکی یا قسطی از مجموعه آهن رسان
  • ارسال بار در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین شکل به دست مشتری

قیمت میلگرد ۴۰ کاشان به دلیل استانداردهای جهانی و تجهیزات نسبت به سایر برندهای دیگر در بازار بیشتر است؛ اما اگر محدودیت مالی دارید و نمی‌توانید این محصول را به صورت نقدی بخرید، خرید اعتباری میلگرد از آهن رسان را تجربه کنید.

برای خرید میلگرد ۴۰ کاشان، کارشناسان آهن رسان راهنمایی‌های لازم را به صورت رایگان در اختیار شما می‌گذارند تا یک خرید عالی داشته باشید. فقط کافیست با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید تا بتوانید بهترین محصول را مطابق با کاربرد موردنظر خریداری کنید.

همان‌طور که در این متن گفته شد، میلگرد ۲۸ جزء میلگردهای محکم و بادوام است که مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید شده و در زمینه ساختمان‌سازی کاربردهای زیادی دارد. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۲۸ کاشان می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کنید. قیمت میلگرد ۲۸ کاشان به دلیل استانداردهای جهانی و تجهیزات نسبت به سایر برندهای دیگر در بازار بیشتر است؛ اما اگر محدودیت مالی دارید و نمی‌توانید این محصول را به صورت نقدی بخرید، خرید اعتباری میلگرد از آهن رسان را تجربه کنید.

برای خرید میلگرد ۲۸ کاشان، کارشناسان آهن رسان راهنمایی‌های لازم را به صورت رایگان در اختیار شما می‌گذارند تا یک خرید عالی داشته باشید. فقط کافیست با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید تا بتوانید بهترین محصول را مطابق با کاربرد موردنظر خریداری کنید. کارشناسان ما تمامی راهنمایی‌های لازم را در این زمینه در اختیار شما می‌گذارند.

سوالات متداول

  1. قیمت میلگرد ۲۸ کاشان چقدر است؟

قیمت این محصول به فاکتورهای مختلفی مانند: نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، قیمت مواد اولیه، وزن و… بستگی دارد.

  1. برای خرید میلگرد ۲۸ کاشان چه کنیم؟

برای خرید این محصول می‌توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

  1. میلگرد ۲۸ کویرکاشان چه ویژگی‌هایی دارد؟

این میلگردها در هر کارخانه مطابق با استانداردهای خاصی تولید می‌شوند؛ اما یکی از پرفروش‌ترین و بادوام‌ترین میلگردهای موجود در بازار هستند.

  1. آیا هزینه‌های حمل‌ونقل خرید این محصول برعهده مشتری است؟

بله. تمامی هزینه‌های حمل و نقل برعهده مشتری است.

  1. آیا می‌توان این نوع میلگرد را از آهن رسان به صورت اقساطی خرید؟

شما می‌توانید به صورت چکی و اقساطی، این محصول را از مجموعه ما خریداری کنید.

  1. مهم‌ترین کاربردهای میلگرد ۲۸ کاشان چیست؟

از این محصول در بیشتر موارد برای ساخت سازه‌های بزرگ و چندطبقه استفاده می‌شود تا دوام و کاربرد بالایی داشته باشند.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 28 کویر کاشان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *