میلگرد آجدار 16 خلیج فارس A3

23,450 تومان

100
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
میلگرد آجدار 16 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 23,450 0.42%
میلگرد آجدار 16 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 23,550 0.76%
میلگرد آجدار 16 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 23,730 1.49%
میلگرد آجدار 16 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 24,090 0%
میلگرد آجدار 16 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 24,090 2.59%
میلگرد آجدار 16 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 24,730 1.79%
میلگرد آجدار 16 خلیج فارس A3 ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ 25,180 1.82%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد آجدار 16 خلیج فارس A3

در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 23,450 تومان می باشد

میلگرد، یکی از مقاطع فولادی مهم و اساسی در صنعت ساخت‌وساز است. شرکت فولاد آتیه خلیج‌فارس به­عنوان یکی از شرکت مطرح و فعال در حوزه‌ی تولید میلگرد با سایزهای مختلف شناخته می‌شود. برخورداری محصولات این کارخانه از وزن مناسب و استحکام بالا، در فروش بالای چنین محصولاتی نقش مهمی ایفا می‌کند. در این مقاله با ویژگی‌ها و قیمت میلگرد بیشتر صحبت می­کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

قیمت میلگرد ۱۶ خلیج امروز

قیمت این مقطع فولادی تحت تاثیر نوسانات بازار به­طور مداوم در حال تغییر و تحول است. نرخ ارز، تقاضای بازار خارجی و داخلی، قیمت آهن، جنس و ابعاد محصول، برند تولیدکننده و هزینه حمل‌ونقل از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت میلگرد ۱۶ به­شمار می‌روند. برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای میلگرد ۱۶ خلیج می‌توانید با کارشناسان فروش آهن‌رسان ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید و زمان اطلاع از قیمت لحظه‌ای از مشاوره رایگان نیز بهره‌مند شوید.

خرید میلگرد ۱۶ خلیج

تهیه‌ی میلگرد با دو روش خرید تلفنی و حضوری امکان‌پذیر است. تهیه‌ محصول مورد نظر در تناژ بالا، شرط لازم برای خرید از کارخانه به حساب می‌آید. اشخاص با خرید مستقیم کالا از کارخانه، شاهد کاهش میزان هزینه‌های مربوط به پروژه‌های خود هستند.
کسب آگاهی از مشخصات فنی محصول مورد نیاز، یکی از اقدامات ضروری در زمان خرید میلگرد محسوب می‌شود. به عبارت دیگر بایستی به هنگام تهیه‌ی محصول به مواردی همچون گرید و وزن کالا، حجم لازم برای سازه، قیمت و کیفیت میلگرد و هزینه حمل‌ونقل توجه کافی داشت.
با توجه به عرضه‌ی میلگرد ۱۶ خلیج به بازار توسط شرکت‌های گوناگون، شناسایی شرکت‌های معتبر و دریافت راهنمایی از کارشناسان حرفه‌ای، یک امر مهم می‌باشد. شرکت آهن‌رسان از سابقه‌ای درخشان در زمینه‌ی فروش انواع مقاطع فولادی برخوردار است. مجموعه‌ی ما علاوه­بر عرضه‌ی مقاطع فولادی متفاوت با بهترین کیفیت، در راستای بهره‌مندی مشتریان خود از محصولی مرغوب و مناسب، راهنمایی‌های لازم را به آن‌ها عرضه می‌کند.

کاربرد میلگرد ۱۶ خلیج

این نوع میلگرد از جمله محصولات پرکاربرد در امر ساختمان‌سازی به­حساب می­آید. میلگرد ۱۶ در زمینه‌ی افزایش مقاومت کششی بتن کمک شایانی می‌کند. همچنین به منظور ایجاد چسبندگی بهتر بین فولاد تقویتی و بتن، میلگرد را به­صورت آجدار هم تولید می‌کنند. به عبارت دیگر این نوع میلگرد با جلوگیری از لغزندگی بتن، موجب افزایش استحکام و مقاومت سازه‌های بتنی می‌شود.
مهم‌ترین کاربرد میلگرد ۱۶ در ساختمان‌سازی است. به این معنی که از چنین محصولی برای تقویت فونداسیون ساختمان در مقابل نیروهای وارده استفاده می‌شود.
اما وجود یکسری خواص شیمیایی و فیزیکی در میلگرد ۱۶ منجر به کاربرد فراوان آن در اموری همچون رمپ پارکینگ، ساخت دکل‌های نفتی، ساختمان‌های بلند و پایه‌های بتنی شده‌است. جهت برقراری ارتباط بین دو قسمت بالایی و پایینی سازه از نوعی مسیر شیب‌دار به نام رمپ استفاده می‌شود. با توجه به مقاومت چشمگیر میلگرد ۱۶ در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، کاربرد این مقطع فولادی در ساخت رمپ‌های پارکینگ بسیار رایج است.
همچنین این نوع میلگرد در دوام و استحکام بالای دکل‌های نفتی نقش مهمی ایفا می‌کند. به منظور افزایش میزان مقاومت ساختمان‌های بلند، استفاده از میلگردهای رغوب در زمان ساخت امری الزامی است. افراد فعال در حوزه‌ی ساخت‌وساز با کاربرد میلگرد ۱۶ خلیج، سازه‌های خود را تقویت می­کند. البته با افزایش ارتفاع ساختمان به میلگردهای قوی‌تر و طویل‌تری نیاز است.
از دیگر موارد کاربرد چنین محصولی می‌توان به کاربرد آن در سازه‌های سنگین جهت ایجاد پایداری بیشتر اشاره داشت. نکته‌ی قابل ذکر اینکه در صورت استفاده از میلگرد ۱۶ در ساختمان‌های بلند، نباید بر روی آن‌ها عملیات جوشکاری انجام شود.

مشخصات فنی میلگرد ۱۶ خلیج

شرکت فولاد آتیه خلیج‌فارس، میلگرد آجدار ۱۶ را بر اساس گرید A3 و با استفاده از شمش‌های فولادی باکیفیت تولید و به بازار عرضه می‌کند. این نوع میلگرد از تنش جاری ۴۰۰۰ و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع بهره می‌برد. میلگرد ۱۶ خلیج، برای استفاده در ساختمان گزینه‌ی مناسبی به نظر می‌رسد. همچنین این محصول از تغییر شکل نسبی پلاستیکی ۱۴ درصدی هم برخوردار است.
وجود آج‌های جناقی شکل در چنین محصولی باعث درگیری بیشتر میلگرد با بتن و در نهایت افزایش مقاومت سازه می‌گردد. میلگردهای آجدار خلیج علاوه­بر برخورداری از استحکام و مقاومت بالا دارای ویژگی‌های دیگری از قبیل رسانایی گرمایی، عدم تغییر ظاهر، استحکام کششی و رسانایی الکتریکی هستند.

افزایش استحکام سازه با میلگرد ۱۶ خلیج

میلگرد ۱۶ یکی از مقاطع فولادی پرکاربرد در صنعت ساختمان‌سازی محسوب می‌شود. درگیری آج‌های میلگرد ۱۶ خلیج با بتن به افزایش مقاومت و استحکام سازه‌های بتنی ختم می‌گردد. با توجه به تولید این مقطع فولادی در کیفیت‌های مختلف توسط شرکت‌های گوناگون، افراد فعال در صنعت ساخت‌وساز بایستی از دانش کافی در خصوص ویژگی‌های محصول مورد نیاز خود در پروژ‌ه‌های ساختمانی مختلف برخوردار باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع میلگردهای موجود در بازار، هم­اکنون می­توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

میلگرد ۱۶ خلیج در چه مواردی استفاده می‌شود؟

این نوع میلگرد در ساختمان‌سازی، رمپ پارکینگ، ساخت دکل‌های نفتی و پایه‌های بتنی کاربرد دارد.

میلگرد ۱۶ چگونه باعث افزایش استحکام سازه می‌شود؟

این محصول با جلوگیری از لغزندگی بتن، مقاومت سازه‌های بتنی را افزایش می‌دهد.

چه عواملی در تعیین قیمت میلگرد ۱۶ تاثیرگذار هستند؟

نرخ ارز، جنس و ابعاد محصول، قیمت مواد اولیه، برند تولیدکننده، تقاضای بازار خارجی و داخلی و هزینه حمل‌ونقل در تعیین قیمت میلگرد موثر هستند.

شرط لازم جهت تهیه میلگرد ۱۶ خلیج از کارخانه چیست؟

خرید از کارخانه به شکل مستقیم تنها در تناژ بالا امکان‌پذیر است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میلگرد آجدار 16 خلیج فارس A3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *