میلگرد 22 شاهین بناب

27,000 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
میلگرد 22 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ 27,000 0%
میلگرد 22 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ 27,000 10%
میلگرد 22 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 30,000 0%
میلگرد 22 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 30,000 0%
میلگرد 22 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ 30,000 0%
میلگرد 22 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 30,000 0%
میلگرد 22 شاهین بناب ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 30,000 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد 22 شاهین بناب

در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 27,000 تومان می باشد

میلگرد شاهین بناب یکی از مهم‌ترین مقاطع فولادی است که در سایز و ضخامت‌های مختلفی تولید و روانه بازار فولاد می‌شود. میلگرد ۲۲ یکی از مهم‌ترین میلگردهای ساختمان‌سازی است. خرید میلگرد ۲۲ شاهین بناب برای پروژه‌های صنعتی و ساختمانی است. میلگرد ۲۲ شاهین بناب هم یکی از محصولات معروف در بازار فولاد است. برای اطلاع از قیمت میلگرد و قیمت آهن امروز به‌صورت لحظه‌ای با کارشناسان آهن رسان با شماره ۱۹۱۶ در تماس باشید.

مشخصات میلگرد سایز ۲۲

همان‌طور که از این محصول مشخص است، قطر سطح مقطع این میلگرد ۲۲ است. هرشاخه ۱۲ متری میلگرد ۲۲، حدود ۳۵.۷۶ کیلوگرم وزن دارد. قیمت میلگرد ۲۲ در بازار فولاد بالاست؛ زیرا معمولا همیشه تقاضا برای این محصول زیاد است. این محصول نیروی تسلیمی بالایی دارد و در برابر فشارهای وارد شده بر سازه، می‌تواند مقاومت بالایی از خودش نشان دهد. نرمی و انعطاف‌پذیری و در عین حال دوام و استحکام این محصول باعث شده که در ساختمان‌سازی جایگاه ویژه‌ای داشته باشد. برای اطلاع از قیمت میلگرد شاهین بناب می‌توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید.

قیمت لحظه‌ای میلگرد ۲۲ شاهین بناب

قیمت میلگرد شاهین بناب با توجه به پارامترهای مختلفی در بازار فولاد تعیین می‌شود. سایز، وزن و ابعاد محصول از مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که در تعیین قیمت مقاطع فولادی تاثیر دارند. به غیر از اینکه موارد، بسیاری از عوامل غیرقابل‌پیش‌بینی مانند: نرخ ارز، نوسانات بازار فولاد، سیاست‌های داخلی کشور، میزان عرضه و تقاضا و… در این تعیین قیمت تاثیر دارند.

خرید میلگرد ۲۲ شاهین بناب از آهن رسان

به دلیل نوسانات بازار فولاد، حتما قبل از خرید میلگرد ۲۲ شاهین بناب، به فکر استعلام قیمت این محصول باشید. اگر ساکن تهران یا مشهد هستید، می‌توانید به صورت حضوری به مجموعه آهن رسان مراجعه و خرید خود را به صورت نقدی انجام دهید.

با مراجعه به سایت آهن رسان می‌توانید به صورت آنلاین سفارش خودتان را ثبت کنید و خرید خود را انجام دهید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این مجموعه، امکان خرید مقاطع فولادی به صورت چکی و اقساطی است. شما می‌توانید در این شرایط پر از نوسان بازار، خریدی اعتباری و یا چکی از آهن رسان داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت سفارش اعتباری، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

قیمت روز میلگرد ۲۲ شاهین بناب

باتوجه به کاربردهای وسیع میلگرد ۲۲ در ساختمان‌سازی، اطلاع از قیمت میلگرد ۲۲ شاهین بناب برای بسیاری از افراد فعال در بازار فولاد، اهمیت دارد. قیمت این مقاطع فولادی با توجه به پارامترهای زیر تعیین می‌شود:

  • قیمت مواد اولیه
  • قیمت انرژی
  • نرخ دلار
  • میزان عرضه و تقاضا
  • صادرات و واردات مقاطع فولادی
  • سیاست‌های دولت
  • مالیات بر ارزش افزوده

با بررسی قیمت میلگرد ۲۲ شاهین بناب در سایت آهن رسان می‌تواند در بهترین زمان ممکن خرید خودتان را ثبت کنید. نمودار قیمت این محصول در کنار جدول قیمت میلگرد ۲۲ شاهین بناب در این سایت برای کاربران قابل مشاهده است. با بررسی این نمودار می‌توانید در بهترین زمان خرید داشته باشید.

کاربرد میلگرد ۲۲ شاهین بناب

این نوع میلگرد آجدار است و معمولا برای مقاومت سازه‌های بتنی، بیشترین کاربرد را در ساختمان‌سازی دارد. به دلیل مقاومت خمشی، کششی و ارتجاعی، از میلگرد ۲۲ شاهین بناب معمولا در اسکلت سازه‌های بتنی استفاده می‌شود. از دیگر کاربردهای میلگرد ۲۲ می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • خودروسازی و ساخت ماشین‌های سنگین
  • در ساخت خاموت و خرپا به دلیل انعطاف‌پذیری بالایی که دارد.
  • ساخت فونداسیون، ستون و اسکلت‌های فلزی

مشخصات فنی میلگرد ۲۲ شاهین بناب

از مهم‌ترین مشخصات فنی میلگرد ۲۲ شاهین بناب می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • دارای تنش جاری آن ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع
  • دارای تنش گسیختگی چ برابر ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع
  • دارای تغییر شکل نسبی پلاستیکی ۱۴ درصد
  • میلگردی ترد است و برای ساختمان مناسب گزینه خوبی است.
  • آج های این محصول به شکل جناقی (هفت و هشت است.
  • عملیات جوشکاری روی این محصول توصیه نمی‌شود.
  • در مکان هایی که سازه با تغییر شکل مواجه است، این میلگرد مناسب نیست.

نکاتی مهم خرید میلگرد ۲۲ شاهین بناب

هرکدام از میلگردهای موجود در بازار فولاد، با یک علامت خاص از هم قابل تمایز هستند. میلگرد شاهین بناب با علامت اختصاری BS CT در بازار فولاد قابل مشاهده است. حتما در زمان خرید به این علامت دقت داشته باشید. به غیر از این مورد، از فروشگاه و مجموعه‌های معتبر نسبت به خرید میلگرد شاهین بناب اقدام کنید. آهن رسان با سال‌ها تجربه و تخصص در این زمینه، می‌توانید این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتری قرار دهد. برای این منظور با شماره ۱۹۱۶ تماس بگیرید.

سخن پایانی

میلگرد ۲۲ شاهین بناب یکی از میلگردهای پرطرفدار در بازار فولاد است. برای خرید میلگرد ۲۲ شاهین بناب و استعلام قیمت میلگرد ۲۲ شاهین بناب یا می‌توانید با شماره ۱۹۱۶ تماس بگیرید یا اینکه به سایت آهن رسان مراجعه کنید. کارشناسان ما تمامی راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما می‌گذارند.

سوالات متداول

مهم‌ترین کابردهای میلگرد ۲۲ چیست؟

از این میلگرد معمولا در ساختمان‌سازی استفاده می‌شود؛ اما بااین‌حال، در صنعت خودروسازی هم می‌توان از این محصول استفاده کرد.

آیا امکان خرید چکی و اعتباری میلگرد کلاف در آهن رسان وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید از آهن رسان میلگرد ۲۲ شاهین بناب را به‌صورت قسطی خریداری نمایید.

به چه صورت می‌توان میلگرد ۲۲ شاهین بناب را از آهن رسان خریداری کرد؟

به صورت حضوری (اگر پروژه شما در تهران یا مشهد است) به صورت آنلاین و ثبت سفارش از طریق سایت و همچنین خرید به صورت چکی و اقساطی در این مجموعه برای شما در نظر گرفته شده است.

آیا هزینه حمل بر عهده خریدار است؟

بله هزینه حمل از کارخانه به محل مورد نظر، برعهده خریدار است. در واقع شما دو نوع هزینه پرداخت می‌کنید، یکی هزینه محصول و دومی هزینه حمل و ارسال. در صورتی که نقدینگی کمی دارید می‌توانید خرید اعتباری انجام دهید. کافیست شرایط خرید اعتباری را از کارشناسان فروش ما پیگیری کنید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میلگرد 22 شاهین بناب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *