قیمت میلگرد 22 پرشین فولاد

28,200 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 22 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ 28,200 0%
قیمت میلگرد 22 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ 28,200 0%
قیمت میلگرد 22 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 28,200 1.05%
قیمت میلگرد 22 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 28,500 0%
قیمت میلگرد 22 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ 28,500 0%
قیمت میلگرد 22 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 28,500 0%
قیمت میلگرد 22 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 28,500 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 22 پرشین فولاد

در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 28,200 تومان می باشد

میلگرد پرشین ۲۲ یکی از محصولات عالی و با کیفیت است که در صنعت ساخت و ساز و استفاده‌های فراوانی از آن می‌شود. این میلگرد با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و فرآیندهای تولید پیشرفته ساخته می‌شود که به آن امکان می‌دهد تا با استحکام و مقاومت بالایی در مقابل فشار، خمش و تنش‌های مکانیکی عمل کند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد پرشین می‎توانید با کارشناسان فروش آهن‌رسان ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا ضمن اطلاع از قیمت لحظه‌ای از مشاوره رایگان نیز بهره‌مند شوید.

قیمت روز میلگرد ۲۲ پرشین

 قیمت میلگرد ۲۲ پرشین­، مانند نرخ سایر محصولات فولادی بهای ثابتی ندارد. بلکه باتوجه به قیمت محصولاتی از جمله قیمت آهن، نرخ دلار، میزان عرضه و تقاضای محصول مدنظر، قیمت جهانی سنگ آهن،  نرخ شمش فولادی و سایر موارد دیگر، متغیر است. به همین جهت نیاز است که به ­صورت روزانه این تغییر قیمت بررسی شود و خریدار از قیمت­ میلگرد به ­روز بهره ­مند شود. در همین راستا، لازم است که از سایت­های ارائه دهنده این قیمت­ ها مانند وب­سایت شرکت آهن رسان­، آخرین قیمت میلگرد ۲۲ را دریافت کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش آن کنید.

خرید میلگرد۲۲ پرشین

برای خرید این محصول، بهتر است با فروشگاه‌های آهن و فولاد تماس بگیرید یا قیمت سایت‌های معتبری مانند آهن رسان را بررسی کنید. از قیمت‌های فعلی و موجودی مطلع شوید و آن‌ها را با هم مقایسه کنید. قیمت میلگرد ۲۲پرشین، بسته به قطر، طول و کیفیت آن متغیر است. همچنین، موجودی محصول نیز تاثیر بسیاری در قیمت دارد. برای خرید میلگرد ۲۲ پرشین، رعایت استانداردهای لازم و اطمینان از کیفیت محصول از اهمیت بسیاری برخوردار است. در نهایت، با توجه به اهمیت این محصول در صنایع مختلف، توصیه می‌شود قبل از خرید از فروشگاه­ های معتبر استعلام قیمت و موجودی محصول را انجام دهید تا از بهترین قیمت و کیفیت برخوردار شوید.

ویژگی و مشخصات فنی میلگرد۲۲پرشین

میلگرد۲۲پرشین، در صنعت ساختمانی و سایر صنایع مرتبط، به­ عنوان یکی از محصولات پرکاربرد و مورد استفاده شناخته می­شود. میلگرد در اندازه‌های مختلفی از جمله ۱۰ میلی‌متر تا ۳۲ میلی‌متر تولید می‌شود. این میلگرد با طول و اندازه­‌های متنوعی تولید شده که بسته به نیاز و استفاده مورد نظر مشخص و سپس خریداری می‌شود. قطر این میلگرد به خصوص ۲۲ میلی‌متر است، طول هر شاخه از این نوع میلگرد ۱۲ متر از کارخانه پرشین بوده و وزن حدودی هر شاخه به حدود ۳۵ کیلوگرم می‌رسد. میلگرد پرشین ۲۲ از جنس فولاد کربنی با ترکیب شیمیایی خاص تولید می‌شود. محصول با کیفیت و استحکام بالا ساخته شده که برای مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی مناسب است. این محصول انعطاف­ پذیری بالایی دارد که امکان انطباق با شکل‌ها و نیازهای مختلف را فراهم می‌کند. کیفیت این میلگرد هم با رعایت استانداردها و معیارهای بالایی صورت گرفته و دارای نهایت کیفیت است.

موارد استفاده‌ میلگرد۲۲ پرشین

میلگرد۲۲پرشین با کیفیت بالا و استحکام مناسب، انتخابی عالی برای نیازهای شما در صنعت ساخت و ساز و سایر صنایع مرتبط است. با استفاده از این محصول، می‌توانید به راحتی پروژه‌های خود را اجرا و از قابلیت‌ها و خواص آن استفاده کنید. همچنین، با توجه به کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه با قدرت پاسخگویی فوق‌العاده، میلگرد ۲۲ پرشین در برابر شرایط محیطی مختلف مانند رطوبت، نور خورشید و دما قابل اطمینان است.

ساخت و ساز: این محصول در صنعت ساخت و ساز برای ساخت بناهای فلزی، پل‌ها، سازه‌های فولادی و ساختمان‌های مختلف استفاده میشود.

صنایع خودروسازی: میلگرد ۲۲ پرشین در تولید قطعات خودرو مانند شاسی، قاب سقف و قطعات مکانیکی کاربرد دارد.

صنایع دریایی: به ­دلیل مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی، میلگرد ۲۲ پرشین در ساخت قطعات و تجهیزات دریایی مورد استفاده قرار می­گیرد.

صنایع نفت و گاز: این محصول در ساخت و تعمیرات لوله‌ها و تجهیزات نفتی و گازی به­ کار می‌رود.

در نتیجه، با توجه به خصوصیات منحصر به فرد و استفاده‌های گسترده این نوع میلگرد پرشین توصیه می‌شود که در پروژه‌های خود از این محصول استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌برداری کنید.

سوالات متداول

  1. وزن میلگرد ۲۲ پرشین چقدر است؟

هر شاخه میلگرد ۲۲ پرشین وزنی در حدود ۳۵.۷۶ کیلوگرم دارد.

  1. بیشترین کاربرد میلگرد ۲۲ پرشین در چه مواردی است؟

میلگرد ۲۲ پرشین، باتوجه به ویژگی­ های مخصوصش بسیار مورد توجه و کاربرد برای صنایع ساختمانی و سایر بخش‌های صنعتی به ­حساب می ­آید.

  1. چگونه می­توان از آخرین و به ­روزترین قیمت­های میلگرد ۲۲ پرشین کسب اطلاع کرد؟

شما می­توانید در هر زمان، با مراجعه به وب­سایت شرکت آهن رسان، ضمن دریافت آخرین اخبار و قیمت­ به­روز میلگرد ۲۲ پرشین­، از راهنمایی­های مشاوران ما نیز استفاده کنید.

  1. آیا میلگرد ۲۲ پرشین صرفا در اندازه خاصی تولید می­شود یا در اندازه­ های متنوعی تولید می­ شود؟

میلگرد ۲۲ پرشین­، در اندازه­ های متنوع و از قطر ۱۰ میلی­متر تا ۳۲ میلی­متر تولید می­شود.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 22 پرشین فولاد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *