قیمت میلگرد 22 کوثر اهواز

26,000 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 22 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ 26,000 0%
قیمت میلگرد 22 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ 26,000 0%
قیمت میلگرد 22 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 26,000 0%
قیمت میلگرد 22 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 26,000 2.62%
قیمت میلگرد 22 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ 26,700 0%
قیمت میلگرد 22 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 26,700 0%
قیمت میلگرد 22 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 26,700 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 22 کوثر اهواز

در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 26,000 تومان می باشد

با توجه به قیمت معامله شده در بازار بورس تهران و سایر شرایط اقتصادی، قیمت میلگرد ۲۲ اهواز مانند تمام مقاطع فولادی نمودار قیمتی پر نوسانی را تجربه می‌کند. میلگرد ۲۲ اهواز در مقاوم‌سازی انواع ساختمان و سازه‌های بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع میلگرد به صورت کیلویی و در شاخه‌های ۱۲ متری در جدول قیمت‌ها نمایش داده شده و بر این اساس خریداری می‌شود. برای دریافت قیمت روز میلگرد ۲۲ اهواز، مقایسه انواع میلگردهای سایز ۲۲ از کارخانه‌های مختلف، اطلاع از قیمت آهن روز و انواع میلگرد اهواز و همچنین شرایط خرید قسطی و اعتباری میلگرد از آهن رسان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت روز میلگرد ۲۲ اهواز

قیمت میلگرد ۲۲ بر اساس نرخ روز آهن محاسبه می‌شود. قیمت روز میلگرد ۲۲ اهواز به عوامل مختلفی بستگی دارد. به صورت کلی می‌توان گفت هر عاملی که قیمت میلگرد را دستخوش تغییر کند، بر تغییر قیمت میلگرد ۲۲ اهواز نیز تاثیرگذار است. این محصول بر اساس کیلوگرم و در شاخه‌های ۱۲ متری قیمت‌گذاری می‌شود. شما می‌توانید برای دریافت قیمت روز میلگرد ۲۲ اهواز قبل از اینکه خرید خود را ثبت کنید، با کارشناسان ما با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

قیمت میلگرد ۲۲ اهواز امروز

برای تعیین قیمت میلگرد ۲۲ اهواز باید به نوسانات نرخ ارز، بازار عرضه و تقاضا، قیمت مواد اولیه، شرایط و تصمیمات کلان اقتصادی و سیاسی و قیمت روز آهن در بازارهای جهانی توجه کرد. اگر به دنبال تعیین قیمت میلگرد مشهد هستید، قیمت این محصول هم همانند بازارهای دیگر مشخص می‌شود. تعیین دقیق قیمت میلگرد قابل پیش بینی نیست و تنها می‌توان با بررسی نوسانات قیمت میلگرد اهواز در بازه‌های زمانی مشخص، حدود زمان مناسب را برای خرید تعیین کرد. اما از آن‌جایی که ممکن است خبر جدیدی منجر به تغییر قیمت‌ها شود و بازار بی‌ثبات شود، باز هم میزان ریسک این پیش‌بینی زیاد است. بهترین راه این است که از قیمت‌های به روز این محصول در سایت و یا شبکه‌های اجتماعی آهن‌رسان مطلع شوید.

خرید میلگرد ۲۲ اهواز

میلگرد ۲۲ اهواز با کیفیت بالا، قیمت مناسب و دسترسی آسان، می‌تواند نیازهای پیمانکاران و مجریان پروژه را در زمینه ساخت و ساز برآورده کند. ما در مجموعه آهن رسان با ارائه انواع محصولات آهنی و فولادی از کارخانه‌های مختلف، نیاز شما در زمینه ساخت و ساز را برطرف خواهیم کرد.
فرقی ندارد کجای ایران عزیزمان باشید بلکه می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین و یا با کمک کارشناسان فروش ما، ثبت و نهایی کرده و در زمان و هزینه اجرای پروژه خود صرفه‌جویی کنید. حتی امکان خرید حضوری برای آن دسته از مشتریانی که در تهران یا مشهد هستند، فراهم است. ما خرید شما را با قیمتی مقرون به صرفه و حمل بار از کارخانه تا محل پروژه در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهیم.
نقدینگی کافی ندارید؟ راه حل آن نزد ماست. شما می‌توانید محصول موردنظر خود را به شیوه خرید اعتباری یا اقساطی و یا اعتبار اسنادی قطعی کرده و در این شرایط بی‌ثبات قیمت‌ها، پروژه خود را به بهترین شکل انجام دهید. کافی است با کارشناسان ما در آهن رسان از طریق شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید تا مراحل استفاده از این شرایط استثنایی را برای شما شرح دهند.

مشخصات فنی میلگرد ۲۲ اهواز

یکی از شاخصه‌های مهم برای خرید میلگرد ۲۲ اهواز، آشنایی با مشخصات فنی آن است. هر شاخه میلگرد ۲۲ اهواز ۱۲ متر طول داشته و با وزن هر شاخه ۳۴ کیلوگرم به بازار عرضه می‌شود. در تولید این نوع میلگرد از استاندارد A3 استفاده شده است. همچنین مقاومت کششی ۶۰۰۰ و مقاومت تسلیم ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. آج‌های جناقی و ضربدری شکل آن باعث افزایش مقاومت سازه می‌شود.
تغییر شکل پلاستیکی آن ۱۴ درصد بوده و در دسته میلگردهای سخت و ترد به شمار می‌رود. بخاطر همین نمی‌توان روی آن جوشکاری انجام داد و همینطور برای سازه‌هایی که امکان تغییر شکل دارند، مناسب نیست. شما می‌توانید برای آشنایی با سایر سایزهای میلگرد اهواز به کانال قیمت آهن مشهد مراجعه کنید.

کاربرد میلگرد ۲۲ اهواز

میلگردهای A3 میلگردهای ‌سخت هستند و چون در تولید آنها از مقدار کربن زیادی استفاده شده، شکل‌پذیر نیستند. اما آج‌های میلگرد ۲۲ اهواز به شکل جناقی هفت و هشت هستند. این ویژگی باعث می‌شود این آج‌ها در بتن گیر کرده و مقاومت سازه را تا دو برابر افزایش دهند.
خواص مکانیکی این نوع میلگرد در مقایسه با میلگردهای ساده مطلوب‌تر است. در حال حاضر، میلگرد ۲۲ اهواز در پروژه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این میلگرد از کیفیت بالا و قیمت ارزان‌تری نسبت به سایر میلگردهای مشابه، داشته و می‌تواند به افزایش ایمنی و استحکام سازه‌ها در برابر زلزله کمک کند.

مزایا خرید میلگرد ۲۲ اهواز از آهن‌رسان

ما در مجموعه آهن‌رسان علاوه بر ارائه قیمت انواع محصولات آهنی و فولادی در سایت و شبکه‌های اجتماعی، امکان مشاوره رایگان و پاسخ به سوالات شما مشتری گرامی را نیز فراهم کرده‌ایم. چرا که خرید آگاهانه منجر به رضایت خاطر شما خواهد شد. پس چقدر خوب که علاوه بر ارائه محصولات با قیمتی مقرون به صرفه، امکان خرید آنلاین از سراسر ایران و همچنین حضوری در مشهد و تهران، بتوانیم نحوه پرداخت متعددی (نقدی و غیر نقدی) را در دسترس مشتریان گرامی قرار دهیم.

سوالات متداول

۱. میلگرد ۲۲ اهواز چیست؟
این میلگرد قطر ۲۲ میلی‌متری دارد و توسط کارخانه کوثر اهواز تولید می‌شود. مقاومت کششی ۶۰۰۰ و مقاومت تسلیم ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع دارد و باعث مقاوم‌سازی انواع سازه‌های بتنی می‌شود.

۲. کاربرد میلگرد ۲۲ اهواز چیست؟
این محصول در بتن آرمه و ساختمان‌سازی و کلا در هر جایی که نیاز به مقاوم‌سازی و تحمل فشار است، استفاده می‌شود.

۳. قیمت میلگرد ۲۲ اهواز چقدر است؟
هزینه ثابتی ندارد و به عوامل داخلی و خارجی زیادی وابسته است. باید قبل از خرید قیمت روز آن را مشاهده کنید.

۴. مزیت خرید میلگرد ۲۲ اهواز از آهن ‌رسان چیست؟
علاوه بر ارائه خدمات به سراسر ایران با قیمتی مقرون به صرفه، امکان خرید قسطی و اعتباری میلگرد نیز برای شما فراهم است. برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 22 کوثر اهواز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *